Κοινωνία

Νέα εξέλιξη: Ποιο σύστημα νοσοκομείων ανακοίνωσε ότι οι υγειονομικοί με φυσική ανοσία δεν χρειάζονται εμβόλιο

Όχι εμβολιασμός σε άτομα με φυσική ανοσία

Όχι ο εμβολιασμός δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικός και αναγκαίος.
Αυτό δεν τον υποστηρίζει κάποιος μεμονωμένος επιστήμονας αλλά το νοσοκομειακό σύστημα του Μίσιγκαν, το οποίο αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι με φυσική ανοσία κατά του COVID-19 δεν χρειάζονται εμβόλιο.
Ενώ διεθνώς έχουν στοχοποιήσει τους ανεμβολίαστους υγειονομικούς τους οποίους έχουν θέσει σε αναστολή εργασίας, όπως στην Ελλάδα.
Ωστόσο στο Spectrum Health με έδρα το Μίσιγκαν, αναγνωρίζουν την φυσική ανοσία κατά του covid 19 και επισημαίνουν ότι όσοι έχουν αποκτήσει φυσική ανοσία δεν χρειάζεται να εμβολιαστούν.
Η προσέγγιση αυτή που επιστημονικά είναι ορθότατη όπως αποκάλυψαν μελέτες από το Ισραήλ θα μπορούσε να αποτελέσει εφαλτήριο, διεθνώς να αποκατασταθεί η ξεκάθαρη και κατάφορη αδικία κατά του υγειονομικού προσωπικού ιατρών και νοσηλευτών που δεν θέλουν να εμβολιαστούν.

Όχι εμβολιασμός σε άτομα με φυσική ανοσία

Οι εργαζόμενοι στο Spectrum Health με έδρα το Μίσιγκαν μπορούν να αποφύγουν την εντολή της εταιρείας για το εμβόλιο COVID -19 εάν μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν φυσική ανοσία στον κορωνοιό.
«Ενώ εξακολουθούμε να προτείνουμε εμβολιασμό για ιατρούς και νοσηλευτές με προηγούμενη λοίμωξη COVID-19, υπάρχουν ολοένα και περισσότερα στοιχεία ότι η φυσική μόλυνση και η φυσική ανοσία παρέχει προστασία από την επανεμφάνιση του COVID-19 και μείωσης των συμπτωμάτων για ένα χρονικό διάστημα», ανέφερε το Spectrum.
«Οι υπάρχουσες μελέτες δεν αναφέρουν για το πόσο καιρό η φυσική ανοσία προστατεύει από την επανεμφάνιση, του covid 19 αλλά έχει αποδειχθεί ότι η φυσική ανοσία είναι 13 με 27 φορές ισχυρότερη από τα εμβόλια της Pfizer»

Σύμφωνα με την πολιτική του νοσοκομειακού συστήματος του Μίσιγκαν, οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία, θα πρέπει να υποβληθούν σε εξέταση αντισωμάτων για να αποδείξουν ότι έχουν ανοσία.

Η φυσική ανοσία, που σημαίνει ότι ένα άτομο έχει προσβληθεί από τον COVID-19 και έχει αναρρώσει, σπάνια αξιολογείται ως παράμετρος στις εθνικές πολιτικές για τα εμβόλια, αν και ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι άτομα που είχαν μολυνθεί προηγουμένως έδειξαν σημαντική αντοχή στον ιό.

Ερευνητές στο Ισραήλ διαπίστωσαν ότι η προηγούμενη μόλυνση παρείχε καλύτερη προστασία από την παραλλαγή Delta από το εμβόλιο mRNA της Pfizer.

«Αυτή η ανάλυση κατέδειξε ότι η φυσική ανοσία παρέχει μακροχρόνια και ισχυρότερη προστασία έναντι μόλυνσης, συμπτωματικών ασθενειών και νοσηλείας λόγω της παραλλαγής Delta», δήλωσαν ερευνητές από τη Maccabi Healthcare και το Tel Aviv University.

Στις 11 Σεπτεμβρίου, ο σύμβουλος της διοίκησης Biden για τον COVID-19, Α. Fauci, δήλωσε ότι μια άλλη, νέα μελέτη από το Ισραήλ σχετικά με τη φυσική ανοσία βρίσκεται στο επίκεντρο αναλύσεων μεταξύ ειδικών.
«Δεν έχω μια πραγματικά ξεκάθαρη απάντηση για αυτό» απάντησε ο Fauci σε ερώτηση σχετικά με το αν άτομα που είχαν μολυνθεί προηγουμένως πρέπει να κάνουν το εμβόλιο.
«Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να συζητήσουμε σχετικά με τη διάρκεια της ανοσοαπόκρισης.
Το μόνο πράγμα που δεν σας είπε η μελέτη από το Ισραήλ είναι εάν ή όχι - όσο υψηλή είναι η προστασία από φυσική μόλυνση - ποια είναι η ανθεκτικότητα σε σύγκριση με την ανθεκτικότητα ενός εμβολίου;»
«Είναι λοιπόν κατανοητό ότι μολυνθήκατε, προστατεύεστε, αλλά μπορεί να μην προστατεύεστε για αόριστο χρονικό διάστημα», πρόσθεσε.

Μια μελέτη ορόσημο από το Πανεπιστήμιο Emory και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Cell Reports Medicine τον Ιούλιο αποκάλυψε ότι τα άτομα που έχουν φυσική ανοσία επιδεικνύουν μακρά και ισχυρή προστασία από τον COVID-19.

«Είδαμε ότι οι αποκρίσεις αντισωμάτων, ειδικά τα αντισώματα IgG, δεν ήταν μόνο ανθεκτικές στη συντριπτική πλειοψηφία των ασθενών, αλλά αποσυντίθενται με βραδύτερο ρυθμό από ότι είχε εκτιμηθεί προηγουμένως, πράγμα που υποδηλώνει ότι οι ασθενείς δημιουργούν ισχυρότερα και μεγαλύτερης διάρκειας κύτταρα πλάσματος που μπορούν να εξουδετερώσουν τον SARS-CoV- 2 πρωτεΐνες αιχμής», δήλωσε ο Rafi Ahmed, διευθυντής στο Emory Vaccine Center και συντάκτης, στο Emory News Center.