Ο αναπληρωτής υπουργός μίλησε σχετικά με το νέο νομοσχέδιο που αφορά τον ελληνικό σιδηρόδρομο
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης ανακοίνωσε σήμερα την ημερομηνία που το 24ωρο Μετρό τα βράδια του Σαββάτου θα γίνει πραγματικότητα στην πρωτεύουσα, αναφέροντας ότι η ολονύχτια λειτουργία θα ξεκινήσει το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου.
Ο αναπληρωτής υπουργός μίλησε σήμερα το πρωί σχετικά με το νέο νομοσχέδιο που αφορά τον ελληνικό σιδηρόδρομο αλλά και για τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες.
Από τις 13 Σεπτεμβρίου η 24ωρη λειτουργία στο Μετρό
Ο κ. Κυρανάκης ανέφερε πως μετά την πρόσφατη δοκιμαστική 24ωρη λειτουργία των συγκοινωνιών της Αθήνας, η 24ωρη λειτουργία του Μετρό θα ξεκινήσει σε μόνιμη βάση από το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου.
Σε ερώτηση για την απαγόρευση της ελεύθερης εισόδου ταξί στις λεωφορειολωρίδες, ο αναπληρωτής υπουργός απάντησε πως αυτό γίνεται προκειμένου να δοθεί για προτεραιότητα σε όσου επιλέγουν να μετακινηθούν με τα αστικά λεωφορεία.
Για την ενίσχυση του μέσου μέχρι τέλος του έτους αναμένεται τα καινούρια οχήματα να έχουν φτάσει τα 1.000, ενώ στόχος είναι τα 1.500 έτσι ώστε να ανανεωθεί το σύνολο του στόλου.
Τέλος, όσον αφορά την κατάσταση στη γραμμή του ΗΣΑΠ, ο κ. Κυρανάκης υποστήριξε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η μεγάλη ηλικία του στόλου αφού οι παλαιότεροι συρμοί κυκλοφορούν από τη δεκαετία του 1980.
Για το λόγο αυτό, βρίσκεται σε εξέλιξη η ολική ανακατασκευή 14 συρμών, με τον πρώτο να παραδίδεται τον Φεβρουάριο του 2026, ενώ στη συνέχεια θα παραδίδεται ένας συρμός κάθε μήνα. Παράλληλα, αναμένεται η πραγματοποίηση εργασιών και σε σταθμούς έτσι ώστε να αναβαθμιστεί η μετακίνηση στη γραμμή.
www.bankingnews.gr
Ο αναπληρωτής υπουργός μίλησε σήμερα το πρωί σχετικά με το νέο νομοσχέδιο που αφορά τον ελληνικό σιδηρόδρομο αλλά και για τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες.
Από τις 13 Σεπτεμβρίου η 24ωρη λειτουργία στο Μετρό
Ο κ. Κυρανάκης ανέφερε πως μετά την πρόσφατη δοκιμαστική 24ωρη λειτουργία των συγκοινωνιών της Αθήνας, η 24ωρη λειτουργία του Μετρό θα ξεκινήσει σε μόνιμη βάση από το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου.
Σε ερώτηση για την απαγόρευση της ελεύθερης εισόδου ταξί στις λεωφορειολωρίδες, ο αναπληρωτής υπουργός απάντησε πως αυτό γίνεται προκειμένου να δοθεί για προτεραιότητα σε όσου επιλέγουν να μετακινηθούν με τα αστικά λεωφορεία.
Για την ενίσχυση του μέσου μέχρι τέλος του έτους αναμένεται τα καινούρια οχήματα να έχουν φτάσει τα 1.000, ενώ στόχος είναι τα 1.500 έτσι ώστε να ανανεωθεί το σύνολο του στόλου.
Τέλος, όσον αφορά την κατάσταση στη γραμμή του ΗΣΑΠ, ο κ. Κυρανάκης υποστήριξε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η μεγάλη ηλικία του στόλου αφού οι παλαιότεροι συρμοί κυκλοφορούν από τη δεκαετία του 1980.
Για το λόγο αυτό, βρίσκεται σε εξέλιξη η ολική ανακατασκευή 14 συρμών, με τον πρώτο να παραδίδεται τον Φεβρουάριο του 2026, ενώ στη συνέχεια θα παραδίδεται ένας συρμός κάθε μήνα. Παράλληλα, αναμένεται η πραγματοποίηση εργασιών και σε σταθμούς έτσι ώστε να αναβαθμιστεί η μετακίνηση στη γραμμή.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών