Τα ΕΛΠΕ έχουν εφαρμόσει σχέδιο Β αναφορικά με τον τρόπο εξόφλησης αγοράς καυσίμων
Υπαρκτός είναι πλέον ο κίνδυνος να ξεμείνουν από βενζίνη τα πρατήρια υγρών καυσίμων λόγω έλλειψης ρευστότητας.
Αυτό υποστηρίζει στο bankingnews.gr ο κ. Δημήτρης Μακρυβέλιος σύμβουλος διοίκησης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Καυσίμων.
Πάντως σε επικοινωνία που είχαμε με στέλεχος των Ελληνικών Πετρελαίων μας διαβεβαίωσε ότι τα ΕΛΠΕ έχουν εφαρμόσει σχέδιο Β αναφορικά με τον τρόπο εξόφλησης αγοράς καυσίμων.
Αρχικά λειτουργούν 18 γραφεία σε όλη την Ελλάδα με μοναδικό σκοπό να διευκολύνουν τους πρατηριούχους στις πληρωμές τους.
Το ίδιο στέλεχος είπε ότι οι διαδικασίες αποπληρωμής έχουν γίνει πιο ελαστικοί καθώς το διυλιστήριο απαιτεί μικρότερη προκαταβολή ενώ το υπόλοιπο ποσό της οφειλής μπαίνει σε διακανονισμό μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Η αποπληρωμή των παραγγελιών μπορεί να γίνει με εμβάσματα με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες και με επιταγές
Η ίδια πηγή μας ανέφερε ότι η ροή των αιτήσεων των παραγγελιών συνεχίζεται ομαλά ενώ δεν έχουν διαπιστωθεί φαινόμενα οι πρατηριούχοι να κλείνουν τα καταστήματά τους για το λόγο ότι δεν έχουν χρήματα για την αγορά καυσίμων.
Να σημειωθεί ότι οι οδηγοί των ΙΧ φρόντισαν και φούλαραν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους από τις πρώτες ήμερες που εφαρμόστηκε η τραπεζική αργία.
Οι Έλληνες οδηγοί συνέβαλαν στην κατακόρυφη αύξησης της ζήτησης σε βενζίνη αλλά τις τελευταίες ημέρες η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί.
Ο κ. Δημήτρης Μακρυβέλιος υποστηρίζει ότι ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων καυσίμων γίνεται μόνο με «ζεστό» χρήμα για τα 3.800 πρατήρια που λειτουργούν από ανεξάρτητους πρατηριούχους.
Μόνο τα 1200 πρατήρια των εταιρειών απολαμβάνουν τα προνόμια αποπληρωμής.
Ένα μεσαίο πρατήριο όταν έρθει η στιγμή να γεμίσει τις δεξαμενές του με 30.000 λίτρα βενζίνης θα πρέπει να έχει στο συρτάρι του τουλάχιστον 45.000 ευρώ.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Καυσίμων με επιστολή της προς το υπουργό Οικονομικών είχε ζητήσει από την πρώτη ημέρα επιβολής των Capital Controls τα καταστήματα των τραπεζών που θα είναι ανοικτά να αποδέχονται τη καθημερινή ρευστοποίηση των χρημάτων που προέρχονται από πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες με σκοπό τη διευκόλυνση των πρατηριούχων και των καταναλωτών. Ο κ. Μακρυβέλιος επανέλαβε ότι οι αρμόδιοι πρέπει να αντιληφθούν ότι χρειάζεται προετοιμασία για να αποφευχθούν ζητήματα που θα προκληθούν από την ανησυχία των πολιτών ότι μπορεί να μη βρίσκουν βενζίνη
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Αυτό υποστηρίζει στο bankingnews.gr ο κ. Δημήτρης Μακρυβέλιος σύμβουλος διοίκησης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Καυσίμων.
Πάντως σε επικοινωνία που είχαμε με στέλεχος των Ελληνικών Πετρελαίων μας διαβεβαίωσε ότι τα ΕΛΠΕ έχουν εφαρμόσει σχέδιο Β αναφορικά με τον τρόπο εξόφλησης αγοράς καυσίμων.
Αρχικά λειτουργούν 18 γραφεία σε όλη την Ελλάδα με μοναδικό σκοπό να διευκολύνουν τους πρατηριούχους στις πληρωμές τους.
Το ίδιο στέλεχος είπε ότι οι διαδικασίες αποπληρωμής έχουν γίνει πιο ελαστικοί καθώς το διυλιστήριο απαιτεί μικρότερη προκαταβολή ενώ το υπόλοιπο ποσό της οφειλής μπαίνει σε διακανονισμό μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Η αποπληρωμή των παραγγελιών μπορεί να γίνει με εμβάσματα με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες και με επιταγές
Η ίδια πηγή μας ανέφερε ότι η ροή των αιτήσεων των παραγγελιών συνεχίζεται ομαλά ενώ δεν έχουν διαπιστωθεί φαινόμενα οι πρατηριούχοι να κλείνουν τα καταστήματά τους για το λόγο ότι δεν έχουν χρήματα για την αγορά καυσίμων.
Να σημειωθεί ότι οι οδηγοί των ΙΧ φρόντισαν και φούλαραν τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους από τις πρώτες ήμερες που εφαρμόστηκε η τραπεζική αργία.
Οι Έλληνες οδηγοί συνέβαλαν στην κατακόρυφη αύξησης της ζήτησης σε βενζίνη αλλά τις τελευταίες ημέρες η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί.
Ο κ. Δημήτρης Μακρυβέλιος υποστηρίζει ότι ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων καυσίμων γίνεται μόνο με «ζεστό» χρήμα για τα 3.800 πρατήρια που λειτουργούν από ανεξάρτητους πρατηριούχους.
Μόνο τα 1200 πρατήρια των εταιρειών απολαμβάνουν τα προνόμια αποπληρωμής.
Ένα μεσαίο πρατήριο όταν έρθει η στιγμή να γεμίσει τις δεξαμενές του με 30.000 λίτρα βενζίνης θα πρέπει να έχει στο συρτάρι του τουλάχιστον 45.000 ευρώ.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Καυσίμων με επιστολή της προς το υπουργό Οικονομικών είχε ζητήσει από την πρώτη ημέρα επιβολής των Capital Controls τα καταστήματα των τραπεζών που θα είναι ανοικτά να αποδέχονται τη καθημερινή ρευστοποίηση των χρημάτων που προέρχονται από πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες με σκοπό τη διευκόλυνση των πρατηριούχων και των καταναλωτών. Ο κ. Μακρυβέλιος επανέλαβε ότι οι αρμόδιοι πρέπει να αντιληφθούν ότι χρειάζεται προετοιμασία για να αποφευχθούν ζητήματα που θα προκληθούν από την ανησυχία των πολιτών ότι μπορεί να μη βρίσκουν βενζίνη
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών