Τελευταία Νέα
Πολιτική

Σπίρτζης: Τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει, όχι στην πολιτική ηγεσία

Σπίρτζης: Τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει, όχι στην πολιτική ηγεσία
Έως το τέλος του 2016 θα έχουν ωριμάσει μελέτες, για να δημοπρατηθούν πολλά έργα που εκκρεμούσαν χρόνια, διεμήνυσε ο υπουργός
Τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει, όχι στην πολιτική ηγεσία.
Αυτό ήταν το μήνυμα του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος βρέθηκε στη Μεγαλόπολη για να εγκαινιάσει τον ανισόπεδο κόμβο και τη συνδετήρια οδό Μεγαλόπολης, με τον αυτοκινητόδρομο του Μορέα.
Πιο αναλυτικά, ο υπουργός ανέφερε πως «τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό και στους πολίτες της Μεγαλόπολης που τα πληρώνει, και τα εγκαίνια των έργων δεν είναι ευκαιρία για να πολιτικολογούμε. Πρέπει να είμαστε πιο ταπεινοί και πιο σεμνοί».
Στη συνέχεια, ο κ. Σπίρτζης κατέστησε σαφές πως «τα έργα δεν ανήκουν στον υπουργό και στον περιφερειάρχη, ανήκουν στον ελληνικό λαό», ενώ όπως είπε η πολιτική ηγεσία κρίνεται για την αποτελεσματικότητα που πρέπει να έχει και για το κόστος των έργων που υλοποιεί και σε θεσμικό επίπεδο, με τους μηχανισμούς αξιόπιστου ελέγχου που πρέπει να έχει η δημόσια διοίκηση.
Απαντώντας, εμμέσως, στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Πέτρο Τατούλη, που έκανε λόγο για το κίνημα "Δεν πληρώνω", το οποίο, όπως είπε, ως περιφερειακή Αρχή το αντιπαλεύτηκε, επεσήμανε ότι «όλα αυτά τα χρόνια, υπήρχε το κίνημα "Πληρώνω πολύ περισσότερα", που ανέπτυξε το κίνημα "Δεν πληρώνω". Πληρώνω πολύ περισσότερα, γιατί δεν είχαν γίνει απαλλοτριώσεις, πληρώνω πολύ περισσότερο γιατί υπήρχαν καθυστερήσεις και, εν τέλει, γιατί διαπλεκόταν η οικονομική με την πολιτική ηγεσία».
Επιπλέον, ανέφερε ότι η εκδήλωση των εγκαινίων δεν γίνεται με μεταφερόμενα μηχανήματα, με μεταφερόμενους εργαζόμενους, όπως συνέβαινε παλαιότερα, αλλά «παραδίδουμε τα έργα, έτοιμα σε κυκλοφορία στους πολίτες«.
Ο κ. Σπίρτζης, αφού ευχήθηκε ο δρόμος να είναι ασφαλής, καλοτάξιδος και αναίμακτος, σημείωσε ότι «είναι ένα έργο που το περίμενε η Μεγαλόπολη και οι πολίτες του λεκανοπεδίου για μία δεκαετία.
Είναι ένα έργο που το επανεκκίνησε αυτή η κυβέρνηση και που έχει κοινωνικό πρόσημο, σε σχέση με το πώς αντιμετωπίζει τα ΑμΕΑ, τους κατοίκους της περιοχής και θα είναι ο πρώτος δρόμος που θα εφαρμοστεί το αναλογικό σύστημα διοδίων».
Παράλληλα, υποστήριξε ότι έως το τέλος του χρόνου θα έχουν ωριμάσει μελέτες, για να δημοπρατηθούν πολλά έργα που εκκρεμούσαν χρόνια, αναφέροντας συγκεκριμένα ότι θα είναι έτοιμη η μελέτη του δρόμου Τρίπολη-Αρχαία Ολυμπία, που έχει ενταχθεί στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο και θα χρηματοδοτηθεί η κατασκευή του από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, των δρόμων που αποτελούν του Μορέα, από Καλαμάτα μέχρι Ριζόμυλο στη Μεσσηνία, καθώς και του δρόμου που αποτελεί συνέχεια της Ολυμπίας Οδού, από τον Πύργο Ηλείας για Καλό Νερό και Τσακώνα.
Τέλος, για την ολοκλήρωση του Μορέα, που έχει να κάνει με την περιμετρική της Καλαμάτας, τόνισε ότι θα ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος, το προσεχές φθινόπωρο, όπως έχει ανακοινωθεί.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης