Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Έρευνα: Θα είναι το 2022 η χρονιά των ταξιδιών

Έρευνα: Θα είναι το 2022 η χρονιά των ταξιδιών
Οι άνθρωποι είναι τόσο ενθουσιασμένοι που ταξιδεύουν, που είναι πρόθυμοι να εγκαταλείψουν μερικά από τα αγαπημένα τους πράγματα για έξι μήνες

Τα ταξίδια έχουν επιστρέψει. Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία της Travelport από πρόσφατη μελέτης σε χιλιάδες ανθρώπους σε επτά χώρες.
Οι άνθρωποι είναι τόσο ενθουσιασμένοι που ταξιδεύουν, που είναι πρόθυμοι να εγκαταλείψουν μερικά από τα αγαπημένα τους πράγματα για έξι μήνες ή περισσότερο για να το κάνουν:

  • Το 71% των ερωτηθέντων δεν θα πάει σε συναυλίες.
  • Το 64% θα σταματούσε να αγοράζει νέα ρούχα.
  • Το 63% θα εγκατέλειπε τις θεραπείες σπα.
  • Το 60% θα παρέλειπε τον κινηματογράφο.
  • Το 53% θα εγκατέλειπε τα αθλήματα.
  • Το 36% θα σταματούσε να δειπνεί σε εστιατόρια.

Ωστόσο, δεν είναι όλες οι πτυχές της ταξιδιωτικής εμπειρίας θετικές.
Για παράδειγμα, στις ΗΠΑ (τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική περιοχή) το 43% των ερωτηθέντων είπε ότι δεν βρίσκουν ευχάριστη την κράτηση ταξιδιού. Ωστόσο, το 95% της ίδιας ομάδας απολαμβάνει πραγματικά τις διακοπές.
Παγκοσμίως, τα ταξίδια κατατάχθηκαν ως η νούμερο ένα πιο ευχάριστη δραστηριότητα – η οποία και πάλι, δεν αποτελεί έκπληξη. Ωστόσο έπεσε στην τέταρτη θέση όσον αφορά στις αγορές για ταξίδια. Και αυτό δεν είναι μόνο ένα ζήτημα γενεών.
Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων Gen Z συμφώνησε ότι η αναζήτηση και η κράτηση ταξιδιού είναι αναγκαίο κακό για την αλλαγή του σκηνικού.
Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες επισκέπτονται 38 διαφορετικούς ιστότοπους πριν κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους.

Τι ενδιαφέρει τους καταναλωτές κατά την αναζήτηση ταξιδίων

  • Η ευκολία είναι ζωτικής σημασίας: Οι άνθρωποι θέλουν μια ταξιδιωτική εμπειρία αγορών όπου μπορούν να αναζητήσουν και να κάνουν κράτηση για τα πάντα σε ένα μέρος.
  • Το 45% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να κλείσει ένα ολόκληρο ταξίδι μέσω ενός ισοτόπου. Ενός ιστοτόπου που προσφέρει επιλογές αεροπορικών εταιρειών, ξενοδοχείων, εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων και επιπλέον.
  • Η επιλογή ξεπερνά την τιμή: Οι πελάτες δεν θέλουν απαραίτητα τη φθηνότερη επιλογή. Θέλουν την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες τους. Και, για να επιλέξουν την καλύτερη επιλογή, θέλουν να δουν τα πάντα που προσφέρονται.
  • Μόνο το 13% θα έκανε κράτηση για τη φθηνότερη επιλογή εάν σήμαινε περιορισμό της επιλογής τους.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης