Τελευταία Νέα
Πολιτική

Δούρου: Έργα υποδομής που είχαν σχεδιαστεί στην αρχή της θητείας μας ολοκληρώνονται σήμερα στη Μάνδρα

Δούρου: Έργα υποδομής που είχαν σχεδιαστεί στην αρχή της θητείας μας ολοκληρώνονται σήμερα στη Μάνδρα
Η Ρένα Δούρου πραγματοποίησε αυτοψία σε δύο έργα υποδομής που χρηματοδοτεί και υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής
Αυτοψία σε δύο σημαντικά και απαραίτητα «εδώ και δεκαετίες» έργα υποδομής, που χρηματοδοτεί και υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής, για την αντιπλημμυρική θωράκιση της Μάνδρας, πραγματοποίησε σήμερα (16/4/2019) η περιφερειάρχης Ρένα Δούρου.
Από το εργοτάξιο στην «πίσω αυλή της Αττικής», όπως αποκάλεσε το δήμο Μάνδρας- Ειδυλλίας, η Ρ. Δούρου, ενημερώθηκε για την πορεία του μεγάλου αντιπλημμυρικού έργο της διευθέτησης του ρέματος Αγίας Αικατερίνης και τη νέα χάραξη της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών - Θηβών καθώς ο παλιός δρόμος κατασκευάστηκε κατά τη Χούντας «μέσα στην κοίτη του ρέματος».
Υπογράμμισε ότι τα συγκεκριμένα έργα που «σήμερα ολοκληρώνονται», σχεδιάστηκαν και δρομολογήθηκαν στην αρχή της θητείας μας, τον Οκτώβριο του 2014 και «όχι μετά από τις φονικές πλημμύρες».
Έργα που πέρασαν από τα χαρτιά στην πράξη, «χάρη στη συντονισμένη δουλειά αιρετών και υπηρεσιακών, που αντιμετώπισαν όλες τις χρόνιες παθογένειες, δυσλειτουργίες και γραφειοκρατίες και τους ευχαριστώ όλους και όλες», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενη στη νέα χάραξη της Εθνικής Οδού, επισήμανε ότι «ήδη έχουν παραδοθεί τα πρώτα 3 χιλιόμετρα, το έργο συνεχίζεται για τα επόμενα 17 χιλιόμετρα με πρόβλεψη να φθάσει ως το 42ο χιλιόμετρο».
Δεν παρέλειψε να παρατηρήσει ότι το έργο «έγινε γνωστό στο πανελλήνιο επειδή ο κ. Μητσοτάκης το έταξε ως έργο προς υλοποίηση αν αναλάβει τη διακυβέρνηση του τόπου», ωστόσο συνέχισε «σε αντίθεση με την πρόταση Μητσοτάκη, ο δρόμος που κάνουμε εμείς είναι δημόσιος, χωρίς διόδια».
Σήμερα, μιλάμε για δύο πραγματικά σημαντικά έργα και «όχι για έργα - μακέτες», σημείωσε η Ρ. Δούρου αναφερόμενη στα εξής: Το πρώτο, της εκτροπής του ρέματος Αγίας Αικατερίνης και διευθέτησης χειμάρρου Σούρες, προϋπολογισμού 11 εκατομμυρίων ευρώ, είναι έτοιμο κατά 75%, με όριο περάτωσης τον Ιούνιο.
Το δεύτερο αφορά στη δημιουργία ενός νέου, ασφαλούς δρόμου, επί της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών - Θηβών, στο τμήμα Μάνδρα - Οινόη, εκτός ρέματος. Δηλαδή με τη νέα χάραξη εκτρέπεται το τμήμα της Παλιάς Εθνικής Οδού που εμπλέκονταν με το ρέμα Σούρες. Έργο προϋπολογισμού 25 εκατομμυρίων ευρώ, που είναι ‘έτοιμο κατά 40% και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης