γράφει : Βασίλης Μεταξάς
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει καταγράψει ζημίες της τάξης των 2 εκατ. ευρώ μέχρι στιγμής, ενώ έχει πληγεί ανεπανόρθωτα η αξιοπιστία της εταιρείας
Μεγάλο είναι το πλήγμα για την Ελλάδα από την κατάσταση στην Ειδομένη, καθώς λόγω της διακοπής των σιδηροδρομικών δρομολογίων προς τα Σκόπια, συμφωνίες που έχουν υπογραφεί με διεθνείς κολοσσούς όπως η Hewlett Packard και η Sony, βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα, με τις ελληνικές αρχές να δείχνουν πρωτοφανή ανικανότητα να διαχειριστούν την κατάσταση, καθώς ουδεμία πρόοδος έχει επιτευχθεί από τις 18 Νοεμβρίου που διεκόπηκαν τα δρομολόγια.
Οι οικονομικοί μετανάστες παραμένουν στα ελληνοσκοπιανά σύνορα, αναγκάζοντας την διακοπή των δρομολογίων, με τις γειτονικές μας αρχές να μην τους δέχονται.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει καταγράψει ζημίες της τάξης των 2 εκατ. ευρώ μέχρι στιγμής, ενώ έχει πληγεί ανεπανόρθωτα η αξιοπιστία της εταιρείας.
Περίπου 1.150 containers παραμένουν εγκλωβισμένα στα ελληνοσκοπιανά σύνορα, ενώ 18 συρμοί με εμπορεύματα βρίσκονται στα εδάφη των Σκοπίων, χωρίς να έχουν μετακινηθεί από τις 18 Νοεμβρίου 2015.
Ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης φέρεται να μην μπορεί να βρει λύση στο πρόβλημα, αναγκάζοντας τους επιχειρηματίες να ζητήσουν να να εγκατασταθεί στα ελληνοσκοπιανά σύνορα η Frontex (!).
www.bankingnews.gr
Οι οικονομικοί μετανάστες παραμένουν στα ελληνοσκοπιανά σύνορα, αναγκάζοντας την διακοπή των δρομολογίων, με τις γειτονικές μας αρχές να μην τους δέχονται.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει καταγράψει ζημίες της τάξης των 2 εκατ. ευρώ μέχρι στιγμής, ενώ έχει πληγεί ανεπανόρθωτα η αξιοπιστία της εταιρείας.
Περίπου 1.150 containers παραμένουν εγκλωβισμένα στα ελληνοσκοπιανά σύνορα, ενώ 18 συρμοί με εμπορεύματα βρίσκονται στα εδάφη των Σκοπίων, χωρίς να έχουν μετακινηθεί από τις 18 Νοεμβρίου 2015.
Ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης φέρεται να μην μπορεί να βρει λύση στο πρόβλημα, αναγκάζοντας τους επιχειρηματίες να ζητήσουν να να εγκατασταθεί στα ελληνοσκοπιανά σύνορα η Frontex (!).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών