
Πρέπει να διασφαλιστεί ότι τα αποτελέσματα των ερευνών θα χρησιμοποιηθούν για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και όχι για επικοινωνιακούς σκοπούς
Η κυβέρνηση προχωρά στη δημιουργία μιας νέας ηλεκτρονικής εφαρμογής με σκοπό τη μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες της Δημόσιας Διοίκησης.
Πρόκειται για μία κίνηση η οποία εντάσσεται στη γενικότερη τάση ψηφιακής αναβάθμισης του δημόσιου τομέα.
Η εφαρμογή αυτή μπορεί να προσφέρει χρήσιμα δεδομένα για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών, δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να εκφράσουν την άποψή τους με εύκολο και άμεσο τρόπο.
Ωστόσο, η πραγματική πρόκληση έγκειται στο εάν οι απαντήσεις που συγκεντρώνονται θα οδηγήσουν σε ουσιαστικές αλλαγές ή αν η εφαρμογή θα παραμείνει απλώς ένα εργαλείο επικοινωνίας.
Επίσης, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι τα αποτελέσματα των ερευνών θα χρησιμοποιηθούν για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και όχι για επικοινωνιακούς σκοπούς που θα επηρεάσουν επιφανειακά την κοινή γνώμη ενόψει εκλογών.
www.bankingnews.gr
Πρόκειται για μία κίνηση η οποία εντάσσεται στη γενικότερη τάση ψηφιακής αναβάθμισης του δημόσιου τομέα.
Η εφαρμογή αυτή μπορεί να προσφέρει χρήσιμα δεδομένα για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών, δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να εκφράσουν την άποψή τους με εύκολο και άμεσο τρόπο.
Ωστόσο, η πραγματική πρόκληση έγκειται στο εάν οι απαντήσεις που συγκεντρώνονται θα οδηγήσουν σε ουσιαστικές αλλαγές ή αν η εφαρμογή θα παραμείνει απλώς ένα εργαλείο επικοινωνίας.
Επίσης, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι τα αποτελέσματα των ερευνών θα χρησιμοποιηθούν για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και όχι για επικοινωνιακούς σκοπούς που θα επηρεάσουν επιφανειακά την κοινή γνώμη ενόψει εκλογών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών