Πόσες ιδιαιτερότητες μπορεί να «χωρέσει» τελικά ένα Mini Countryman; Πολλές απαντάμε εμείς, βλέποντας την τρίτη γενιά του να συστήνεται με τον αέρα του πιο… στιλάτου SUV της αγοράς.
Εξαρχής βέβαια από το 2010 με την πρώτη του εμφάνιση, η ιδέα του υπερυψωμένου Mini με χώρους και SUV παρουσιαστικό, είχε δύο συγκεκριμένους σκοπούς.
Να είναι το λιγότερο βαρετό crossover που θα συναντήσετε και να χωρέσει τους απανταχού φίλους του στιλ που αποκτούν οικογένεια και μπαγκάζια με το Mini Cooper του πέφτει ολίγον μικρό.
Στα χρόνια που πέρασαν φάνηκε ότι το Countryman όχι μόνο πέτυχε διάνα, αλλά κλήθηκε να ξεπεράσει τον εαυτό του σε τέτοιο βαθμό που στην σημερινή τρίτη του γενιά σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό όπως πέτυχε και πριν από 14 χρόνια.
Είναι λοιπόν το μεγαλύτερο σε μήκος Mini Countryman (4,44 μέτρα, +13 εκατοστά σε σχέση με τον προκάτοχο του), το ψηλότερο (+8 εκατοστά) και συνεπώς το πιο ευρύχωρο, μη έχοντας να ζηλέψει σε τίποτα ένα παραδοσιακό SUV με τις ίδιες διαστάσεις.
Μα θα πείτε… ένα κλασσικό SUV πατάει εκεί που δεν μπορεί ένα Mini.
Αμ, δε.
Έλα που η τρίτη γενιά Countryman απέχει 20 εκατοστά από το έδαφος, πολλά περισσότερα από την πλειοψηφία των αστικών οχημάτων ελευθέρου χρόνου που κυκλοφορούν στην Ευρώπη.
Έχουμε και λέμε λοιπόν, το Countryman μεγάλωσε και ψήλωσε, απέκτησε χώρους για τους επιβάτες και πορτμπαγκαζ 450 λίτρων (πλατφόρμα FAAR, γνωστή από τις BMW X1 και Χ2).
Τι γίνεται με την εμφάνιση;
H αλήθεια είναι πως η Mini μας δεν μας έχει συνηθίσει σε ριζικές αλλαγές ανά των ετών.
Συνήθως πατάει πάνω στο πετυχημένο ρετρό στοιχείο και απλώς εκσυγχρονίζει στα σημεία.
Στην τρίτη γενιά του Countryman όμως αποφάσισε να τολμήσει λίγο παραπάνω.
Περισσότερες γωνίες, οκταγωνική μάσκα, γουστόζικες διχρωμίες, μοντέρνα φωτιστικά σώματα και πανέμορφες ζάντες αλουμινίου (20άρες στην έκδοση δοκιμής μας), δίνουν το στίγμα της αλλαγής χωρίς να χαθεί σε καμία περίπτωση η ταυτότητα Mini (διαβάστε περισσότερα)
Να είναι το λιγότερο βαρετό crossover που θα συναντήσετε και να χωρέσει τους απανταχού φίλους του στιλ που αποκτούν οικογένεια και μπαγκάζια με το Mini Cooper του πέφτει ολίγον μικρό.
Στα χρόνια που πέρασαν φάνηκε ότι το Countryman όχι μόνο πέτυχε διάνα, αλλά κλήθηκε να ξεπεράσει τον εαυτό του σε τέτοιο βαθμό που στην σημερινή τρίτη του γενιά σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό όπως πέτυχε και πριν από 14 χρόνια.
Είναι λοιπόν το μεγαλύτερο σε μήκος Mini Countryman (4,44 μέτρα, +13 εκατοστά σε σχέση με τον προκάτοχο του), το ψηλότερο (+8 εκατοστά) και συνεπώς το πιο ευρύχωρο, μη έχοντας να ζηλέψει σε τίποτα ένα παραδοσιακό SUV με τις ίδιες διαστάσεις.
Μα θα πείτε… ένα κλασσικό SUV πατάει εκεί που δεν μπορεί ένα Mini.
Αμ, δε.
Έλα που η τρίτη γενιά Countryman απέχει 20 εκατοστά από το έδαφος, πολλά περισσότερα από την πλειοψηφία των αστικών οχημάτων ελευθέρου χρόνου που κυκλοφορούν στην Ευρώπη.
Έχουμε και λέμε λοιπόν, το Countryman μεγάλωσε και ψήλωσε, απέκτησε χώρους για τους επιβάτες και πορτμπαγκαζ 450 λίτρων (πλατφόρμα FAAR, γνωστή από τις BMW X1 και Χ2).
Τι γίνεται με την εμφάνιση;
H αλήθεια είναι πως η Mini μας δεν μας έχει συνηθίσει σε ριζικές αλλαγές ανά των ετών.
Συνήθως πατάει πάνω στο πετυχημένο ρετρό στοιχείο και απλώς εκσυγχρονίζει στα σημεία.
Στην τρίτη γενιά του Countryman όμως αποφάσισε να τολμήσει λίγο παραπάνω.
Περισσότερες γωνίες, οκταγωνική μάσκα, γουστόζικες διχρωμίες, μοντέρνα φωτιστικά σώματα και πανέμορφες ζάντες αλουμινίου (20άρες στην έκδοση δοκιμής μας), δίνουν το στίγμα της αλλαγής χωρίς να χαθεί σε καμία περίπτωση η ταυτότητα Mini (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών