Τελευταία Νέα
Πολιτική

Σπίρτζης: Δεν μπορούμε να χτίσουμε τις πυρόπληκτες περιοχές της Αττικής όπως ήταν

Σπίρτζης: Δεν μπορούμε να χτίσουμε τις πυρόπληκτες περιοχές της Αττικής όπως ήταν
Μέσα στον μήνα κατατίθεται στην Βουλή το νομοσχέδιο που αλλάζει άρδην τη διαδικασία εξέτασης για τη χορήγηση διπλώματος οδήγησης
Την κατάθεση μέσα στον μήνα στη Βουλή νομοσχεδίου για τη νέα διαδικασία χορήγησης διπλώματος οδήγησης προαναγγέλλει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα  "Documento", ενώ αναφερόμενος στις καταστροφικές πυρκαγιές στην Ανατ. Αττική ξεκαθαρίζει «δεν μπορούμε να χτίσουμε τις περιοχές αυτές όπως ήταν».
Ο υπουργός ότι «υπάρχουν λύσεις» για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πληγέντες από τις πυρκαγιές στην Αττική, αναφέροντας ότι υπήρχε ένα πρόβλημα με τη χρέωση του ΕΝΦΙΑ, να μην υπάρχει δηλαδή γραφειοκρατία, ζήτησαν να μην εμπλακούν σε μια διαδικασία αυτοπρόσωπης παρουσίας σε φορείς, εκφράστηκαν παράπονα για τον ΟΤΕ ότι δεν ανταποκρίθηκε τόσο γρήγορα, εκφράστηκαν από κάποιους παράπονα για τη δράση ή την ολιγωρία του δήμου.
«Ήταν εκεί ο δήμαρχος Μαραθώνα και ο αντιδήμαρχος και υπηρεσιακοί και δόθηκαν απαντήσεις που όφειλε να δώσει ο δήμος.
Πιστεύω ότι υπάρχει πλέον καλή ενημέρωση για να βγάλουν οι πολίτες τα συμπεράσματά τους είτε αρνητικά είτε θετικά», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Υπογραμμίζει ότι «το πιο δύσκολο κατά τη γνώμη μου είναι να καταλάβουν όλοι οι πολίτες ότι δεν μπορούμε να χτίσουμε τις περιοχές αυτές όπως ήταν.
Δεν θα επιτρέψουμε να μην υπάρχει πρόσβαση στις παραλίες, να μην υπάρχουν κοινόχρηστοι χώροι».
Ο κ. Σπίρτζης κληθείς να σχολιάσει το γεγονός ότι υπάρχει ανησυχία για το ενδεχόμενο πλημμύρας στο Μάτι, δεδομένου ότι πλησιάζει ο χειμώνας, εξηγεί ότι τα αντιπλημμυρικά έργα είναι τριών κατηγοριών.
Όπως αναφέρει, «ρώτον, τα κορμοδέματα και έχουν γίνει πολλές προσπάθειες στις δασικές περιοχές και στους ορεινούς όγκους.
Τις επόμενες μέρες θα προχωρήσουμε στον αντίστοιχο διαγωνισμό για την υλοτόμηση.
Δεύτερον, τα αντιπλημμυρικά έργα καθαρισμού των ρεμάτων μέσα στις δασικές περιοχές που έχουν ήδη γίνει και θέλω να ευχαριστήσω το υπουργείο Εθνικής Αμυνας και τον στρατό που συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτή την προσπάθεια στον Δήμο Μαραθώνα, στη Ραφήνα, την Κινέτα και στον Δήμο Μεγαρέων.
Τρίτον, τα τακτικά αντιπλημμυρικά έργα που πρέπει να γίνουν .
Έχουμε ώριμες μελέτες και στο ρέμα της Ραφήνας και στα επτά ρέματα στον Μαραθώνα.
Αρα, μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν δημοπρατηθεί και αυτά τα έργα».
Σε ό,τι αφορά τις νέες ιατρικές εξετάσεις και το τεστ οδήγησης που πρέπει να περάσουν όσοι επιθυμούν να συνεχίσουν να οδηγούν μετά το 74ο έτος της ηλικίας τους, μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι στόχος είναι «αυτοί που δεν έχουν ικανοποιητικά αντανακλαστικά για ασφαλή οδήγηση, να μην οδηγούν».
Ακόμη, αναφέρει ότι το νομοσχέδιο νια τη νέα διαδικασία χορήγησης διπλώματος οδήγησης θα κατατεθεί μέσα στον μήνα και θα προβλέπει πολλά πράγματα, ενώ δεν θα φέρνει σε επαφή τον εξεταστή με τη σχολή οδηγών.
«Δεν θα γίνεται αυτό που γίνεται σήμερα. Στην Κέρκυρα έγινε σοβαρός έλεγχος και δεν υπάρχει σήμερα καμία σχολή.
Συμμετείχαν όλοι στο πάρτι έκδοσης αδειών οδήγησης και αυτή είναι μια δραστηριότητα που υπάρχει σε όλη τη χώρα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Περαιτέρω, ο υπουργός τόνισε ότι από την αναλογική χρέωση των διοδίων που θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2018 δεν θα εξαιρείται κανένας αυτοκινητόδρομος, , κινούμαστε στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού και «μέσα σε λίγους μήνες θα έχουμε ανάδοχο και θα ξεκινήσουμε εντατική δουλειά γιατί για εμάς οι αυτοκινητόδρομοι θα έχουν ολοκληρωθεί όταν γκρεμίσουμε τα πλευρικά και μετωπικά διόδια έχοντας ένα σύστημα εμβάθυνσης της κοινωνικής πολιτικής για να υπάρχουν μεγάλες εκπτώσεις και κοινωνικές χρεώσεις».
Ξεκαθαρίζει ότι η Αττική Οδός δεν είναι εθνικός δρόμος, αλλά περιαστικός, οπότε εκεί πρέπει να εφαρμοστεί σύστημα ώστε να μην πληρώνει κάποιος που τη χρησιμοποιεί για μία ή δύο εξόδους, όσα πληρώνει αυτός που τη χρησιμοποιεί από την αρχή μέχρι το τέλος της.
Επιπλέον, γνωστοποιεί ότι μέσα στο 2019, το υπουργείο θα είναι έτοιμο για την εφαρμογή του διζωνικού συστήματος χρέωσης στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με βασική αρχή τα λεωφορεία του ΟΣΥ και των ΚΤΕΛ να μεταφέρουν πολίτες σε σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς.
Αυτήν τη στιγμή, όπως σημειώνει,  συλλέγονται στοιχεία για να αξιοποιηθούν στη συμπλήρωση γραμμών για μια μεγάλη αναθεωρητική λογική και λειτουργία στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, ενώ θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση και μετά ο καθένας θα πληρώνει ανάλογα με την απόσταση που θα διανύει.
 
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης