Τελευταία Νέα
Πολιτική

Περιοδεία Μητσοτάκη στη Μεσσηνία: Μεγαλύτερη έμφαση σε τυποποίηση, marketing και branding

Περιοδεία Μητσοτάκη στη Μεσσηνία: Μεγαλύτερη έμφαση σε τυποποίηση, marketing και branding
Θα είμαστε ανταγωνιστικοί παράγοντας το καλύτερο προϊόν υπογράμμισε ο πρωθυπουργός
Σχετικά Άρθρα

Περιοδεία στη Μεσσηνία πραγματοποιεί από νωρίς σήμερα Δευτέρα 19/7 το πρωί ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης, ο οποίος αναφέρθηκε στην ανάγκη να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα ελληνικά προϊόντα και να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση σε τυποίηση, marketing και branding.
Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε αρχικά τον «Αγροτικό Συνεταιρισμό Ελαιώνα» στους Γαργαλιάνους, η νέα κτιριακή δομή του οποίου βρίσκεται στο στάδιο της αποπεράτωσης.
Ο συνεταιρισμός εξάγει, μεταξύ άλλων, τυποποιημένο σε Αυστρία και Γερμανία.
Βασικά θέματα συζήτησης ήταν οι δυνατότητες που προσφέρει στη Μεσσηνία, η υψηλή ποιότητα του λαδιού που παράγει, η διαχείριση του νερού καθώς και η μείωση της γραφειοκρατίας.

Θα είμαστε ανταγωνιστικοί παράγοντας καλύτερο προϊόν

«Αυτό το οποίο έχω να πω εγώ είναι ότι από την πρώτη στιγμή είχαμε μία πολιτική η οποία στηρίζεται πρώτον στην ανάγκη να πετύχουμε περισσότερη συνεργασία μεταξύ των παραγωγών.
Γιατί;
Γιατί χρειαζόμαστε μέγεθος, οικονομίες κλίμακος για να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε μεγαλύτερους «παίκτες» από το εξωτερικό.
Δεύτερον, αδιαπραγμάτευτη έμφαση στην ποιότητα.
Έχουμε τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε καλύτερες τιμές δεν θα είμαστε ανταγωνιστικοί ποτέ παράγοντας το φθηνότερο προϊόν, αλλά θα είμαστε ανταγωνιστικοί παράγοντας το καλύτερο προϊόν.
Τρίτη προτεραιότητα αυτό το οποίο είπες: η καθετοποιημένη διαχείριση από το δέντρο μέχρι τη διαχείριση των αποβλήτων αλλά με τρόπο ο οποίος θα είναι φιλικός προς το περιβάλλον.
Αυτή είναι μία αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα και της νέας ΚΑΠ.
Αντιλαμβανόμαστε πια ότι αυτός είναι ένας δρόμος χωρίς καμία επιστροφή.
Και, βέβαια, η δυνατότητα να μπορέσουμε να συνδέσουμε τον πρωτογενή τομέα με τη συνολική ανάπτυξη της περιοχής, να μπορέσουμε να κάνουμε και αυτήν τη μοναδικής ομορφιάς περιοχή αλλά και την όλη διαδικασία παραγωγής ελαιολάδου επισκέψιμη.
Όπως καλή ώρα το κάνουμε με τα οινοποιεία μας, αύριο θα το κάνουμε και με το λάδι έτσι ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε και υπηρεσίες στον πρωτογενή μας τομέα που θα στηρίζονται και θα πρέπει να στηρίζονται -γιατί όχι αποκλειστικά- σε παραγωγή του πρωτογενούς τομέα έτσι ώστε όταν οι επισκέπτες μας γυρίσουν στις χώρες τους να αναζητούν τα προϊόντα μας και όταν δεν θα βρίσκονται στην Ελλάδα».

Έμφαση στην τυποποίηση

«Και, βέβαια, νομίζω ότι έχουμε αποδείξει ότι θέλουμε να στηρίξουμε τα συνεργατικά σχήματα και η επίσκεψή μου εδώ ακριβώς αυτόν τον χαρακτήρα έχει, να είναι το δικό σας παράδειγμα έτσι ένα μοντέλο και για άλλες περιοχές.
Και πρέπει να πω ότι και στο δικό μου τον τόπο, στην Κρήτη, που κι αυτή έχει πολύ πλούσιο δυναμικό ως προς την παραγωγή λαδιού, χρειαζόμαστε περισσότερη συνεργασία μεγαλύτερες οικονομίες κλίμακος και μεγαλύτερη έμφαση, βέβαια, στην τυποποίηση, στο marketing, στο branding.
Μια προσπάθεια η οποία νομίζω ότι γίνεται πιο εύκολη όσο βελτιώνεται και η διεθνής εικόνα της χώρας τόσο θα βελτιώνεται και η εικόνα των προϊόντων μας.
Για τα διαδικαστικά ζητήματα ήμουν ενήμερος, η κατεύθυνση την οποία έχω δώσει στον Υπουργό και στη διαχειριστική είναι στα πλαίσια των κανόνων - οι οποίοι δεν αλλάζουν - , να έχουμε νομίζω τη μέγιστη δυνατή ευελιξία για να μπορέσουμε να μην έχουμε γραφειοκρατικές καθυστερήσεις» ανέφερε ο κ.Μητσοτάκης.

Επιθεώρηση στο αλιευτικό καταφύγιο στο λιμάνι του Μαράθου

Στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε μονάδα επεξεργασίας και τυποποίησης φιλέτου σαρδέλας και γαύρου με εξαγωγική δραστηριότητα στην Ευρώπη και ενημερώθηκε για την παραγωγική διαδικασία και ακολούθως επιθεώρησε τα έργα ανάπτυξης του αλιευτικού καταφυγίου στο λιμάνι του Μαράθου ενώ συνομίλησε με την ομάδα μηχανικών και εργαζομένων για την πρόοδο των εργασιών.
Πρόκειται για έργο 5.5 εκατ. ευρώ (μέσω ΕΣΠΑ) για την ανακατασκευή του λιμανιού και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί με ταχείες διαδικασίες του χρόνου την άνοιξη ενώ η αποκατάστασή του θα συμβάλλει και στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
Επόμενος σταθμός ήταν τα θερμοκήπια που βρίσκονται στο Λαγκούβαρδο Φιλιατρών, όπου - όπως και στους Γαργαλιάνους - είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει για πολλά θέματα με τους αγρότες της περιοχής, να ακούσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και να τους ενημερώσει για τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ).
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση αναγνωρίζει τον πρωτογενή τομέα ως βασικό πυλώνα της εθνικής ανάπτυξης και διαπραγματεύεται αποτελεσματικά για τα συμφέροντά των αγροτών.
Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση εξασφάλισε για τη χώρα πόρους 19,4 δισ. ευρώ μέσω της νέας ΚΑΠ για την περίοδο 2021-2027, ίδιους πόρους με την τρέχουσα περίοδο 2014-2020, παρότι συνολικά σε επίπεδο ΕΕ μειώθηκαν κατά 10%.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης