
Η εποχή που το ψηφιακό χρήμα κινούνταν στο σκοτάδι, τελειώνει
Ο λόγος;
Οι ελεγκτές αναζητούν αν τα εισοδήματα που προκύπτουν από διαφημιστικές υπηρεσίες και πωλήσεις προϊόντων εμφανίζονται -όπως πρέπει- στις φορολογικές τους δηλώσεις.
Η εφορία, αξιοποιώντας πλέον και την επιρροή των social media, εξετάζει αναρτήσεις, αριθμό ακολούθων, τραπεζικές συναλλαγές και ροές χρημάτων για να διαπιστώσει αν τα εισοδήματα των influencers συμβαδίζουν με την εικόνα που παρουσιάζουν στα social.
Πιστώσεις, αναλήψεις και πληρωμές «σκανάρονται», με στόχο τον εντοπισμό αδήλωτων ποσών.
Η εποχή που το ψηφιακό χρήμα κινούνταν στο σκοτάδι, τελειώνει…
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών