Τελευταία Νέα
Οικονομία

Ραντεβού Σκρέκα με εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ τη Δευτέρα 27/11 με επίκεντρο τις εμπορικές πρακτικές

Ραντεβού Σκρέκα με εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ τη Δευτέρα 27/11 με επίκεντρο τις εμπορικές πρακτικές
"Tα πρόστιμα είναι αποτελεσματικά γιατί βλέπουμε ότι οι τιμές στα προϊόντα των εταιρειών, στις οποίες επιβάλλονται, μειώνονται τις επόμενες ημέρες", τόνισε ο Κ. Σκρέκας
Συνάντηση με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ θα έχει τη Δευτέρα 27/11 ο υπουργός Ανάπτυξης, Κ. Σκρέκας, για να συζητήσει το θέμα των εμπορικών πρακτικών.
Ο κ. Σκρέκας μιλώντας στον ΑΝΤ1 τόνισε ότι οι έλεγχοι συνεχίζονται σε όλο το εύρος της αγοράς και σημείωσε πως οι περισσότερες προωθητικές ενέργειες προέρχονται από τους προμηθευτές και όχι από τις εταιρείες των σούπερ μάρκετ.
Επανέλαβε δε, ότι σκοπός είναι να γίνονται πραγματικές και όχι παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές και γι΄αυτό προωθείται σχετική μεταρρύθμιση.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τον υπουργό, έχει αρχίσει να λειτουργεί η πρωτοβουλία της μόνιμα χαμηλής τιμής και πλέον έχουν ενταχθεί 931 προϊόντα από 77 εταιρείες.

Αποτελεσματικά τα πρόστιμα

Σε ό,τι αφορά τα πρόστιμα, ο κ. Σκρέκας υπενθύμισε ότι έχουν επιβληθεί περίπου 9 εκατ. ευρώ πρόστιμα, εκ των οποίων τα 4 εκατ. ευρώ τις τελευταίες 3 - 4 εβδομάδες και από το σύνολο αυτό, ήδη το 70% έχει εισπραχθεί ή έχει βεβαιωθεί στις ΔΟΥ.
Υπενθύμισε ότι πρόσφατα κατέθεσε στην Βουλή το διπλότυπο είσπραξης προστίμου 1 εκατ. ευρώ από μία πολυεθνική εταιρεία.
Όπως ανέφερε ο υπουργός, «τα πρόστιμα είναι αποτελεσματικά γιατί βλέπουμε ότι οι τιμές στα προϊόντα των εταιρειών, στις οποίες επιβάλλονται, μειώνονται τις επόμενες ημέρες. Η πρωτη πολυεθνική μείωσε έως 25% τις τιμές και αν δεν μειώσουν και οι άλλες θα επιβληθεί νέο πρόστιμο».
Σημείωσε ακόμη ότι η κυβέρνηση κάνει τις μεγαλύτερες παρεμβάσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο για το πρόβλημα της ακρίβειας που αποτελεί διεθνές φαινόμενο, τόσο με μέτρα στήριξης, όσο και μέσω των ελέγχων σε όλη την εμπορική αλυσίδα, ώστε να μειωθούν οι τιμές.
Τέλος, υπογράμμισε τη σημασία της χρήσης της πλατφόρμας eKatanalotis, έτσι ώστε να γνωρίζει ο καταναλωτής πριν επισκεφθεί κάποιο κατάστημα, τις ανταγωνιστικές τιμές στα προϊόντα που θέλει να αγοράσει, αλλά και πως σύντομα θα δοθεί η δυνατότητα και για καταγγελίες μέσα από την ίδια πλατφόρμα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης