Τελευταία Νέα
Οικονομία

Σπίρτζης: Να αναλάβει η οικονομική αστυνομία για τον έλεγχο των διαφημίσεων στα ΜΜΕ

tags :
Σπίρτζης: Να αναλάβει η οικονομική αστυνομία για τον έλεγχο των διαφημίσεων στα ΜΜΕ
Πώς γίνεται κανάλια που είναι οι εργαζόμενοι σε απεργία να ανεβαίνει η τηλεθέαση τους την ώρα που δεν λειτουργούν;
Tην ενεργοποίηση εντολής προς την οικονομική αστυνομία για έλεγχο διαφημιστικού περιεχομένου ζήτησε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στο οικονομικό κανάλι SBC.
«Είναι απίστευτο να χρησιμοποιούνται ΜΜΕ με τέτοιο τρόπο.
 Αν αληθεύουν αυτά που ακούμε, συνέχισε, μιλάμε για οργανωμένη κατάσταση από συμφέροντα που λυμαίνονται τον χώρο των ΜΜΕ και των καναλιών, τονίζοντας ότι δεν θα υπάρξει καμία ανοχή σε τέτοιου είδους φαινόμενα ή και σε μικρότερης έντασης», ανέφερε ο Υπουργός αναφορικά με τους ελέγχους από την οικονομική αστυνομία αλλά και το κύκλωμα των εκβιαστών.
Ενώ συνέχισε λέγοντας πως «η κυβέρνηση με την οικονομική αστυνομία, εκτός του ελέγχου αν υπήρξε δίκαιη κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης, επιχειρεί να ελέγξει και το άλλο κομμάτι της αγοράς της διαφήμισης, από αυτούς που κάνουν μετρήσεις.
"Πώς γίνεται κανάλια που είναι οι εργαζόμενοι σε απεργία να ανεβαίνει η τηλεθέαση τους την ώρα που δεν λειτουργούν.
Πώς γίνεται άλλα, ξαφνικά από τη μία μέρα στην άλλη, να χάνουν το 50% της ακροαματικότητας ή της τηλεθέασης τους και τελείως τυχαία εκείνο το χρονικό διάστημα να είναι το διάστημα που μοιράζεται η διαφημιστική πίτα.
Αυτά είναι θέματα που πρέπει να ανοίξουν» τόνισε ο υπουργός.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης