Τελευταία Νέα
old

Στην Ελλάδα της κρίσης: Το 88,1% των καταναλωτών μείωσε κι άλλο τις δαπάνες του το 2015

tags :
Στην Ελλάδα της κρίσης: Το 88,1% των καταναλωτών μείωσε κι άλλο τις δαπάνες του το 2015
Επιπλέον, από την έρευνα γίνεται αντιληπτό πως όλες οι καταναλωτικές δαπάνες μειώθηκαν εκ νέου, το 2016.
Το 88,1% των Ελλήνων καταναλωτών μείωσαν κι άλλο τις δαπάνες τους το 2015, αποδεικνύει η έρευνα της εταιρείας «Τo Τhe Point», με τίτλο «Οι επιπτώσεις της κρίσης στους καταναλωτές», στην οποία συμμετείχαν συνολικά 765 πολίτες.
Επιπλέον, από την έρευνα γίνεται αντιληπτό πως όλες οι καταναλωτικές δαπάνες μειώθηκαν εκ νέου, το 2016:

Το 2015, το 85,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν μειώσει, γενικά, την κατανάλωση, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 88,1%.

Το 2015, το 70,5% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για ένδυση-υπόδηση, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 82,1%.

Το 2015, το 54,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για διασκέδαση, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 70,0%.

Το 2015, το 43,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για τρόφιμα, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 63,1%.

Το 2015, το 20,9% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για μετακινήσεις, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 35,0%.

Το 2015, το 26,2% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για θέρμανση, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 39,1%.

Το 2015, το 41,5% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για διακοπές, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 43,6%.

Το 2015, το 22,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 35,8%.

Το 2015, το 15,8% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για είδη καθαριότητας σπιτιού, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 30,7%.

Το 2015, το 12,4% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για είδη προσωπικής υγιεινής, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 30,9%.

Το 2015, το 20,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για καλλυντικά, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 36,5%.

Το 2015, το 14,2% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για οικιακό εξοπλισμό, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 32,8%.

Το 2015, το 12,8% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για υγεία, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 23,6%.

Το 2015, το 10,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για εκπαίδευση, ενώ το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 20,3%.

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης