Τελευταία Νέα
Οικονομία

Θεοδωρικάκος: Mεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 προϊόντα - Θέλουμε να επεκταθεί

Θεοδωρικάκος: Mεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 προϊόντα - Θέλουμε να επεκταθεί
Το ζήτημα της ακρίβειας εξακολουθεί να αποτελεί νούμερο ένα πρόβλημα και η κυβέρνηση αγωνιά για να δώσει λύσεις σε μια προσπάθεια να αναχαιτίσει τη δυσαρέσκεια της κοινωνίας που αποτυπώνεται πλέον και δημοσκοπικά
Πάνω από 2.000 κωδικοί προϊόντων εντάχθηκαν στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές, σε μια προσπάθεια να δοθεί "ανάσα" στους καταναλωτές, την ώρα που το ζήτημα της ακρίβειας εξακολουθεί να αποτελεί νούμερο ένα πρόβλημα και η κυβέρνηση αγωνιά για να δώσει λύσεις σε μια προσπάθεια να αναχαιτίσει τη δυσαρέσκεια της κοινωνίας που αποτυπώνεται πλέον και δημοσκοπικά.
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, συναντήθηκε με τον Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολο Πεταλά, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.000 κωδικοί, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο.
Ο κ. Θεοδωρικάκος σε δηλώσεις του έκανε λόγο για μια θετική και αναγκαία πρωτοβουλία, με ζητούμενο να επεκταθεί ακόμα περισσότερο, ενώ γνωστοποίησε ότι ξεκινά τις επόμενες ημέρες η διαβούλευση για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.
Όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης, «μέσα σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχή μάχη σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών, ιδιαίτερα στα βασικά είδη διαβίωσης.
Στοχεύουμε στην διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού και ταυτόχρονα πιέζουμε την αγορά με κάθε νόμιμο τρόπο να μειώσει το μεσοσταθμικό της κέρδος, προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα όσων δοκιμάζονται. Μειώνοντας τις τιμές σε όσα προϊόντα αυτό είναι εφικτό.
Σε αυτό το πλαίσιο, σήμερα ανακοινώνεται από τις αλυσίδες του λιανεμπορίου και τους προμηθευτές μεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 κωδικούς σημαντικών προϊόντων.
Είναι μία θετική και αναγκαία πρωτοβουλία, που θέλουμε να επεκταθεί ακόμα περισσότερο. Λεπτομέρειες θα δώσουν οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ.
Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθεια και όπως έχουμε δεσμευτεί, ξεκινά τις επόμενες ημέρες η διαβούλευση για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.
Με τη λειτουργία της οποίας ενισχύεται ο ελεγκτικός μηχανισμός και αποσαφηνίζεται πλήρως το νομικό πλαίσιο με την κωδικοποίηση της καταναλωτικής νομοθεσίας.
Μια μεταρρύθμιση που καλούμε όλη την κοινωνία και ασφαλώς και όλα τα κόμματα να τη στηρίξουν».
Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, τόνισε πως «το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων που αποτελείται απ’ όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε συνεργασία με ορισμένους προμηθευτές, τα θεσμικά τους όργανα, τον ΕΣΒΕΠ και τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Τροφίμων, ανταποκρίνονται στο κάλεσμα αυτό για τους καταναλωτές, για την κοινωνία, τα νοικοκυριά και ιδιαίτερα για τα ευάλωτα νοικοκυριά.

Μειώσεις τιμών

Από το σύνολο των 2.180 προϊόντων
με μείωση τιμών, τα 1.356 είναι ιδιωτικής ετικέτας και μόλις τα 824 επώνυμα.
Επιπλέον, οι 1.074 κωδικοί είναι τρόφιμα.
Δείτε εδώ της λίστα των προϊόντωνκωδικοί.docx

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης