Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιο είναι το κορυφαίο εργαλείο τουριστικού μάρκετινγκ των DMO’ s

Ποιο είναι το κορυφαίο εργαλείο τουριστικού μάρκετινγκ των DMO’ s
Οι καμπάνιες μάρκετινγκ περιλαμβάνουν γυαλιστερές εικόνες και σύντομα βίντεο που καλύπτουν παραδοσιακές μεθόδους μαγειρικής για να ενισχύσουν την πολιτιστική ελκυστικότητα
Καθώς η ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αρχίζει να επιταχύνεται, πολλά τουριστικά συμβούλια προσπαθούν να διαφοροποιηθούν από ανταγωνιστικούς προορισμούς εστιάζοντας στην κουζίνα τους και όχι στα παραδοσιακά φυσικά hot spot, πόλεις ή παράκτιες τοποθεσίες.
Αυτό παρατηρεί η GlobalData, αναφέροντας ότι οι Οργανισμοί Προορισμού Μάρκετινγκ (DMO) για την Τουρκία, τη Μάλτα και την Ινδονησία έχουν επικεντρωθεί στην εθνική τους κουζίνα για να προσελκύσουν νέους τουρίστες.
Οι καμπάνιες μάρκετινγκ περιλαμβάνουν γυαλιστερές εικόνες και σύντομα βίντεο που καλύπτουν παραδοσιακές μεθόδους μαγειρικής για να ενισχύσουν την πολιτιστική ελκυστικότητα.
Η ανάπτυξη αυτών των εκστρατειών μάρκετινγκ φαίνεται να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για διεθνή κουζίνα και γαστρονομικές εμπειρίες. Ως εκ τούτου οι DMO τη χρησιμοποιούν για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι γνωστών προορισμών.
Αυτή η τάση είναι επίσης απίθανο να επιβραδυνθεί, καθώς η αγορά παράδοσης τροφίμων αναμένεται να αναπτυχθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 7% μεταξύ 2021 και 2025.
Ως αποτέλεσμα, εκατομμύρια άτομα θα συνεχίσουν να δοκιμάζουν νέες κουζίνες και γεύσεις από τα τοπικά τους εστιατόρια.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης