Τελευταία Νέα
Πολιτική

Κικίλιας: Η τουριστική περίοδος στην Ελλάδα είναι ακόμα ενεργή

Κικίλιας: Η τουριστική περίοδος στην Ελλάδα είναι ακόμα ενεργή
Κατά τη διάρκεια της παρέμβασής του, ο Βασίλης Κικίλιας στάθηκε και στους πυλώνες της πολιτικής του υπουργείου για τον τουρισμό
Σχετικά Άρθρα

Για την τουριστική περίοδο που όπως τόνισε στην Ελλάδα είναι ακόμα ενεργή εστίασε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης την Τρίτη (12/10)

«Ο ελληνικός τουρισμός δεν πάει στον αυτόματο πιλότο. Ούτε πέρυσι πήγε. Έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια εν μέσω πανδημίας και προφανώς είναι η κοινή συνισταμένη της προσπάθειας των ξενοδόχων, των μεταφορών, των ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν γύρω-γύρω από τα τουριστικά επαγγέλματα, των αεροπορικών εταιρειών, των tour operators, του τρόπου που διαφημίζεται η χώρα προς το εξωτερικό, των επισκεπτών, του βιώσιμου τουριστικού προϊόντος» επεσήμανε ο υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Εστιάζοντας στην στρατηγική επικοινωνίας της χώρας σημείωσε ότι θα λάβουν χώρα δύο καμπάνιες φέτος. «Μία θα είναι τώρα, Νοέμβριο, Δεκέμβριο και Ιανουάριο και θα έχει να κάνει με εναλλακτικούς προορισμούς, με προορισμούς που ενδεχομένως δεν είναι brand τουριστικοί καλοκαιρινοί, όπως και με το city brake με μεγάλες πόλεις, έτσι ώστε να στηρίξουμε και τα ξενοδοχεία τους τα οποία βλήθηκαν δύο χρόνια εν μέσω πανδημίας. Τα εποχικά καταλύματα είχαν πιο προνομιακούς όρους μέσα σε μία εξαιρετική θερινή περίοδο που διανύσαμε και που ακόμα είναι ενεργή, καθώς μέχρι 16 Νοεμβρίου έχουμε πτήσεις σε Κέρκυρα, σε Ρόδο, σε Κρήτη, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, έχουμε την κρουαζιέρα» δήλωσε.

«Στόχος μας είναι ένα ολιστικό σχέδιο μίας συνολικής πολιτικής που θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και τους 12 μήνες του χρόνου»
Μιλώντας για τη δεύτερη μεγάλη καμπάνια, σημείωσε ότι αυτή θα γίνει Φεβρουάριο και Μάρτιο, όταν κλείνονται τα μεγάλα πακέτα για τον τουρισμό της θερινής περιόδου. Στόχος μας είναι ένα ολιστικό σχέδιο μίας συνολικής πολιτικής που θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες και τους 12 μήνες του χρόνου, ανέφερε ο Βασίλης Κικίλιας.

Κατά τη διάρκεια της παρέμβασής του, ο Βασίλης Κικίλιας στάθηκε και στους πυλώνες της πολιτικής του υπουργείου για τον τουρισμό αναφέροντας: «Η υποστήριξη των υποδομών σε περιοχές και σε brand τέτοια, τα οποία ενδεχομένως κινδυνεύουν και πρέπει να υποστηριχθούν, με έναν βιώσιμο, οργανωμένο και δίκαιο τρόπο για να προστατεύσουμε τους κορυφαίους προορισμούς μας. Θα αναδείξουμε δευτερεύοντες προορισμούς με βάση τη στρατηγική μας. Είναι σαφές πλέον ότι τις ομορφιές της Ελλάδας είτε είναι θάλασσα, είτε είναι βουνό, είτε είναι εναλλακτικός τουρισμός, θρησκευτικός, γαστρονομικός, οινοτουρισμός, τις παρακολουθεί όλος ο κόσμος και εν δυνάμει θα ήθελε να έρθει εδώ. Δεύτερη προτεραιότητα είναι η δημιουργία μίας task force crisis management. Ένας υπηρεσιακός μηχανισμός για οτιδήποτε έκτακτο προκύπτει στον τουρισμό. Είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο για την οικονομία μας, πρέπει να μπορεί να ενεργοποιείται και να προασπίζει το τουριστικό προϊόν.Τρίτος πυλώνας η ψηφιοποίηση. Ψηφιακός ΕΟΤ, με ψηφιακό χάρτη τουρισμού, ακόμα και με ψηφιακά ΚΕΠ τουρισμού. Και ο τέταρτος έχει να κάνει με το upskilling και reskilling, δηλαδή την αναμόρφωση και αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα σε ό,τι έχει να κάνει με το τουριστικό προϊόν, με τουριστική ακαδημία και πιο υψηλού επιπέδου και καλύτερα αμειβόμενα στελέχη».

«Είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος με την προϋπόθεση ότι όλοι θα κινηθούμε στην ίδια συνισταμένη προβολής του τουριστικού προϊόντος, με ποιοτικό τουρισμό, αναβαθμισμένο, με περισσότερα έσοδα και θέσεις εργασίας. Θα δώσουμε μάχη για αυτό. Θα παλέψουμε αυτούς τους μήνες. Η δουλειά ενός υπουργού Τουρισμού είναι τώρα, το φθινόπωρο και το χειμώνα» δήλωσε.

«Η στρατηγική που έχει χαράξει ο πρωθυπουργός είναι στιβαρή»

Αναφερόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη ο Βασίλης Κικίλιας υπογράμμισε «η στρατηγική που έχει χαράξει ο πρωθυπουργός της χώρας είναι στιβαρή, είναι ενεργητική και έχει προσδοκώμενο αποτέλεσμα αυτό για το οποίο μιλούσαμε ή ευχόμασταν τα τελευταία χρόνια. Η κάθε χώρα διέπεται από ισχύ και συμφέρον. Ούτε μας μισούν, ούτε μας αγαπούν. Αυτό είναι η εξωτερική πολιτική. Η χώρα οφείλει να είναι ισχυρή. Για να μπορεί να είναι ισχυρή, πάντα σε ισορροπία με την κοινωνική πολιτική, με τη στήριξη της μεσαία τάξης, της μέσης ελληνικής οικογένειας, πρέπει να προχωρά και κάποια εξοπλιστικά προγράμματα. Πρέπει να έχει ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις. Η ελληνική κοινωνία δεν πίστωσε στην Αξιωματική Αντιπολίτευση την όποια αντίδραση, γιατί κανείς δεν μπορεί να υπερβεί την κοινή λογική. Η κοινή λογική λέει ότι όλοι θέλουμε να αισθανόμαστε ασφαλείς. Δεν έχουμε επιθετικές βλέψεις, δεν έχουμε κάποιον μεγάλο ιδεαλισμό. Βεβαίως, θέλουμε να υπερασπιζόμαστε τα εθνικά μας κυριαρχικά δικαιώματα και αισθανόμαστε ότι στη διπλωματική διαπραγμάτευση, στην οικονομική διπλωματία, την εξωστρέφεια, παίζει ρόλο αν μια χώρα είναι ισχυρή ή όχι».

Τι είπε για την ελληνογαλλική συμφωνία

Σχολιάζοντας τη συμφωνία που επετεύχθη μεταξύ του προέδρου Macron και του πρωθυπουργού και εν γένει μεταξύ των δύο κρατών ο υπουργός Τουρισμού διαμήνυσε πως έρχεται να επιβεβαιώσει αυτό το οποίο ξέρουμε και γνωρίζουμε χρόνια τώρα, είναι προς όφελός μας και βεβαίως και της Γαλλίας.

«Είναι πολύ ισχυρός σύμμαχός και εταίρος μας οι Ηνωμένες Πολιτείες και έρχεται να επαναβεβαιωθεί και αυτή η σχέση μας με μία συμφωνία. Φιλοδοξούμε να ζούμε ειρηνικά και να αναπτύσσουμε τις οικονομικές δραστηριότητες, τουριστικές, περιβαλλοντικές με τέτοιο τρόπο που να μην ενοχλούμε κανέναν. Δεν παραχωρούμε όμως και δεν εκχωρούμε σε κανέναν, κανένα κυριαρχικό μας δικαίωμα» είπε.
Αναφορικά με τους στόχους της ελληνικής κυβέρνησης, είπε πως «η στόχευση της ελληνικής Κυβέρνησης είναι να ευημερήσει η μέση ελληνική οικογένεια και να ορθοποδήσει μετά από δύο κρίσεις:
Μία τεράστια κρίση περιοριστικών δημοσιονομικών πολιτικών δέκα χρόνων και μία κρίση πανδημίας.
Πολύ σωστά η Κυβέρνηση φροντίζει έτσι ώστε να υποστηρίξει και τα αδύναμα τα κοινωνικά τιμολόγια και νοικοκυριά ως προς το ενεργειακό και να εξοπλίσει και να θωρακίσει τη χώρα. Και ως απόρροια της πανδημίας της πολύ καλής διαχείρισης την οποία κάναμε και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίσαμε, ειδικά στα πρώτα κύματα, και το Εθνικό Σύστημα Υγείας έμεινε όρθιο και πάλεψε μέσα στην κρίση και σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε κατά γενική ομολογία ένα από τα πιο σύγχρονα και επιτυχημένα εμβολιαστικά προγράμματα. Εξ αυτού μπορέσαμε να έχουμε το μεγαλύτερο πακέτο που δόθηκε ποτέ από την Ευρώπη προς την Ελλάδα, το οποίο μαζί με τη μόχλευση του ιδιωτικού τομέα, του ελληνικού Δημοσίου, με τα χρήματα τα οποία έρχονται και τα δάνεια, μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει τα 72 δισ. ευρώ» είπε.

«Είναι μια τεράστια ευκαιρία λοιπόν για όλους τους μικρούς, μεσαίους, μεγάλους, εγχώριους και εξωχώριους επενδυτές να προχωρήσουμε, να μεταρρυθμίσουμε τη χώρα. Εκεί που δεν μπορούσαμε, δεν υπήρχαν οι πόροι στα χρόνια της κρίσης, να γίνουν επενδύσεις και αυτό να φτάσει στη μέση ελληνική οικογένεια, στο ελληνικό νοικοκυριό, σε ανθρώπους που δεν έχουν ή δεν μπορούν ενδεχομένως» πρόσθεσε.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης