Η Hertz ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει περίπου το ένα τρίτο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, το οποίο σε αριθμούς σημαίνει περίπου 20.000 οχήματα
Το τελευταίο τρίμηνο του 2023 δεν ήταν καθόλου καλό για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV).
Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν να περιορίσουν ή να σταματήσουν την παραγωγή, όπως για παράδειγμα η Ford που δήλωσε ότι μειώνει στο μισό την παραγωγή της σειράς F150 Lightening Truck.
Περίπου 4.500 έμποροι αυτοκινήτων συνυπέγραψαν μια επιστολή με την οποία ζητούσαν από την κυβέρνηση Biden να «πατήσει το φρένο» στην επιθετική προώθηση της ηλεκτροκίνησης, καθώς στοιβάζονται όλο και περισσότερα αδιάθετα αυτοκίνητα.
Η νέα χρονιά έχει ήδη ξεκινήσει δύσκολα και ακόμα δεν έχει βγει ο Ιανουάριος.
Η Hertz ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει περίπου το ένα τρίτο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, το οποίο σε αριθμούς σημαίνει περίπου 20.000 οχήματα.
Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή στα σχέδιά τους, εφόσον πριν από λίγα χρόνια είχαν δεσμευτεί να αυξήσουν δραματικά τον στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων τους.
Στα μέσα του μήνα ένα ισχυρό κύμα ψύχους έπληξε πολλά μέρη των Ηνωμένων Πολιτειών, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό αρκετές πολιτείες.
Εκεί, πολλοί ιδιοκτήτες EV βρέθηκαν να μην μπορούν να φορτίσουν τα οχήματά τους, με αποτέλεσμα να μείνουν αποκλεισμένοι.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι κατά μέσο όρο η εμβέλεια ενός EV μπορεί να μειωθεί κατά 40% και η φόρτιση γίνεται πολύ δύσκολη σε συνθήκες παγετού.
Σε σταθμούς φόρτισης σχηματίστηκαν τεράστιες ουρές, με τους οδηγούν σε πολλές περιπτώσεις να μην καταφέρνουν να φορτίσουν ικανοποιητικά τα οχήματά τους.
Άλλα οχήματα χρειάστηκε να ρυμουλκηθούν.
Αυτά τα περιστατικά δεν είναι σίγουρα καλή διαφήμιση για την βιομηχανία ΕV.
Στις ΗΠΑ, οι διαφωνίες σχετικά με την χρήση των EV αρχίζουν να πυκνώνουν.
Αν μάθαμε κάτι τους τελευταίους μήνες σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτό είναι ότι η αμερικανική –και όχι μόνο- κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει να χειραγωγεί την αγορά μέσω της επιδότησης μιας ανεπιθύμητης « πράσινης μετάβασης» και να αναγκάζει τους καταναλωτές να αγοράζουν οχήματα που δεν θέλουν.
Η επιτάχυνση της μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση απαιτεί αρκετούς πόρους, επιβαρύνονταν τους πολίτες που πληρώνουν από την τσέπη τους κάθε τι «πράσινο».
Είναι καιρός να μπουν οι ίδιοι οι καταναλωτές σε προτεραιότητα και όχι η ατζέντα κάποιων λίγων και εκλεκτών.
Όπως έγραφε η επιστολή που συνέταξαν οι έμποροι των αυτοκινήτων σε όλη τη χώρα «πολλοί άνθρωποι θέλουν απλώς να κάνουν τη δική τους επιλογή σχετικά με το όχημα που τους ταιριάζει».
www.bankingnews.gr
Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν να περιορίσουν ή να σταματήσουν την παραγωγή, όπως για παράδειγμα η Ford που δήλωσε ότι μειώνει στο μισό την παραγωγή της σειράς F150 Lightening Truck.
Περίπου 4.500 έμποροι αυτοκινήτων συνυπέγραψαν μια επιστολή με την οποία ζητούσαν από την κυβέρνηση Biden να «πατήσει το φρένο» στην επιθετική προώθηση της ηλεκτροκίνησης, καθώς στοιβάζονται όλο και περισσότερα αδιάθετα αυτοκίνητα.
Η νέα χρονιά έχει ήδη ξεκινήσει δύσκολα και ακόμα δεν έχει βγει ο Ιανουάριος.
Η Hertz ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει περίπου το ένα τρίτο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, το οποίο σε αριθμούς σημαίνει περίπου 20.000 οχήματα.
Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή στα σχέδιά τους, εφόσον πριν από λίγα χρόνια είχαν δεσμευτεί να αυξήσουν δραματικά τον στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων τους.
Στα μέσα του μήνα ένα ισχυρό κύμα ψύχους έπληξε πολλά μέρη των Ηνωμένων Πολιτειών, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό αρκετές πολιτείες.
Εκεί, πολλοί ιδιοκτήτες EV βρέθηκαν να μην μπορούν να φορτίσουν τα οχήματά τους, με αποτέλεσμα να μείνουν αποκλεισμένοι.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι κατά μέσο όρο η εμβέλεια ενός EV μπορεί να μειωθεί κατά 40% και η φόρτιση γίνεται πολύ δύσκολη σε συνθήκες παγετού.
Σε σταθμούς φόρτισης σχηματίστηκαν τεράστιες ουρές, με τους οδηγούν σε πολλές περιπτώσεις να μην καταφέρνουν να φορτίσουν ικανοποιητικά τα οχήματά τους.
Άλλα οχήματα χρειάστηκε να ρυμουλκηθούν.
Αυτά τα περιστατικά δεν είναι σίγουρα καλή διαφήμιση για την βιομηχανία ΕV.
Στις ΗΠΑ, οι διαφωνίες σχετικά με την χρήση των EV αρχίζουν να πυκνώνουν.
Αν μάθαμε κάτι τους τελευταίους μήνες σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτό είναι ότι η αμερικανική –και όχι μόνο- κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει να χειραγωγεί την αγορά μέσω της επιδότησης μιας ανεπιθύμητης « πράσινης μετάβασης» και να αναγκάζει τους καταναλωτές να αγοράζουν οχήματα που δεν θέλουν.
Η επιτάχυνση της μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση απαιτεί αρκετούς πόρους, επιβαρύνονταν τους πολίτες που πληρώνουν από την τσέπη τους κάθε τι «πράσινο».
Είναι καιρός να μπουν οι ίδιοι οι καταναλωτές σε προτεραιότητα και όχι η ατζέντα κάποιων λίγων και εκλεκτών.
Όπως έγραφε η επιστολή που συνέταξαν οι έμποροι των αυτοκινήτων σε όλη τη χώρα «πολλοί άνθρωποι θέλουν απλώς να κάνουν τη δική τους επιλογή σχετικά με το όχημα που τους ταιριάζει».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών