Τελευταία Νέα
Πολιτική

Μ. Χρυσοχοΐδης (υπ. Υποδομών) – Προσχηματική η συζήτηση για τις απολύσεις στο Δημόσιο – Αναγκαία η ανασύνταξή του

Μ. Χρυσοχοΐδης (υπ. Υποδομών) – Προσχηματική η συζήτηση για τις απολύσεις στο Δημόσιο – Αναγκαία η ανασύνταξή του
Εξαιρετική η πρόοδος στα μεγάλα έργα, τόνισε
Προσχηματική χαρακτήρισε τη συζήτηση που γίνεται για τις απολύσεις στο Δημόσιο ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σημειώνοντας ότι αυτό που έχει σημασία είναι η ανασύνταξη του Δημοσίου.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα, «αν πρόκειται να κάνουμε απολύσεις, θέλω να σας πω ότι το θέμα αυτό αφορά 2.000 άτομα σε σύνολο 700.000 υπαλλήλων. Είναι προσχηματική η συζήτηση και δεν έχει κανένα νόημα. Νόημα έχει η συζήτηση αν θα αλλάξουμε το Δημόσιο».
«Το να συζητάμε για 2.000 απολύσεις μέσα σε 700.000 άτομα για να πούμε αν είμαστε μεταρρυθμιστές, είναι προσχηματική συζήτηση. Πρέπει να κάνουμε πολιτική αυτή τη στιγμή δουλεύοντας και όχι δηλώνοντας. Οι απολύσεις είναι σαν τα χαράτσια: οριζόντιες περικοπές. Όπου δεν υπάρχει πολιτική, υπάρχουν απολύσεις», σημείωσε.
Μάλιστα, όπως ανέφερε, «δεν φταίνε οι δανειστές μας. Οι δανειστές μας από μένα ήθελαν να διώξω κόσμο και να αυξήσω τα εισιτήρια και όμως έκανα το αντίθετο και συμφώνησαν κι αυτοί».
«Άρα δεν είναι σωστή πολιτική αυτή. Τι πάει να πει ότι έχουμε δεσμευτεί απέναντι στους δανειστές μας; Αυτό που θέλουν είναι να μειώσουμε τα κόστη και να φτιάξουμε ένα καλό Δημόσιο. Ε, γιατί δεν το κάνουμε αυτό;», διερωτήθηκε
Ερωτηθείς σχετικά με τις εξαγγελθείσες μειώσεις στις τιμές των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες, σημείωσε ότι «έγινε μια προσπάθεια για να ικανοποιηθούν κάποιοι όροι που έθετε το μεσοπρόθεσμο και ήταν να μειωθεί η κρατική χρηματοδότηση προς τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και μετά μια προσπάθεια νοικοκυρέματος.
»Μειώθηκαν τα κόστη, αντιμετωπίστηκε η εισιτηριοδιαφυγή και αντί να γίνουν απολύσεις, θα έπρεπε ήδη να κάνουμε προσλήψεις και θα κάνουμε και άλλες προσλήψεις. Και αντί να αυξήσουμε τα εισιτήρια κατά 40 λεπτά, τα μειώνουμε», τόνισε.
Όσον αφορά την κατάργηση των καρτών απεριορίστων διαδρομών των 20 ευρώ που καταργούνται, σημείωσε ότι αυτές τις κατείχαν περί το 12% όσων μετακινούνταν με τα μέσα μεταφοράς, «άρα αφορά ένα πολύ μικρό μέρος του επιβατικού κοινού».
Πρόσθεσε ακόμη ότι «σε ένα χρόνο από σήμερα, όταν θα έχει γίνει και η τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο και θα έχει καταπολεμηθεί πλήρως η εισιτηριοδιαφυγή, διότι θα είναι πλέον απαγορευτική η πρακτική του σήμερα να μπαίνει κανείς στα μέσα μεταφοράς χωρίς εισιτήριο, εκεί θα λυθεί το πρόβλημα. Αλλά για το 10-12%, να ανατρέπουμε μια ολόκληρη πολιτική που οδηγεί πλέον όλο τον πληθυσμό και ακόμη και τον άνεργο, με ένα ευρώ την ημέρα, να ασκεί το ύψιστο αγαθό και να μπορεί να μετακινείται, είναι μικροψυχία».
Ερωτηθείς σχετικά με την πρόοδο των μεγάλων έργων, ο υπουργός Μεταφορών υποστήριξε ότι πάνε εξαιρετικά, σημειώνοντας ότι «όσοι περνούν ή ζουν δίπλα στα έργα, βλέπουν πώς έχουν δημιουργήσει μια ανάπτυξη στις περιοχές αυτές και θα μας δώσουν συνολικά ανάπτυξη 1,5% του ΑΕΠ» και πρόσθεσε ότι ελπίζω τα Τέμπη το πολύ σε ένα χρόνο από σήμερα να δοθούν σε κυκλοφορία.
«Έχουν τελειώσει οι σήραγγες και έχουν μείνει κάποιες ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες, έχουν ασφαλτοστρωθεί και σε ένα χρόνο από σήμερα πιστεύω ότι θα κυκλοφορούμε, όπως επίσης πλήρως στον ΠΑΘΕ, στο σημείο της Λαμίας και της Στυλίδας και σε ενάμιση χρόνο στην Ολυμπία και Ιόνια Οδό και για πρώτη φορά θα έχουμε ένα δρόμο από τον Αντίρριο έως τα Ιωάννινα που θα είναι πλήρης αυτοκινητόδρομος. Θα έχουμε δύο σήραγγες μετά το Αντίρριο, όπου υπάρχουν αυτές οι δύσκολες στροφές», σημείωσε.
Πρόσθεσε ότι «γίνεται πραγματικά ένα θαύμα εκεί. Και η Κορίνθου-Πατρών είναι επίσης στο πρόγραμμα και εκτελείται με πολύ υψηλούς ρυθμούς και μέσα στο χρόνο θα μας παραδοθούν κάποια πρώτα κομμάτια προς κυκλοφορία και ταυτόχρονα δίπλα κατασκευάζεται και ο σιδηρόδρομος από την Κόρινθο προς την Πάτρα. Παράλληλα, τις επόμενες μέρες θα δημοπρατήσουμε τα 70 χιλιόμετρα που δεν ήταν ενταγμένα στην παραχώρηση στο δρόμο Πάτρας-Πύργου και θα είναι έτοιμα έως το τέλος του 2015», επισήμανε.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης