Σχεδόν τα τρία τέταρτα δήλωσαν ότι δεν θα πληρώσουν για πολυτελή καταλύματα που φαίνονται γενικά
Απογοήτευση από τον προορισμό που επισκέπτονται βιώνουν οι εύποροι Αμερικανοί λόγω του σχεδιασμού του ταξιδιού που βασίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έκθεση της Preferred Hotels & Resorts.
Ειδικότερα, το 68% συμφώνησε ότι ο σχεδιασμός των ξενοδοχείων έχει επικεντρωθεί υπερβολικά στο να είναι «έτοιμα για το Instagram».
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, το 68% συμφώνησε ότι ο σχεδιασμός των ξενοδοχείων έχει επικεντρωθεί υπερβολικά στο να είναι «έτοιμα για το Instagram».
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών