Tο προσφυγικό ζήτημα σε συνδυασμό με τη γενικότερη αναστάτωση στην ευρύτερη ανατολική περιοχή της Μεσογείου αναστέλλει την απόφαση τουριστών υψηλού εισοδήματος για διακοπές στην Ελλάδα
Σε αναμονή κρατά τους υπερατλαντικούς ταξιδιώτες η αβεβαιότητα για τις εξελίξεις στη χώρα.
Σύμφωνα με το Βήμα, το προσφυγικό ζήτημα σε συνδυασμό με τη γενικότερη αναστάτωση στην ευρύτερη ανατολική περιοχή της Μεσογείου αναστέλλει την απόφαση τουριστών υψηλού εισοδήματος για διακοπές στην Ελλάδα.
«Η ζήτηση στο κομμάτι του high end τουρισμού στην Ελλάδα παρουσιάζει ως σήμερα ανισομερή κατανομή σε επίπεδο αγορών - στόχων» σημειώνει ο ιδρυτής της TrueGreece και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Marketing Greece κ. Χρήστος Στεργίου. Για παράδειγμα, «η αμερικανική αγορά, στην οποία κυρίως απευθύνεται η TrueGreece, παρουσιάζει αισθητή πτωτική τάση, ενώ από τα μηνύματα που έχουμε από τους συνεργάτες μας ξενοδόχους φρονώ ότι αρκετές ευρωπαϊκές αγορές κινούνται σε θετική ή έστω σταθερή τροχιά κρατήσεων».
«Σε κάθε περίπτωση η γενικότερη εικόνα της τουριστικής περιόδου θα καθοριστεί από την πορεία των κρατήσεων τελευταίας στιγμής». Αντίθετα, τονίζει, «η ζήτηση εξ Αμερικής στα διαφορετικά μας brands TrueItalia και TrueSpain παρουσιάζει ιδιαίτερη αύξηση, ενώ το TrueTurkey εμφανίζει στοιχεία κατάρρευσης λόγω των συνεχιζόμενων τρομοκρατικών επιθέσεων, ακόμη και στην καρδιά τουριστικών περιοχών στην Κωνσταντινούπολη».
Σε ό,τι αφορά την αντίληψη που έχουν οι Αμερικανοί για το Προσφυγικό, «τους προβληματίζει η ασφάλειά τους σε μέρη όπου υπάρχουν μεγάλες μεταναστευτικές ροές αλλά και πιθανά ζητήματα δημόσιας υγείας. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι υπάρχει μετατόπιση αρκετών ταξιδιών Αμερικανών στην Ελλάδα για του χρόνου εξαιτίας των παραπάνω λόγων, γι' αυτό και η ζήτηση για το 2017 παρουσιάζει ιδιαίτερα αυξητικές τάσεις» υποστηρίζει, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι είναι ακόμη νωρίς για να βγουν συμπεράσματα.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το Βήμα, το προσφυγικό ζήτημα σε συνδυασμό με τη γενικότερη αναστάτωση στην ευρύτερη ανατολική περιοχή της Μεσογείου αναστέλλει την απόφαση τουριστών υψηλού εισοδήματος για διακοπές στην Ελλάδα.
«Η ζήτηση στο κομμάτι του high end τουρισμού στην Ελλάδα παρουσιάζει ως σήμερα ανισομερή κατανομή σε επίπεδο αγορών - στόχων» σημειώνει ο ιδρυτής της TrueGreece και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Marketing Greece κ. Χρήστος Στεργίου. Για παράδειγμα, «η αμερικανική αγορά, στην οποία κυρίως απευθύνεται η TrueGreece, παρουσιάζει αισθητή πτωτική τάση, ενώ από τα μηνύματα που έχουμε από τους συνεργάτες μας ξενοδόχους φρονώ ότι αρκετές ευρωπαϊκές αγορές κινούνται σε θετική ή έστω σταθερή τροχιά κρατήσεων».
«Σε κάθε περίπτωση η γενικότερη εικόνα της τουριστικής περιόδου θα καθοριστεί από την πορεία των κρατήσεων τελευταίας στιγμής». Αντίθετα, τονίζει, «η ζήτηση εξ Αμερικής στα διαφορετικά μας brands TrueItalia και TrueSpain παρουσιάζει ιδιαίτερη αύξηση, ενώ το TrueTurkey εμφανίζει στοιχεία κατάρρευσης λόγω των συνεχιζόμενων τρομοκρατικών επιθέσεων, ακόμη και στην καρδιά τουριστικών περιοχών στην Κωνσταντινούπολη».
Σε ό,τι αφορά την αντίληψη που έχουν οι Αμερικανοί για το Προσφυγικό, «τους προβληματίζει η ασφάλειά τους σε μέρη όπου υπάρχουν μεγάλες μεταναστευτικές ροές αλλά και πιθανά ζητήματα δημόσιας υγείας. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι υπάρχει μετατόπιση αρκετών ταξιδιών Αμερικανών στην Ελλάδα για του χρόνου εξαιτίας των παραπάνω λόγων, γι' αυτό και η ζήτηση για το 2017 παρουσιάζει ιδιαίτερα αυξητικές τάσεις» υποστηρίζει, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι είναι ακόμη νωρίς για να βγουν συμπεράσματα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών