Η ΕΣΕΕ υπογραμμίζει, ότι πέρσι ο εμπορικός κόσμος αντιμετώπισε και την επιβολή των capital controls και την τραπεζική αργία.
Χαμηλότερα των προσδοκιών του εμπορικού κόσμου ήταν τα αποτελέσματα των θερινών εκπτώσεων σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, η οποία κατέγραψε πτώση του τζίρου κατά 9,7% σε σύγκριση με πέρσι.
Μάλιστα, στην ανακοίνωση της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) υπογραμμίζεται, ότι "το καλοκαίρι του 2015 διαδραματίστηκαν πρωτόγνωρα γεγονότα, όπως η επιβολή των κεφαλαιακών ελέγχων και της τραπεζικής αργίας, που είχαν καταλυτική επίδραση στο επίπεδο των εμπορικών συναλλαγών".
Τα αποτελέσματα της έρευνας που ανακοινώθηκαν σήμερα (31/8), αναφέρουν ακόμη, ότι σχετικά καλύτερη εικόνα σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά καταγράφεται στις εμπορικές επιχειρήσεις, που συμμετέχουν στα ανοικτά κέντρα εμπορίου.
Υψηλότερο ήταν εφέτος το μέσο ποσοστό έκπτωσης, καθώς στην πλειοψηφία των επιχειρήσεων (60%) το ποσοστό της έκπτωσης κυμάνθηκε μεταξύ 21% και 40%, όταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 39%.
Παράλληλα, στη διάρκεια της φετινής θερινής εκπτωτικής περιόδου περίπου μία στις πέντε επιχειρήσεις πραγματοποίησε πωλήσεις με ποσοστό έκπτωσης άνω του 40%, όταν πέρσι στην αντίστοιχη επιλογή οδηγούνταν μία στις τρεις επιχειρήσεις.
Όσον αφορά στην εξέλιξη των πωλήσεων, διαπιστώθηκε ότι πάνω από μία στις δύο επιχειρήσεις (53%) εμφάνισε υποχώρηση στις πωλήσεις σε σύγκριση με το 2015, ενώ στασιμότητα δήλωσε το 1/3.
Αντίθετα, το ποσοστό αυτών που δήλωσαν, ότι οι εκπτώσεις του 2016 ήταν καλύτερες σε σύγκριση με την περσινή περίοδο, ανέρχεται στο 14%.
Για τα καταστήματα που άνοιξαν την Κυριακή 17 Ιουλίου, παρατηρείται ότι το 80% των επιχειρηματιών πιστεύει, ότι το άνοιγμα του καταστήματος την Κυριακή δεν επηρέασε τον συνολικό τζίρο της εκπτωτικής περιόδου και μόλις ένας στους πέντε δηλώνει, ότι κατέγραψε αύξηση των πωλήσεών του.
Για τις επιχειρήσεις των ανοιχτών κέντρων εμπορίου οι πωλήσεις των φετινών θερινών εκπτώσεων σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα ή κατέγραψαν αυξητική τάση σε ποσοστά υψηλότερα σε σχέση με τις επιχειρήσεις του γενικού πληθυσμού.
Από το 20% των ερωτηθέντων που δήλωσαν αύξηση των πωλήσεών τους, η πλειονότητα (42%) υποστήριξε, ότι η τόνωση του τζίρου τους κυμάνθηκε σε επίπεδα έως 10%.
www.bankingnews.gr
Μάλιστα, στην ανακοίνωση της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) υπογραμμίζεται, ότι "το καλοκαίρι του 2015 διαδραματίστηκαν πρωτόγνωρα γεγονότα, όπως η επιβολή των κεφαλαιακών ελέγχων και της τραπεζικής αργίας, που είχαν καταλυτική επίδραση στο επίπεδο των εμπορικών συναλλαγών".
Τα αποτελέσματα της έρευνας που ανακοινώθηκαν σήμερα (31/8), αναφέρουν ακόμη, ότι σχετικά καλύτερη εικόνα σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά καταγράφεται στις εμπορικές επιχειρήσεις, που συμμετέχουν στα ανοικτά κέντρα εμπορίου.
Υψηλότερο ήταν εφέτος το μέσο ποσοστό έκπτωσης, καθώς στην πλειοψηφία των επιχειρήσεων (60%) το ποσοστό της έκπτωσης κυμάνθηκε μεταξύ 21% και 40%, όταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 39%.
Παράλληλα, στη διάρκεια της φετινής θερινής εκπτωτικής περιόδου περίπου μία στις πέντε επιχειρήσεις πραγματοποίησε πωλήσεις με ποσοστό έκπτωσης άνω του 40%, όταν πέρσι στην αντίστοιχη επιλογή οδηγούνταν μία στις τρεις επιχειρήσεις.
Όσον αφορά στην εξέλιξη των πωλήσεων, διαπιστώθηκε ότι πάνω από μία στις δύο επιχειρήσεις (53%) εμφάνισε υποχώρηση στις πωλήσεις σε σύγκριση με το 2015, ενώ στασιμότητα δήλωσε το 1/3.
Αντίθετα, το ποσοστό αυτών που δήλωσαν, ότι οι εκπτώσεις του 2016 ήταν καλύτερες σε σύγκριση με την περσινή περίοδο, ανέρχεται στο 14%.
Για τα καταστήματα που άνοιξαν την Κυριακή 17 Ιουλίου, παρατηρείται ότι το 80% των επιχειρηματιών πιστεύει, ότι το άνοιγμα του καταστήματος την Κυριακή δεν επηρέασε τον συνολικό τζίρο της εκπτωτικής περιόδου και μόλις ένας στους πέντε δηλώνει, ότι κατέγραψε αύξηση των πωλήσεών του.
Για τις επιχειρήσεις των ανοιχτών κέντρων εμπορίου οι πωλήσεις των φετινών θερινών εκπτώσεων σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα ή κατέγραψαν αυξητική τάση σε ποσοστά υψηλότερα σε σχέση με τις επιχειρήσεις του γενικού πληθυσμού.
Από το 20% των ερωτηθέντων που δήλωσαν αύξηση των πωλήσεών τους, η πλειονότητα (42%) υποστήριξε, ότι η τόνωση του τζίρου τους κυμάνθηκε σε επίπεδα έως 10%.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών