Τελευταία Νέα
Τα Παράξενα

Κατέρρεε... μέχρι που ήρθε η Sydney Sweeney - Πώς δύο… στήθη εκτόξευσαν τη μετοχή της American Eagle

Κατέρρεε... μέχρι που ήρθε η Sydney Sweeney - Πώς δύο… στήθη εκτόξευσαν τη μετοχή της American Eagle
Νέα φρενίτιδα στη Wall Street…
Την Πέμπτη 24/7, η μετοχή της American Eagle Outfitters σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο, φτάνοντας κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης έως και το +12%.
Ο λόγος για το ράλι αυτό δεν ήταν κάποια θεαματική οικονομική επίδοση ή ένα νέο προϊόν – αλλά η Sydney Sweeney και, συγκεκριμένα, τα δύο πιο προβεβλημένα... χαρίσματά της, τα οποία αναδεικνύονται με κάθε ευκαιρία.
Η σταρ των σειρών «Euphoria» και «Anyone But You» βρέθηκε στο επίκεντρο όταν η American Eagle αποκάλυψε τη νέα της καμπάνια με τζιν για το φθινόπωρο, με τη Sweeney ως πρόσωπο του brand.
Η καμπάνια τιτλοφορείται «Sydney Sweeney Has Great Jeans» – ένας τίτλος με διπλή ανάγνωση που έγινε αμέσως viral από την Τετάρτη κιόλας.
Η δημοφιλία και η πολιτιστική επιρροή της Sweeney τράβηξαν την προσοχή των μικροεπενδυτών – ιδιαίτερα αυτών που είναι ενεργοί στο φόρουμ Wall Street Bets του Reddit, απ’ όπου συχνά ξεκινούν οι meme stocks.
«Με τη Sydney Sweeney στο επίκεντρο, φέρνει αυτήν τη γοητεία» δήλωσε η Jennifer Foyle, πρόεδρος και creative director της American Eagle, στο CNBC. «Εμείς προσθέτουμε την τέλεια γκαρνταρόμπα για τον απόλυτο συνδυασμό ανεμελιάς, αυτοπεποίθησης και μιας δόσης σκανταλιάς».
Οι μικροεπενδυτές έσπευσαν να αγοράσουν μετοχές, καθώς εικόνες της Sweeney και το μήνυμα της καμπάνιας κυκλοφορούσαν στα social media.
Κάποιοι κοινοποίησαν screenshots με σημαντικές τοποθετήσεις στην AEO, επικαλούμενοι απλώς τη συμμετοχή της Sweeney ως αιτία για την επένδυσή τους.
Όπως έγραψε ένας χρήστης του Reddit: «$AEO – Ποιος δεν συμπαθεί τη Sydney Sweeney; Αυτή είναι η δική μου ανάλυση», σύμφωνα με το Business Insider.
Η μετοχή της American Eagle είχε ήδη υψηλό ποσοστό short interest –περίπου 13% του μετοχικού της κεφαλαίου είχε πουληθεί short σύμφωνα με τα στοιχεία της FactSet– γεγονός που την καθιστά ιδανικό στόχο για «short squeeze», δηλαδή η άνοδος της τιμής αναγκάζει όσους ποντάρουν στην πτώση να αγοράσουν για να καλύψουν τις θέσεις τους, οδηγώντας σε ακόμη υψηλότερη τιμή.
Παρά τον ενθουσιασμό των τελευταίων ημερών, η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις: μέχρι και την Τετάρτη, η μετοχή είχε υποχωρήσει περίπου 35% από τις αρχές του έτους, ενώ στα πιο πρόσφατα οικονομικά της αποτελέσματα κατέγραψε πτώση 5% στα έσοδα.
Παράλληλα, έχει μειώσει τις προβλέψεις της για το μέλλον, λόγω μειωμένης καταναλωτικής εμπιστοσύνης και αυξημένου ανταγωνισμού στον κλάδο ένδυσης.

Κρίσιμη στιγμή

Η χρονική στιγμή της καμπάνιας είναι κρίσιμη για την American Eagle, που προσπαθεί να ανανεώσει την εικόνα της και να προσεγγίσει τη Generation Z.
Η Sweeney, με τον συνδυασμό μαζικής απήχησης και επιρροής στα social media, θεωρείται στρατηγικά κατάλληλη για την κατεύθυνση της εταιρείας προς τζιν και western-inspired τάσεις, που επανέρχονται στη μόδα.
Η American Eagle εντάχθηκε τώρα στη νέα γενιά «μετοχών meme» της εβδομάδας – οι λεγόμενοι «DORKs» (Krispy Kreme, Opendoor, Rocket Lab, Kohl’s και πλέον AEO).
Όλες αυτές οι εταιρείες σημείωσαν απότομη αύξηση συναλλαγών, τροφοδοτούμενη από μικροεπενδυτές, παρά τα συνεχιζόμενα επιχειρηματικά τους προβλήματα.
«Ίσως να μη φαίνεται πως η διάσημη ηθοποιός έχει κάτι κοινό με τους θρύλους των λιανικών επενδυτών, αλλά την Πέμπτη, η Sweeney ήταν ο απρόσμενος καταλύτης μιας ξαφνικής εκτόξευσης της μετοχής», έγραψε η Christine Ji στο Business Insider.

Το αν αυτή η άνοδος λόγω meme θα σηματοδοτήσει μια ουσιαστική στροφή για την American Eagle παραμένει αβέβαιο. Ο συνδυασμός viral φαινομένου, υψηλού short interest και διάσημου προσώπου δημιουργεί τον τέλειο «επενδυτικό τυφώνα» προσοχής.
Ωστόσο, η βιωσιμότητα αυτού του momentum θα εξαρτηθεί από το αν η καμπάνια μετατραπεί τελικά σε πραγματική εμπορική επιτυχία.

Προς το παρόν πάντως, η λάμψη της Sweeney έχει προσφέρει στην American Eagle την ώθηση που χρειαζόταν. Στην εποχή όπου τα viral γεγονότα επηρεάζουν τις αγορές, είναι σαφές ότι τα οικονομικά μεγέθη δεν είναι πάντα η μοναδική ιστορία. Όπως είπε χαρακτηριστικά ένας χρήστης στο Reddit: «Μπαίνω κι εγώ. Ζούμε πια στον κόσμο των memes».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης