Με το Νέο ΕΣΠΑ η Ελλάδα έχει δυνατότητα να απορροφήσε έως 26 δισ. ευρώ
Δεκαεπτά μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα, αλλά και δεκάδες έργα βασικής υποδομής για τη διαχείριση αποβλήτων και λυμάτων, αποτελούν τη «βαριά λίστα» των 175 έργων. Η Ελλάδα έχει στείλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τη σχετική λίστα και προσδοκά τα έργα να αποτελέσουν «γέφυρες» μεταξύ του νέου και του παλιού ΕΣΠΑ.
Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται:
• η ολοκλήρωση και επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 500,1 εκατ. ευρώ,
• η ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέας - Λιανοκλαδίου - Δομοκού, δαπάνης 286,8 εκατ. ευρώ,
• η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας-Πάτρας, προϋπολογισμού 379 εκατ. ευρώ,
• η επέκταση του Μετρό Αθήνας στο τμήμα Χαϊδάρι-Πειραιάς, δαπάνης 198,3 εκατ. ευρώ και,
• η επέκταση του τραμ στον Πειραιά με 40,8 εκατ. ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τέσσερα αυτά μεγάλα κατασκευαστικά έργα, θα απαιτήσουν ούτε λίγο ούτε πολύ 1,4 δισ. ευρώ από τα χρήματα που δικαιούται η χώρα από το νέο ΕΣΠΑ, που στο σύνολό τους μπορούν να φτάσουν τα 26 δισ. ευρώ για την περίοδο 2014-2020.
www.bankingnews.gr
Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται:
• η ολοκλήρωση και επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 500,1 εκατ. ευρώ,
• η ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέας - Λιανοκλαδίου - Δομοκού, δαπάνης 286,8 εκατ. ευρώ,
• η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας-Πάτρας, προϋπολογισμού 379 εκατ. ευρώ,
• η επέκταση του Μετρό Αθήνας στο τμήμα Χαϊδάρι-Πειραιάς, δαπάνης 198,3 εκατ. ευρώ και,
• η επέκταση του τραμ στον Πειραιά με 40,8 εκατ. ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τέσσερα αυτά μεγάλα κατασκευαστικά έργα, θα απαιτήσουν ούτε λίγο ούτε πολύ 1,4 δισ. ευρώ από τα χρήματα που δικαιούται η χώρα από το νέο ΕΣΠΑ, που στο σύνολό τους μπορούν να φτάσουν τα 26 δισ. ευρώ για την περίοδο 2014-2020.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών