Μεταξύ των Ελλήνων εφοπλιστών που επηρεάζουν περισσότερο την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, κορυφαίος αναδεικνύεται ο Γιάννης Αγγελικούσης, ο οποίος φιγουράρει στην 5η θέση
Στη λίστα με τις 100 κορυφαίες προσωπικότητες της παγκόσμιας ναυτιλίας, φιγουράρουν δεκατέσσερα ονόματα Ελλήνων εφοπλιστών και ενός υψηλόβαθμου στελέχους της ελληνικής ναυτιλίας, σύμφωνα με τη Lloyd’s List.
Μεταξύ των Ελλήνων εφοπλιστών που επηρεάζουν περισσότερο την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, κορυφαίος αναδεικνύεται ο Γιάννης Αγγελικούσης, ο οποίος φιγουράρει στην 5η θέση της παγκόσμιας λίστας και εκπροσωπεί ένα παραδοσιακό αλλά παράλληλα ραγδαία αναπτυσσόμενο όμιλο.
Στην όγδοη θέση βρίσκεται η Αγγελική Φράγκου και στην 9η ο Γιώργος Οικονόμου.
Ακολουθεί στην 22η ο Πήτερ Γ. Λιβανός, στην 23η ο Γιώργος Προκοπίου, στην 51η ο Θόδωρος Βενιάμης, στην 57η ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος.
Στη συνέχει συναντάμε στην 61η τον Νίκο Τσάκο, στην 69η τον Πήτερ Γεωργιόπουλο, στην 73η θέση τον Βαγγέλη Μαρινάκη, στην 77η τον Συμεών Παληό, στην 80η τον Πέτρο Παππά, στην 83η τον Γιάννη Πλατσιδάκη, ο οποίος δεν είναι εφοπλιστής, αλλά πρόεδρος της Intercargo, στην 94η τον Δημήτρη Μελισσανίδη και στην 96η θέση τον Χ. Φαφαλιό.
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την περίοδο 2012-2013, η ελληνική ναυτιλία είναι πρώτη στον κόσμο, με στόλο που αριθμεί 3.428 πλοία και αντιπροσωπεύει το 15,56% της παγκόσμιας χωρητικότητας.
Το 2012 τα οικονομικά στοιχεία του υπό ελληνική σημαία στόλου παρέμειναν αρκετά ικανοποιητικά, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για την ελληνική ναυτιλία. Το ελληνικό νηολόγιο αριθμούσε 1.939 πλοία που ισοδυναμούσαν με 43,6 εκ. gt. Η ελληνόκτητη ναυτιλία παρέμεινε στην πρώτη θέση διεθνώς. Ειδικότερα, ο ελληνόκτητος στόλος αριθμούσε 3.428 πλοία, χωρητικότητας 245 εκ. τόνων, αντιπροσωπεύοντας το 15,56% της παγκόσμιας χωρητικότητας.
Η ελληνική σημαία κατέχει την έκτη θέση στη διεθνή κατάταξη και τη δεύτερη στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Ο ελληνόκτητος στόλος υπό σημαίες κρατών-μελών της ΕΕ αντιπροσωπεύει το 42,72% της κοινοτικής χωρητικότητας.
Επιπροσθέτως, οι Ελληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 23,55% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων (αργού πετρελαίου), το 17,20% του παγκόσμιου στόλου φορτηγών μεταφοράς φορτίων χύδην και το 12,51% του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς χημικών / παραγώγων πετρελαίου.
www.bankingnews.gr
Μεταξύ των Ελλήνων εφοπλιστών που επηρεάζουν περισσότερο την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, κορυφαίος αναδεικνύεται ο Γιάννης Αγγελικούσης, ο οποίος φιγουράρει στην 5η θέση της παγκόσμιας λίστας και εκπροσωπεί ένα παραδοσιακό αλλά παράλληλα ραγδαία αναπτυσσόμενο όμιλο.
Στην όγδοη θέση βρίσκεται η Αγγελική Φράγκου και στην 9η ο Γιώργος Οικονόμου.
Ακολουθεί στην 22η ο Πήτερ Γ. Λιβανός, στην 23η ο Γιώργος Προκοπίου, στην 51η ο Θόδωρος Βενιάμης, στην 57η ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος.
Στη συνέχει συναντάμε στην 61η τον Νίκο Τσάκο, στην 69η τον Πήτερ Γεωργιόπουλο, στην 73η θέση τον Βαγγέλη Μαρινάκη, στην 77η τον Συμεών Παληό, στην 80η τον Πέτρο Παππά, στην 83η τον Γιάννη Πλατσιδάκη, ο οποίος δεν είναι εφοπλιστής, αλλά πρόεδρος της Intercargo, στην 94η τον Δημήτρη Μελισσανίδη και στην 96η θέση τον Χ. Φαφαλιό.
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την περίοδο 2012-2013, η ελληνική ναυτιλία είναι πρώτη στον κόσμο, με στόλο που αριθμεί 3.428 πλοία και αντιπροσωπεύει το 15,56% της παγκόσμιας χωρητικότητας.
Το 2012 τα οικονομικά στοιχεία του υπό ελληνική σημαία στόλου παρέμειναν αρκετά ικανοποιητικά, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για την ελληνική ναυτιλία. Το ελληνικό νηολόγιο αριθμούσε 1.939 πλοία που ισοδυναμούσαν με 43,6 εκ. gt. Η ελληνόκτητη ναυτιλία παρέμεινε στην πρώτη θέση διεθνώς. Ειδικότερα, ο ελληνόκτητος στόλος αριθμούσε 3.428 πλοία, χωρητικότητας 245 εκ. τόνων, αντιπροσωπεύοντας το 15,56% της παγκόσμιας χωρητικότητας.
Η ελληνική σημαία κατέχει την έκτη θέση στη διεθνή κατάταξη και τη δεύτερη στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Ο ελληνόκτητος στόλος υπό σημαίες κρατών-μελών της ΕΕ αντιπροσωπεύει το 42,72% της κοινοτικής χωρητικότητας.
Επιπροσθέτως, οι Ελληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 23,55% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων (αργού πετρελαίου), το 17,20% του παγκόσμιου στόλου φορτηγών μεταφοράς φορτίων χύδην και το 12,51% του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς χημικών / παραγώγων πετρελαίου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών