Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) προχωρά σε 48ωρη απεργία
Χωρίς ταξί θα μείνει η Αττική αύριο, Τρίτη 9/9 και την Τετάρτη 10/9, καθώς το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) προχωρά σε 48ωρη απεργία.
Έτσι, οι οδηγοί τραβούν χειρόφρενο από τις 6 το πρωί της Τρίτης έως τις 6 τοι πρωί της Πέμπτης 11/9 και μάλιστα, αύριο πραγματοποιούν συγκέντρωση στις 10 το πρωί έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ.
Οι οδηγοί ταξί αντιδρούν στις αστικές μετακινήσεις και με ΒΑΝ.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΣΑΤΑ «ο κλάδος των ταξί βρίσκεται απέναντι σε μια ακόμα βίαιη επίθεση από την κυβέρνηση και τα οικονομικά συμφέροντα που εξυπηρετεί. Με την απαράδεκτη και εξόφθαλμα φωτογραφική Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) υπ' αριθ. 134328/20-8-2025, επιχειρείται η οριστική μετατόπιση του μεταφορικού έργου στα καρτέλ των πολυεθνικών και των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, με σκοπό την εξόντωση του αυτοαπασχολούμενου επαγγελματία οδηγού ταξί.Η κυβέρνηση, συνεπής στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές της, νομοθετεί υπέρ των ισχυρών και εναντίον των ανθρώπων του μεροκάματου, απορρίπτοντας τον κοινωνικό διάλογο και το Σύνταγμα.
Δεν θα ανεχτούμε την ταπείνωση και τον αφανισμό μας.
Το Σ.Α.Τ.Α απαντά δυναμικά και συλλογικά.
Έπειτα από την συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της 2ης Σεπτεμβρίου 2025 αποφασίστηκε ομόφωνα (πλην του Κώστα Δήμου) η κήρυξη 48ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ για τις 9 και 10 Σεπτεμβρίου 2025. Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε μαζική, δυναμική συμμετοχή, στις κινητοποιήσεις».
Τα αιτήματα
Στις διεκδικήσεις είναι:
-'Αμεση απόσυρση της ΚΥΑ 134328/20-8-2025
-Τερματισμός της ασυδοσίας των πολυεθνικών και των ψηφιακών πλατφορμών
-Στήριξη του επαγγελματία οδηγού ταξί - Όχι στη διάλυση του κλάδου
-Δικαιοσύνη, Ισότητα, Σεβασμό στους ανθρώπους που εργάζονται στους δρόμους
-'Αμεση επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του Ταξί που δημιούργησε η κυβέρνηση με την πολιτική της
-Λεωφορειολωρίδες - Υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση από 1/1/2026 - Αθέμιτος Ανταγωνισμός - Φορολογικό, σφίγγουν τον κλοιό καθημερινά.Η επίθεση που δεχόμαστε ως κλάδος δεν έχει σύνορα - δεν κάνει διακρίσεις.
«Είτε Αθήνα, είτε Θεσσαλονίκη, είτε Πάτρα, είτε νησιά: ο στόχος είναι κοινός - η υπεράσπιση του επαγγέλματος. Ήρθε η ώρα να πολεμήσουμε ενωμένοι.
Να γίνουμε μία γροθιά, μία φωνή, μία δύναμη», καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ.
www.bankingnews.gr
Έτσι, οι οδηγοί τραβούν χειρόφρενο από τις 6 το πρωί της Τρίτης έως τις 6 τοι πρωί της Πέμπτης 11/9 και μάλιστα, αύριο πραγματοποιούν συγκέντρωση στις 10 το πρωί έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ.
Οι οδηγοί ταξί αντιδρούν στις αστικές μετακινήσεις και με ΒΑΝ.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΣΑΤΑ «ο κλάδος των ταξί βρίσκεται απέναντι σε μια ακόμα βίαιη επίθεση από την κυβέρνηση και τα οικονομικά συμφέροντα που εξυπηρετεί. Με την απαράδεκτη και εξόφθαλμα φωτογραφική Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) υπ' αριθ. 134328/20-8-2025, επιχειρείται η οριστική μετατόπιση του μεταφορικού έργου στα καρτέλ των πολυεθνικών και των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, με σκοπό την εξόντωση του αυτοαπασχολούμενου επαγγελματία οδηγού ταξί.Η κυβέρνηση, συνεπής στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές της, νομοθετεί υπέρ των ισχυρών και εναντίον των ανθρώπων του μεροκάματου, απορρίπτοντας τον κοινωνικό διάλογο και το Σύνταγμα.
Δεν θα ανεχτούμε την ταπείνωση και τον αφανισμό μας.
Το Σ.Α.Τ.Α απαντά δυναμικά και συλλογικά.
Έπειτα από την συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της 2ης Σεπτεμβρίου 2025 αποφασίστηκε ομόφωνα (πλην του Κώστα Δήμου) η κήρυξη 48ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ για τις 9 και 10 Σεπτεμβρίου 2025. Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε μαζική, δυναμική συμμετοχή, στις κινητοποιήσεις».
Τα αιτήματα
Στις διεκδικήσεις είναι:
-'Αμεση απόσυρση της ΚΥΑ 134328/20-8-2025
-Τερματισμός της ασυδοσίας των πολυεθνικών και των ψηφιακών πλατφορμών
-Στήριξη του επαγγελματία οδηγού ταξί - Όχι στη διάλυση του κλάδου
-Δικαιοσύνη, Ισότητα, Σεβασμό στους ανθρώπους που εργάζονται στους δρόμους
-'Αμεση επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του Ταξί που δημιούργησε η κυβέρνηση με την πολιτική της
-Λεωφορειολωρίδες - Υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση από 1/1/2026 - Αθέμιτος Ανταγωνισμός - Φορολογικό, σφίγγουν τον κλοιό καθημερινά.Η επίθεση που δεχόμαστε ως κλάδος δεν έχει σύνορα - δεν κάνει διακρίσεις.
«Είτε Αθήνα, είτε Θεσσαλονίκη, είτε Πάτρα, είτε νησιά: ο στόχος είναι κοινός - η υπεράσπιση του επαγγέλματος. Ήρθε η ώρα να πολεμήσουμε ενωμένοι.
Να γίνουμε μία γροθιά, μία φωνή, μία δύναμη», καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών