Τελευταία Νέα
old

«Στον πάγο» εδώ και 8 χρόνια το Μετρό της Αθήνας - Ελπίδες για την γραμμή 4

tags :
«Στον πάγο» εδώ και 8 χρόνια το Μετρό της Αθήνας - Ελπίδες για την γραμμή 4
H οικονομική κρίση έβαλε φρένο στην ανάπτυξη όλων των μεγάλων έργων υποδομής στην χώρα μας
Από το 2008, δηλαδή εδώ και 8 χρόνια, έχει να δημοπρατηθεί νέο έργο του Μετρό της Αθήνας. Το τελευταίο τμήμα που βγήκε σε διαγωνισμό ήταν η επέκταση της γραμμής 3 από το σταθμό της Αγία Μαρίνα προς το κέντρο του Πειραιά.
Η κατασκευή νέων σταθμών του μετρό, όπου πριν από μερικά χρόνια η ανακοίνωση και μόνο του υπό δημοπράτηση έργου έβαζε φωτιά στις τιμές των ακινήτων της περιοχής, έχουν μείνει στα χαρτιά, λόγω έλλειψης κονδυλίων.
Ειδικότερα, η οικονομική κρίση έβαλε φρένο στην ανάπτυξη όλων των μεγάλων έργων υποδομής στην χώρα μας, ενώ ένα ακόμης λόγος, ήταν και οι μεγάλες καθυστερήσεις που υπήρξαν λόγω εμπλοκών.
Ενδεικτικό παράδειγμα, αποτελούν οι η επεκτάσεις προς Ανθούπολη, Ελληνικό και Αγία Μαρίνα, οι οποίες καθυστέρησαν σχεδόν τρία χρόνια, λόγω του σκανδάλου της Siemens, που ήταν ο ανάδοχος της σηματοδότησης των σταθμών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα τα στελέχη της Αττικό Μετρό, έχουν μείνει άνευ αντικειμένου, τουλάχιστον επί αθηναϊκού εδάφους (ασχολούνται με το Μετρό Θεσσαλονίκης) και έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στην υλοποίηση της νέας γραμμής 4. Η νέα Γραμμή 4 του Μετρό θα ξεκινά από το Άλσος Βεϊκου και θα καταλήγει στο Γουδί.
Μάιστα όπως ανακοίνωσε προσφάτως ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης μέσα στο καλοκαίρι θα δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας και το δεύτερο, μέχρι το τέλος του έτους..
Η Γραμμή 4 είναι συνολικής αξίας 3,5 δισ. και θα γίνει με σύμπραξη του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα και όχι με παραχώρηση. Θα είναι το πρώτο έργο αυτής της κατηγορίας στη χώρα.
Ειδικότερα η νέα γραμμή θα περιλαμβάνει 11,7 χλμ. με 14 σταθμούς (Άλσος Βεΐκου - Γαλάτσι - Κυψέλη - Δικαστήρια - Λ. Αλεξάνδρας - Εξάρχεια - Ακαδημία - Κολωνάκι – Ευαγγελισμός – Καισαριανή – Νήαρ Ήστ – Ιλίσια – Ζωγράφου – Γουδή).
Το τμήμα αυτό υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες και θα μειώσει την κυκλοφορία των ΙΧ αυτοκινήτων κατά 53.000 ημερησίως. Ο χρόνος διαδρομής από το Άλσος Βεḯκου ως το κέντρο της πόλης θα είναι περίπου 10 λεπτά και από την περιοχή του Ζωγράφου περίπου 5 λεπτά.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης