Τελευταία Νέα
Οικονομία

Αναβαθμίζεται με 3+10 πρότυπα υποκαταστήματα ο ΕΦΚΑ

Αναβαθμίζεται με 3+10 πρότυπα υποκαταστήματα ο ΕΦΚΑ
Τα πρότυπα υποκαταστήματα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι φιλικά τόσο προς τους ασφαλισμένους που τα επισκέπτονται, όσο και προς τους εργαζομένους του Φορέα

Αλλάζουν «πρόσωπο» τα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ, με αναβάθμιση της κτιριακής και της υλικοτεχνικής υποδομής και της αισθητικής τους και καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με τους υπαλλήλους ροής και υποδοχής που έχουν ήδη «πιάσει δουλειά» σε 27 υποκαταστήματα. Λειτουργούν ήδη τρία πιλοτικά Πρότυπα Υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ λειτουργούν ήδη σε Αττική (Αγία Παρασκευή και Πετρούπολη) και Θεσσαλονίκη (Τούμπα). Το αμέσως επόμενο διάστημα θα λειτουργήσουν άλλα 10 σε Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης, Καλαμαριά, Ξάνθη, Ιωάννινα, Ηλιούπολη, Νέα Φιλαδέλφεια, Αθήνα (περιοχή Γκάζι) και Δραπετσώνα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Σήμερα ο ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης επισκέφθηκε το Πρότυπο Υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Αγία Παρασκευή, συνοδευόμενος από τον Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Παναγιώτη Τσακλόγλου, την Γενική Γραμματέα Κοινωνικής Ασφάλισης Παυλίνα Καρασιώτου, το Διοικητή του ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή και τον αρμόδιο Υποδιοικητή Γιώργο Γκράτζιο.
Τα πρότυπα υποκαταστήματα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι φιλικά τόσο προς τους ασφαλισμένους που τα επισκέπτονται, όσο και προς τους εργαζομένους του Φορέα. Στόχος είναι η συνεχής βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών, αλλά και του εργασιακού περιβάλλοντος των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ. Διαθέτουν σύγχρονο εξοπλισμό Πληροφορικής και Δικτύων και πάγιο εξοπλισμό, θέσεις εξυπηρέτησης κοινού (front office) με ομοιόμορφη προσέγγιση και συνέπεια. Διαθέτουν επίσης back office θέσεις εργασίας με χώρους αρχειοθέτησης. Στο ισόγειο των κτιρίων θα βρίσκεται ο Υπάλληλος Υποδοχής. Δημιουργείται επίσης ειδικός χώρος αναμονής των πολιτών όπου θα βρίσκεται ο Υπάλληλος Ροής ο οποίος θα κατευθύνει τους πολίτες, ώστε να διεκπεραιώνουν εύκολα και γρήγορα τις συναλλαγές τους.

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε:

«Επιχειρούμε να περάσει ο ΕΦΚΑ σε μια νέα εποχή. Με καινούργιες ψηφιακές υπηρεσίες. Με εκτεταμένη συνεργασία με τα ΚΕΠ. Με τα ηλεκτρονικά ραντεβού. Με το 1555, που ήρθε για να μείνει και έχει αλλάξει την καθημερινότητα στην επαφή των ασφαλισμένων με τον ΕΦΚΑ. Και τώρα με τις υπηρεσίες ροής και υποδοχής, όπως γίνεται στον ιδιωτικό τομέα. Και με τα πρότυπα καταστήματα, όπως αυτό στην Αγία Παρασκευή, που δείχνει το δρόμο για το ποιον ΕΦΚΑ θέλουμε να δημιουργήσουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα. Υπάρχουν επιπλέον δυο τέτοια φιλικά προς τον πολίτη καταστήματα, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σύντομα ακολουθούν άλλα δέκα. Την εικόνα που βλέπετε σήμερα εδώ θέλουμε να έχει ο ΕΦΚΑ σε όλη την Ελλάδα.

Ταυτόχρονα προχωρούμε και με την πλήρη ψηφιοποίηση του ΕΦΚΑ που είναι ακόμα ένα πολύ μεγάλο βήμα. Μιλάμε για την ψηφιοποίηση όλων των αρχείων και το Ολοκληρωμένο Πληροφορικό σύστημα. Στο οποίο θα συνενωθούν 88 βάσεις δεδομένων, καθώς σήμερα δεν επικοινωνεί η μία με την άλλη. Όλα αυτά δημιουργούν μια τελείως διαφορετική πραγματικότητα τόσο για τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ, όσο και για τους ασφαλισμένους».

Ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Πάνος Τσακλόγλου δήλωσε:

«Ο εκσυγχρονισμός του ασφαλιστικού συστήματος ήταν ένα από τα βασικά στοιχήματα της Κυβέρνησης. Ειδικά στην περίπτωση του ΕΦΚΑ νομίζω ότι είχαμε τεράστια άλματα. Αυτό φάνηκε κυρίως από την επίλυση του προβλήματος των εκκρεμών κύριων συντάξεων και τις υπόλοιπες προσπάθειες που έχουμε κάνει στον τομέα αυτό. Όμως, εκσυγχρονισμό θέλει και η ίδια η εικόνα του οργανισμού. Με τα πρότυπα καταστήματα που προκύπτουν μέσα το πρόγραμμα ανακαίνισης που υλοποιεί η διοίκηση του ΕΦΚΑ δημιουργείται ένα πολύ καλύτερο περιβάλλον τόσο για τους ίδιους τους εργαζόμενους όσο και για τους ασφαλισμένους. Και αυτό είναι κάτι θετικό για όλους».

Ο Διοικητής του ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής δήλωσε:

«Καθημερινά μετατρέπουμε τον e-ΕΦΚΑ σε μια σύγχρονη δημόσια υπηρεσία. Με νέες ψηφιακές και κτηριακές υποδομές. Σήμερα, εδώ στην Αγία Παρασκευή βλέπουμε το νέο πρόσωπο του e-ΕΦΚΑ».

Υπενθυμίζεται ότι ο εκσυγχρονισμός των υποκαταστημάτων του ΕΦΚΑ έρχεται σε συνέχεια μιας σειράς πρωτοβουλιών που έχουν ήδη αναληφθεί με γνώμονα την βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη κατά τις συναλλαγές του με τον ΕΦΚΑ:

  • Τοποθέτηση υπαλλήλων ροής και υποδοχής στα πιο πολυσύχναστα υποκαταστήματα
  • Θεσμοθέτηση των ηλεκτρονικών ραντεβού
  • Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555
  • Διεύρυνση των υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά από τον ΕΦΚΑ που έχουν φτάσει τις 80
  • Διεκπεραίωση συναλλαγών του ΕΦΚΑ μέσα από τα ΚΕΠ
  • Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας
  • Και το σύστημα απομακρυσμένης επικοινωνίας myEFKALive που απευθύνεται σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών και απομακρυσμένων περιοχών
www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης