Ρεσιτάλ αδιαφορίας από τις δημοτικές αρχές...
Το χάος που επικρατεί στους δρόμους της Αθήνας αποτελεί μία ακόμη υποβάθμιση στο βιοτικό επίπεδο των κατοίκων της πρωτεύουσας.
Θα μπορούσε όποιος έχει τη στοιχειώδη λογική και όρεξη να αναφέρει ως λύσεις για όλους τους Δήμους τη ρύθμιση των φαναριών, την άμεση, μαζική απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων (όχι περιστασιακά για να βγάζει ΔΤ στα ΜΜΕ ο κ. Χάρης Δούκας) και τη χρήση εγκαταλελειμμένων εκτάσεων, ως χώρων πάρκινγκ.
Αυτά για αρή ας πούμε...
Αν είναι δυνατόν ακόμη να περιμένουμε για τα στοιχειώδη!
Αν όμως αυτά μοιάζουν τρομερά δύσκολες κινήσεις για τις δημοτικές αρχές, τουλάχιστον ας κάνουν αυτά που προστάζει η κοινή λογική! Για παράδειγμα, να απενεργοποιούν τα αχρείαστα φανάρια όταν κλείνουν οι δρόμοι λόγω έργων.
Σήμερα 1/12, για παράδειγμα, η Παπαναστασίου έξω από τον Περισσό ήταν κλειστή λόγω έργων, ωστόσο τα φανάρια λειτουργούσαν με αποτέλεσμα οι οδηγοί να σταματούν κανονικά στην υπερφορτωμένη την κίνηση λόγω έργων, λεωφόρο Ηρακλείου!
Αποτέλεσμα; Μισή ώρα για να διανυθεί ούρτε ένα χιλιόμετρο!
Θα πει κάποιος, «πρώτο φορά το βλέπεις;». Όχι!
Για αυτό αρχίζουμενα απαλπιζόμαστε από την πλειοψηφία των ΟΤΑ (με λίγες εξαιρέσεις) σε πολλά καθημερινά ζητήματα, οι οποίοι υποτίθεται ότι είναι πιο κοντά σε εμάς από ότι οι εκάστοτε κυβερνώντες.
www.bankingnews.gr
Θα μπορούσε όποιος έχει τη στοιχειώδη λογική και όρεξη να αναφέρει ως λύσεις για όλους τους Δήμους τη ρύθμιση των φαναριών, την άμεση, μαζική απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων (όχι περιστασιακά για να βγάζει ΔΤ στα ΜΜΕ ο κ. Χάρης Δούκας) και τη χρήση εγκαταλελειμμένων εκτάσεων, ως χώρων πάρκινγκ.
Αυτά για αρή ας πούμε...
Αν είναι δυνατόν ακόμη να περιμένουμε για τα στοιχειώδη!
Αν όμως αυτά μοιάζουν τρομερά δύσκολες κινήσεις για τις δημοτικές αρχές, τουλάχιστον ας κάνουν αυτά που προστάζει η κοινή λογική! Για παράδειγμα, να απενεργοποιούν τα αχρείαστα φανάρια όταν κλείνουν οι δρόμοι λόγω έργων.
Σήμερα 1/12, για παράδειγμα, η Παπαναστασίου έξω από τον Περισσό ήταν κλειστή λόγω έργων, ωστόσο τα φανάρια λειτουργούσαν με αποτέλεσμα οι οδηγοί να σταματούν κανονικά στην υπερφορτωμένη την κίνηση λόγω έργων, λεωφόρο Ηρακλείου!
Αποτέλεσμα; Μισή ώρα για να διανυθεί ούρτε ένα χιλιόμετρο!
Θα πει κάποιος, «πρώτο φορά το βλέπεις;». Όχι!
Για αυτό αρχίζουμενα απαλπιζόμαστε από την πλειοψηφία των ΟΤΑ (με λίγες εξαιρέσεις) σε πολλά καθημερινά ζητήματα, οι οποίοι υποτίθεται ότι είναι πιο κοντά σε εμάς από ότι οι εκάστοτε κυβερνώντες.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών