Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Επτά μαθήματα από την πανδημία για τον κλάδο MICE

Επτά μαθήματα από την πανδημία για τον κλάδο MICE

Οι πελάτες αναγκάστηκαν να στρέψουν την προσοχή τους σε εικονικά και υβριδικά γεγονότα

Η πανδημία COVID-19 είχε τεράστιο αντίκτυπο στον κλάδο MICE. Σχεδόν όλες οι ζωντανές συναντήσεις και εκδηλώσεις ακυρώθηκαν ή αναβλήθηκαν το 2020 και το 2021.
Η κατάσταση ήταν συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση, με διαφορετικούς περιορισμούς σε επίπεδο χώρας.
Ωστόσο σύμφωνα με την CWT, ο κλάδος MICE προσάρμοσε γρήγορα τις διαδικασίες. Και πήρε μαθήματα από την πανδημία.

Επτά μαθήματα από την πανδημία για τον κλάδο MICE

1. Η διαχείριση κινδύνου θέτει τα θεμέλια

Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι αξιολογήσεις κινδύνου που προβλέπουν, αποτρέπουν, ανταποκρίνονται και ανακάμπτουν από στοχευμένες απειλές και κινδύνους, συμπεριλαμβανομένων των πανδημιών, είναι απαραίτητες.
Οι ομάδες έλαβαν ειδική εκπαίδευση στο πώς να προσαρμόσουν τον προγραμματισμό εκδηλώσεων τους ώστε να ευθυγραμμιστεί με τους κανονισμούς COVID-19, παγκοσμίως και ανά χώρα.
Παράλληλα, σαφείς οδηγίες διασφαλίζουν ότι οι πελάτες προστατεύονται από οικονομικές κυρώσεις για γεγονότα που επηρεάζονται από τον COVID-19.

2. Η ασφάλεια είναι κορυφαία προτεραιότητα

Ορισμένες μικρές συναντήσεις συνέχισαν να λειτουργούν σε κάποια μέρη του κόσμου κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Οι πελάτες προκλήθηκαν να διασφαλίσουν ότι γνώριζαν την ακριβή κατάσταση κάθε συμμετέχοντος ανά πάσα στιγμή. Η ύπαρξη μιας ισχυρής λίστας προτιμώμενων προμηθευτών ήταν απαραίτητη για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης για τη συνέχιση των συναντήσεων σε αυτές τις έκτακτες συνθήκες.
Η παρακολούθηση ταξιδιωτών και συμμετεχόντων καθώς και η ασφάλεια παραμένουν η κορυφαία προτεραιότητα των σχεδιαστών MICE καθώς βγαίνουμε από την πανδημία.

3. Το εικονικό και το υβριδικό είναι εδώ για να μείνουν

Οι πελάτες αναγκάστηκαν να στρέψουν την προσοχή τους σε εικονικά και υβριδικά γεγονότα.
Η πανδημία επιτάχυνε μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε πριν από χρόνια. Αυτό που ήταν αδιανόητο το 2019 έγινε πραγματικότητα το 2020.
Αυτό που έχει διδάξει τόσο στους πελάτες όσο και στους προγραμματιστές MICE είναι τα οφέλη της ροής, της εικονικής πραγματικότητας και της διαδικτυακής συνεργασίας.
Το Hybrid εξυπηρετεί και τους δύο κόσμους. Και επέτρεψε σε πολλούς πελάτες να συναντώνται πρόσωπο με πρόσωπο σε μικρότερους αριθμούς (όπου επιτρέπονται οι περιορισμοί) αλλά με ένα κυρίως εικονικό κοινό.

4. Ετοιμότητα για το απροσδόκητο

Η κρίση ενίσχυσε την ανάγκη για τους πελάτες και τους σχεδιαστές MICE να προσαρμοστούν γρήγορα. Καθώς και να γίνουν πολύ γρήγορα ευέλικτοι με τις διαδικασίες τους.
Πλέον η δομή στο πρόγραμμα εκδηλώσεων μίας εταιρεία, θα πρέπει να βασίζεται στην πολιτική εικονικών και υβριδικών συσκέψεων.
Επενδύοντας χρόνο και γνώση εδώ, οι πελάτες είναι σε θέση να επικοινωνούν ξεκάθαρα μηνύματα σε όλη την επιχείρηση. Επιτρέποντας παράλληλα στο προσωπικό να κατανοήσει τι πρέπει να κάνει όταν προκύψει το απροσδόκητο.

5. Η ψυχική υγεία πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη

Όλοι συνειδητοποιήσαμε πόσο πολύ χρειαζόμαστε αυτήν την πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση.
Ο κλάδος είναι χτισμένος στα θεμέλια της ανθρώπινης επαφής και της κοινωνικής δικτύωσης.
Το προσωπικό υποστηρίχθηκε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου κρίσης, μεγιστοποιώντας τη χρήση της τεχνολογίας.
Με αυτό τον τρόπο διατηρήθηκε η επαφή με πολλούς συνεργάτες. Και δημιουργήθηκαν εικονικά κίνητρα για να διατηρηθεί το ηθικό ψηλά στις ομάδες.

6. Η εμπιστοσύνη είναι απαραίτητη

Σε κανονικούς καιρούς, η CWT M&E εργάζεται για την οικοδόμηση αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους πελάτες.
Οι ομάδες σχεδιασμού MICE χειρίζονται τα προγράμματα εκδηλώσεων των πελατών, αφιερώνοντας χρόνο και εστίαση ώστε να στηριχτούν και να γίνουν μέρος της εμπειρίας τους.
Αυτή η ισχυρή βάση έχει εξασφαλίσει ότι με προκλήσεις, όπως ο COVID-19, μπορούν να δημιουργηθούν νέες και αποτελεσματικές λύσεις. Καθώς και να επιλυθούν γρήγορα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

7. Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας

Σε κανονικές συνθήκες η σαφής επικοινωνία είναι το κλειδί. Ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, κάνουν τη διαφορά.
Η διαφάνεια και η ενσυναίσθηση πρέπει να είναι προτεραιότητα.
Η προληπτική προσέγγιση είναι σημαντική για να διατηρηθεί επαφή με τους πελάτες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Καθώς και για να υποστηριχτούν με ισχυρές λύσεις διαχείρισης κρίσεων που θα τους βοηθήσουν να προσαρμοστούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης