Τα βαγόνια τα οποία είναι αποκλεισμένα στην Ειδομένη αριθμούνται σε εκατοντάδες, ανεβάζοντας την ζημία σε εκατομμύρια ευρώ
Την καταβολή αποζημιώσεων από το ελληνικό κράτος ζητούν οι εταιρείες που έχουν πληγεί οικονομικά από τις 16 συνεχόμενες μέρες αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, σύμφωνα με την σχετική επιστολή τους στον υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη.
Οι εταιρείες, όπως αναφέρει η εφημερίδα τα «ΝΕΑ», επικαλούνται ποινικές ρήτρες που έχουν τα συμβόλαιά τους.
Τα βαγόνια τα οποία είναι αποκλεισμένα στην Ειδομένη αριθμούνται σε εκατοντάδες, ανεβάζοντας την ζημία σε εκατομμύρια ευρώ.
«Σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο ούτε θα επιτρεπόταν ποτέ» αναφέρει χαρακτηριστικά η επιστολή στον υπουργό.
Μεγάλο είναι το πλήγμα και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μετά βίας πραγματοποιεί τρία δρομολόγιο ημερησίως από και προς ευρωπαϊκές χώρες, αντί για τα τουλάχιστον 6-7 που διέρχονται υπό κανονικές συνθήκες, μέσω του ελληνοσκοπιανού δικτύου.
Επιπλέον, κινδυνεύει και η επικείμενη αποκρατικοποίηση της εταιρείας, όπως και του ΟΛΠ.
www.bankingnews.gr
Οι εταιρείες, όπως αναφέρει η εφημερίδα τα «ΝΕΑ», επικαλούνται ποινικές ρήτρες που έχουν τα συμβόλαιά τους.
Τα βαγόνια τα οποία είναι αποκλεισμένα στην Ειδομένη αριθμούνται σε εκατοντάδες, ανεβάζοντας την ζημία σε εκατομμύρια ευρώ.
«Σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο ούτε θα επιτρεπόταν ποτέ» αναφέρει χαρακτηριστικά η επιστολή στον υπουργό.
Μεγάλο είναι το πλήγμα και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μετά βίας πραγματοποιεί τρία δρομολόγιο ημερησίως από και προς ευρωπαϊκές χώρες, αντί για τα τουλάχιστον 6-7 που διέρχονται υπό κανονικές συνθήκες, μέσω του ελληνοσκοπιανού δικτύου.
Επιπλέον, κινδυνεύει και η επικείμενη αποκρατικοποίηση της εταιρείας, όπως και του ΟΛΠ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών