Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Τραγωδία Τέμπη: Ώρα απολογίας – Θα διευρυνθούν οι κατηγορούμενοι

Τραγωδία Τέμπη: Ώρα απολογίας – Θα διευρυνθούν οι κατηγορούμενοι
Τα τρωτά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου εξετάζουν οι αρμόδιοι
Σχετικά Άρθρα
Ενώπιον του εφέτη ανακριτή που έχει αναλάβει τη διερεύνηση της ασύλληπτης σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη αναμένεται να εμφανιστούν σήμερα Παρασκευή 17/3 ο επιθεωρητής και οι δύο απογευματινοί σταθμάρχες της Λάρισας, οι οποίοι κατηγορούνται αφενός ο μεν πρώτος για τον ορισμό του 59χρονου σταθμάρχη σε αυτή τη θέση και βάρδια παρά το γεγονός ότι δεν είχε την εμπειρία αφετέρου οι δε δύο σταθμάρχες διότι έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους αφήνοντας μόνο τον 59χρονο σταθμάρχη που έχει ήδη προφυλακιστεί.

Τι θα πουν

Πληροφορίες αναφέρουν πως ο επιθεωρητής, ο οποίος είναι και αυτός που ρυθμίζει τις βάρδιες των σταθμαρχών, θα υποστηρίξει πως όταν στις 25 Ιανουαρίου του 2023 είχε συγκεντρώσεις τους 14 νέους και τους 13 παλιούς σταθμάρχες, κανείς δεν του είχε παραπονεθεί για την ανεπάρκεια του 59χρονου, παρά το γεγονός ότι πολλοί γνώριζαν πως είχε ελλείψεις στην τέλεση των καθηκόντων του.
Είναι ήδη πολλά τα ερωτήματα για το κατά πόσο ο 59χρονος σταθμάρχης, ο οποίος δήλωνε καθ’όλα έτοιμος και επαρκής, γνώριζε να χρησιμοποιεί το αυτοματοποιήμενο σύστημα για την χάραξη διαδρομών και για το εάν είχε εκπαιδευτεί πάνω σε αυτό.
Εξαιρετικό επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζει τι θα υποστηρίξουν και οι άλλοι δύο σταθμάρχες, οι οποίοι φέρονται μετά το δυστύχημα να εμφανίστηκαν στο σταθμαρχείο Λάρισας, προκειμένου να διορθώσουν με μπλάνκο, την ώρα της αναχώρησης τους από τον σταθμό.

Βαριές κατηγορίες

Και οι τρεις αντιμετωπίζουν κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών, καθώς επίσης για ανθρωποκτονίες και βαριές σωματικές από αμέλεια κατά συρροήν.
Πάντως και οι τρεις κατηγορούμενοι εκτιμάται ότι θα ζητήσουν μέσω των συνηγόρων τους προθεσμία προκειμένου να απολογηθούν την ερχόμενη εβδομάδα.

Θα διευρυνθεί ο κύκλος των κατηγορούμενων

Την ίδια στιγμή εκτιμάται πως όσο διευρύνεται η έρευνα, τόσο θα αυξάνεται και ο αριθμός όσων φέρουν ευθύνη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Εκτιμήσεις αναφέρουν πως οι ευθύνες δεν θα εξαντληθούν στον επιθεωρητή του ΟΣΕ, ενώ παράλληλη έρευνα γίνεται από την Αρχή για το Ξέπλυμα Βρώμικου Χρήματος σε βάθος 15ετίας για τις επίμαχες συμβάσεις που αφορούν στην τηλεδιοίκηση και στη σήμανση.

Τα τρωτά σημεία

Παράλληλα συνεχίζονται οι έλεγχοι για να βρεθούν τα τρωτά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου όσον αφορά στην ασφάλεια των γραμμών.
Ενδεικτικά αναφέρεται πως στα Άνω Λιόσια διαπιστώθηκε από τεχνικούς που έκαναν αυτοψία σε όλο το μήκος του δικτύου στη δυτική Αττική κλοπή εξαρτήματος 300 κιλών, το οποίο χρησιμοποιείται ως αντίβαρο για να σταθεροποιεί τα καλώδια ηλεκτροδότητης των τρένων.
Ήδη έχει γίνει μήνυση στην Ασφάλεια που ψάχνει τους δράστες.
Επιπλέον, έλεγχοι γίνονται στις σήραγγες, όπου από τα μέχρι στιγμής στοιχεία φαίνεται ότι έχουν διαπιστωθεί βανδαλισμοί και κλοπές καλωδίων και εξαρτημάτων χαλκού από σπείρες χαλκού, ενώ προβλήματα εντοπίζονται στην πυρασφάλεια.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης