O κ. Φλώρος βρέθηκε και στην Βλάσφημη Πινακοθήκη για να συμπαρασταθεί στον διωκόμενο βουλευτή της Νίκης
Και ο ανεξάρτητος βουλευτής Κωνσταντίνος Φλώρος στο πλευρό του Βουλευτή της Νίκης Νίκου Παπαδόπουλου.
Μάλιστα ο κ. Φλώρος βρέθηκε και στην Βλάσφημη Πινακοθήκη για να συμπαρασταθεί στον διωκόμενο βουλευτή της Νίκης.
Όπως σημείωσε ο ίδιος:
Βρέθηκα στην Εθνική Πινακοθήκη για να υπερασπιστώ τον συνάδελφο Νίκο Παπαδόπουλο, για την παράνομη κράτησή του και το "μαγείρεμα" που επιχειρήθηκε, ώστε να παραπεμφθεί για κακούργημα.
Μια ακόμη απόδειξη της γενικευμένης προσπάθειας φίμωσης κάθε φωνής που δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους και μια ακόμη επιβεβαίωση ότι στη χώρα μας η Δημοκρατία υπάρχει μόνο ως ταμπέλα.
Το Υπουργείο Πολιτισμού της Μενδώνη, έδωσε χώρο και ποιος ξέρει πόσα χρήματα των φορολογουμένων, για να φιλοξενήσει "έργα" που δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα προκλητικό και κακόγουστο κολάζ clopy-paste από memes του διαδικτύου, που ειλικρινά, ακόμα και ένας πρωτοετής φοιτητής της Καλών Τεχνών θα μπορούσε να παρουσιάσει κάτι πιο πρωτότυπο και σίγουρα πιο καλαίσθητο.
Εγώ βέβαια θα ήθελα να μου λυθεί η εξής απορία:
Γιατί αυτή η "τέχνη" στοχοποιεί -τυχαία- μόνο τον Χριστιανισμό;
Όταν το 2015 το Charlie Hebdo σατίρισε τον Μωάμεθ, έγινε παγκόσμια κατακραυγή, λογοκρισία, μέχρι και αιματηρή τρομοκρατική επίθεση.
Σήμερα, σε πολλές χώρες, αρκεί και μόνο να δείξεις μια εικόνα του Μωάμεθ για να βρεθείς στη φυλακή.
Όταν όμως η πρόκληση αφορά τον Χριστιανισμό, τότε βαφτίζεται "ελευθερία της τέχνης"; Δύο μέτρα και δύο σταθμά;
Και εμείς θα πρέπει να το ανεχόμαστε;
Αν θέλουν πραγματικά να δοκιμάσουν τα όρια της τέχνης, ας κάνουν το ίδιο και με άλλες θρησκείες.
Να δούμε τότε αν θα παραχωρηθεί ξανά η Πινακοθήκη ή αν θα κάνουν τα παγώνια.
Αυτές λοιπόν τις αθλιότητες, που παρουσιάζονται ως τέχνη, ενώ μόνος τους σκοπός είναι η πρόκληση, ο μόνος τους χώρος έκθεσης είναι ο Χ.Υ.Τ.Α. Φυλής.
Χωρίς επιδοτήσεις, χωρίς κρατικές χορηγίες, κατευθείαν για ταφή, εκεί που πάνε όλα τα σκουπίδια.
www.bankingnews.gr
Μάλιστα ο κ. Φλώρος βρέθηκε και στην Βλάσφημη Πινακοθήκη για να συμπαρασταθεί στον διωκόμενο βουλευτή της Νίκης.
Όπως σημείωσε ο ίδιος:
Βρέθηκα στην Εθνική Πινακοθήκη για να υπερασπιστώ τον συνάδελφο Νίκο Παπαδόπουλο, για την παράνομη κράτησή του και το "μαγείρεμα" που επιχειρήθηκε, ώστε να παραπεμφθεί για κακούργημα.
Μια ακόμη απόδειξη της γενικευμένης προσπάθειας φίμωσης κάθε φωνής που δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους και μια ακόμη επιβεβαίωση ότι στη χώρα μας η Δημοκρατία υπάρχει μόνο ως ταμπέλα.
Το Υπουργείο Πολιτισμού της Μενδώνη, έδωσε χώρο και ποιος ξέρει πόσα χρήματα των φορολογουμένων, για να φιλοξενήσει "έργα" που δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα προκλητικό και κακόγουστο κολάζ clopy-paste από memes του διαδικτύου, που ειλικρινά, ακόμα και ένας πρωτοετής φοιτητής της Καλών Τεχνών θα μπορούσε να παρουσιάσει κάτι πιο πρωτότυπο και σίγουρα πιο καλαίσθητο.
Εγώ βέβαια θα ήθελα να μου λυθεί η εξής απορία:
Γιατί αυτή η "τέχνη" στοχοποιεί -τυχαία- μόνο τον Χριστιανισμό;
Όταν το 2015 το Charlie Hebdo σατίρισε τον Μωάμεθ, έγινε παγκόσμια κατακραυγή, λογοκρισία, μέχρι και αιματηρή τρομοκρατική επίθεση.
Σήμερα, σε πολλές χώρες, αρκεί και μόνο να δείξεις μια εικόνα του Μωάμεθ για να βρεθείς στη φυλακή.
Όταν όμως η πρόκληση αφορά τον Χριστιανισμό, τότε βαφτίζεται "ελευθερία της τέχνης"; Δύο μέτρα και δύο σταθμά;
Και εμείς θα πρέπει να το ανεχόμαστε;
Αν θέλουν πραγματικά να δοκιμάσουν τα όρια της τέχνης, ας κάνουν το ίδιο και με άλλες θρησκείες.
Να δούμε τότε αν θα παραχωρηθεί ξανά η Πινακοθήκη ή αν θα κάνουν τα παγώνια.
Αυτές λοιπόν τις αθλιότητες, που παρουσιάζονται ως τέχνη, ενώ μόνος τους σκοπός είναι η πρόκληση, ο μόνος τους χώρος έκθεσης είναι ο Χ.Υ.Τ.Α. Φυλής.
Χωρίς επιδοτήσεις, χωρίς κρατικές χορηγίες, κατευθείαν για ταφή, εκεί που πάνε όλα τα σκουπίδια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών