Τελευταία Νέα
Οικονομία

Μ. Χρυσοxoϊδης (υπ. Υποδομών) – Τις προϋποθέσεις για ανάπτυξη και απασχόληση δημιουργούν τα οδικά έργα

tags :
Μ. Χρυσοxoϊδης (υπ. Υποδομών) – Τις προϋποθέσεις για ανάπτυξη και απασχόληση δημιουργούν τα οδικά έργα
Τα οδικά έργα μας ενώνουν, συνδέουν τις πόλεις μας, συνδέουν τους ανθρώπους μεταξύ τους και δημιουργούν ανάπτυξη, τόνισε
Στη σημασία των οδικών έργων για την ανάπτυξη, αλλά και τη δημιουργία θέσεων εργασίας αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος ξεκίνησε την περιοδεία του στον υπο κατασκευή οδικό άξονα της Ιονίας Οδού.
Ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι το έργο της Ιονίας Οδού θα ολοκληρωθεί σε ενάμιση χρόνο από σήμερα και επισήμανε ότι «οι παραχωρησιακές συμβάσεις, ο τρόπος δηλαδή ο καινούργιος με τον οποίο κατασκευάζεται το έργο αυτό που είναι συγχρηματοδότηση είναι προφανές ότι δεν σηκώνει αναβολές, καθυστερήσεις, ασυνέπειες. Το έργο θα δοθεί του χρόνου, τον Δεκέμβριο».
Τόνισε παράλληλα την αναγκή συνεργασία όλων «ώστε κάθε μέρα να προάγουμε την κατασκευή των δρόμων», διαφορετικά όπως είπε, «εάν εμποδίζουμε την κατασκευή των έργων, αυτό είναι εις βάρος μας».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε πως στην περιφέρεια της Ηπείρου πραγματοποιούνται και κατασκευάζονται ιστορικής σημασίας έργα, τα οποία βγάζουν από την απομόνωση τη Δυτική Ελλάδα.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι στην Εγνατία Οδό αποφασίστηκε να κατασκευαστεί ένας ημικόμβος στην περιοχή του Δρίσκου, έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα και σε εκείνους που ταξιδεύουν προς την Αλβανία, αλλά και για όσους θέλουν να κάνουν τοπικές διαδρομές, να μπορέσουν να εξοικονομήσουν χρόνο και απόσταση για εξυπηρετείται όλος ο κόσμος της περιοχής.
Ταυτόχρονα, όπως σημείωσε, συντάσσεται μελέτη έτσι ώστε να κατασκευαστεί δρόμος που να ενώνει τα Τρίκαλα με την Εγνατία, δηλαδή η πρόσβαση της Ηπείρου προς τη Θεσσαλία θα γίνεται μέσα από ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο.
Από το Αντίρριο μέχρι τα Γιάννενα, κατασκευάζεται η Ιόνια Οδός, μήκους 200 χλμ και προϋπολογισμό που ξεπερνάει το 1 δισ. ευρώ. Είναι «ένα έργο, το οποίο αποτελεί αίτημα δεκαετιών για την Ήπειρο, ένα έργο το οποίο είναι σύγχρονο, ένα έργο το οποίο απασχολεί σήμερα 1.700 συμπολίτες μας, 300 επιχειρήσεις με χιλιάδες εργαζόμενους και αποδίδει στο ΑΕΠ της χώρας ένα σημαντικό εισόδημα».
«Συνεπώς, η Ήπειρος, που ήταν μια απομονωμένη περιφέρεια, σε ενάμισι χρόνο από σήμερα θα είναι μια περιφέρεια η οποία θα επικοινωνεί πολλαπλώς με την υπόλοιπη χώρα. Και αυτή είναι μια κατάκτηση για την Ήπειρο. Είναι μια νέα πραγματικότητα» υπογράμμισε.
Παράλληλα, σημείωσε ότι σε λίγες μέρες θα ανακοινωθεί και η επέκταση της κατασκευής του κεντρικού οδικού άξονα, του Ε65, από τη Λαμία μέχρι τα Τρίκαλα.
Ο δρόμος αυτή τη στιγμή, κατασκευάζεται από την Ξυνιάδα μέχρι τα Τρίκαλα και είναι μήκους 50 χιλιόμετρων, ενώ θα προστεθούν στην κατασκευή άλλα 29 χιλιόμετρα, τα οποία ξεκινούν από τη διακλάδωση της Λαμίας του δρόμου Αθηνών- Θεσσαλονίκης και θα «κουμπώσουν» στην Ξυνιάδα.
Τέλος, τόνισε ότι τα έργα, αφού μας συνδέουν μεταξύ μας, ταυτόχρονα δημιουργούν τις προϋποθέσεις για απασχόληση, ανάπτυξη, ευημερία και τελικά, καλύτερες μέρες για όλο τον ελληνικό λαό.
«Δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν. Δηλαδή, κάθε μέρα να εργαζόμαστε χωρίς πολλά λόγια και να πραγματοποιούμε έργα τα οποία μας ενώνουν, μας κάνουν πιο ισχυρούς, μας δίνουν μεγαλύτερο εισόδημα, μας δίνουν περισσότερες θέσεις εργασίας και τελικά, μας κάνουν μια χώρα η οποία θα βγει τελικά από την κρίση. Τα οδικά έργα μας ενώνουν, συνδέουν τις πόλεις μας, συνδέουν τους ανθρώπους μεταξύ τους και δημιουργούν ανάπτυξη. Αυτό πρέπει να κρατήσουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σημειώνεται ότι ο κ. Χρυσοχοΐδης συνοδευόταν από τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Μ. Κασσή και τον δήμαρχο Δωδώνης, Κ. Κατσανάκη ενώ συμμετείχε σε σύσκεψη με την ανάδοχο εταιρία και την υπηρεσία, κατά την οποία ενημερώθηκε για την πρόοδο του έργου.
Η περιοδεία του συνεχίζεται σε άλλα εργοτάξια της Ιονίας Οδού, στην Αιτωλοακαρνανία και την Πάτρα.


www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης