Τελευταία Νέα
Κοινωνία

ΑΔΕΔΥ: Η Cosco έχει δημιουργήσει ένα νέο εργασιακό μοντέλο εκμετάλλευσης – Στο +30% το κόστος εισαγωγής – εξαγωγής container

ΑΔΕΔΥ: Η Cosco έχει δημιουργήσει ένα νέο εργασιακό μοντέλο εκμετάλλευσης – Στο +30% το κόστος εισαγωγής – εξαγωγής container
«Πρόθεση της κυβέρνησης να παραδώσει όχι μόνο τον εμπορευματικό τομέα του ΟΛΠ, αλλά και την ακτοπλοϊα σε ιδιωτικά κερδοσκοπικά συμφέροντα
Την αντίθεσή της στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του λιμένος Πειραιά εξέφρασε με ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ, με την οποία κατηγορεί την κυβέρνηση και την Cosco για τις πρακτικές της και συμπαρίσταται σε όσους θα συμμετάσχουν στην απεργία της Πέμπτης (22/10).
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ αναφέρει τα εξής.
«Το λιμάνι του Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι της Ν.Α. Ευρώπης, αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου ανθρώπων και εμπορευμάτων στη χώρα μας, το βασικό κρίκο σύνδεσης των νησιών μας με την ενδοχώρα.
Η διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του αποτελεί βασική προϋπόθεση για την επανεκκίνηση λειτουργίας της ιστορικά μεγαλύτερης ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης της χώρας.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, με τη συνδρομή του μνημονιακού μορφώματος ΤΑΙΠΕΔ και παρά την έντονη αντίθεση συνδικάτων, παραλιμένιων δήμων, περιφέρειας και των παραγωγικών φορέων προτίθεται να παραδώσει ολόκληρο το λιμάνι του Πειραιά σε ξένα ιδιωτικά μονοπωλιακά συμφέροντα, παραβιάζοντας βάναυσα το Σύνταγμα.
Η μέχρι σήμερα πενταετής λειτουργία της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, έχει ήδη δημιουργήσει ένα νέο εργασιακό μοντέλο εκμετάλλευσης στην ευρύτερη περιοχή, ενώ είναι καθολική η οικονομική επιβάρυνση για την ελληνική κοινωνία, καθώς το κόστος εισαγωγής ή εξαγωγής container έχει αυξηθεί κατά 30%.
Η πρόθεση της κυβέρνησης είναι να παραδώσει, όχι μόνο τον εμπορευματικό τομέα του ΟΛΠ, αλλά και την ακτοπλοΐα σε ιδιωτικά κερδοσκοπικά συμφέροντα.
Στα σχέδια της κυβέρνησης περιλαμβάνονται ακόμη και περιοχές που δεν έχουν σχέση με λιμενικές δραστηριότητες (πλατείες, ελεύθεροι χώροι, δρόμοι, αστικά ακίνητα κ.ά.) μετατρέποντας ουσιαστικά την πώληση του μεγαλύτερου λιμανιού της ανατολικής μεσογείου σε αγορά real estate.
Η εκτελεστική επιτροπή της ΑΔΕΔΥ στηρίζει τον αγώνα των Υπαλλήλων των Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), των Λιμενεργατών του ΟΛΠ, των Υπαλλήλων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας (ΠΟΥΕΝ), οι οποίοι πραγματοποιούν απεργιακή κινητοποίηση την Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2015.
Καλούμε τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου, τα μέλη των Δ.Σ. των Ομοσπονδιών και των Διοικήσεων των Σωματείων του Πειραιά και της ευρύτερης περιοχής, να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία Καραϊσκάκη την Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2015, ώρα 11:00 και στην πορεία διαμαρτυρίας που θα καταλήξει στο Υπουργείο Ναυτιλίας, κατά της πώλησης του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης