Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες τάσεις θα επικρατήσουν στα ξενοδοχεία το 2022

Ποιες τάσεις θα επικρατήσουν στα ξενοδοχεία το 2022
Αν και η πανδημία συνεχίζεται, το 2022 προβλέπεται να ξεπεράσει το 2021 όσον αφορά στην ανάκαμψη του ξενοδοχειακού τομέα
Μια νέα ανάλυση της εταιρείας DOT Hotels, έρχεται να υποδείξει τις τάσεις στα ξενοδοχεία που θα επικρατήσουν το 2022 για τη Λατινική Αμερική. Η εν λόγω εταιρεία διαχειρίζεται περισσότερα από 100 ξενοδοχεία σε 11 χώρες.

Καλύτερο από το 2021, αλλά χειρότερο από το 2019

Αν και η πανδημία συνεχίζεται, το 2022 προβλέπεται να ξεπεράσει το 2021 όσον αφορά στην ανάκαμψη του ξενοδοχειακού τομέα. Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί χαλαρώνουν και πολλά από τα μέρη που ήταν κλειστά ανοίγουν ξανά. Αυτό θα σημαίνει αύξηση τόσο του εσωτερικού όσο και του διεθνούς τουρισμού.
Αυτή η αναζωπύρωση θα δημιουργήσει μεγαλύτερη ζήτηση για ταξίδια, αλλά δεν θα φτάσει ακόμη τα προ πανδημίας επίπεδα (2019). Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα, ειδικά με τα διεθνή ταξίδια.
Από την άλλη πλευρά, ο εταιρικός τουρισμός, ο οποίος είναι απαραίτητος για τα ξενοδοχεία της πόλης, εξακολουθεί να βρίσκεται πολύ κάτω από τα προ της πανδημίας επίπεδα.

Άμεσες πωλήσεις

Οι άμεσες πωλήσεις ήταν η βασίλισσα των «καναλιών» από τα τέλη του 2020 και όλο το 2021. Αυτή η τάση παρατηρήθηκε σε όλες τις αγορές στη Λατινική Αμερική και την Ισπανία. Οι πελάτες επικοινωνούν και κάνουν κράτηση απευθείας με το ξενοδοχείο βασιζόμενοι στην εμπιστοσύνη που παρέχουν τα ξενοδοχεία στη χώρα τους . Αυτή η τάση θα συνεχιστεί το 2022 και τα ξενοδοχεία θα έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους τους, εάν αξιοποιήσουν αυτές τις πωλήσεις για να μειώσουν το κόστος διαμεσολάβησης.

Οι επισκέπτες προτιμούν το WhatsApp

Αυτή η υπηρεσία άμεσων μηνυμάτων θα γίνει το κύριο μέσο επικοινωνίας μεταξύ των επισκεπτών και των πελατών με το ξενοδοχείο. Θα αντικαταστήσουν σε μεγάλο βαθμό το email, το τηλέφωνο και άλλα μέσα επικοινωνίας.
Η μεγάλη πρόκληση για τα ξενοδοχεία είναι να διαχειρίζονται και να ανταποκρίνονται σε όλα τα ερωτήματα μέσω αυτών των καναλιών.

Το Chatbot ως νέο εργαλείο

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ταχύτητα είναι το παν στις υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων, εκείνα τα ξενοδοχεία που εφαρμόζουν ένα WhatsApp BOT στο πρώτο στάδιο της συνομιλίας θα κερδίσουν πελάτες χάρη στην άμεση ανταπόκριση. Το 90% των ερωτημάτων στο WhatsApp αφορούν την τοποθεσία και την τιμή. Όσοι έχουν πιο περίπλοκες αμφιβολίες ή θέλουν να μιλήσουν με ένα άτομο θα πρέπει να μπορούν να επιλέξουν αυτήν την επιλογή στο BOT και να τους παρακολουθήσει αμέσως ένας άνθρωπος.

Ελλείψεις προσωπικού ξενοδοχείου

Η πανδημία έκανε πολλούς εργαζόμενους στον κλάδο του τουρισμού και των καταλυμάτων να χάσουν τη δουλειά τους ή να απολυθούν. Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία θα δυσκολευτούν να βρουν προσωπικό πρόθυμο να συνεργαστεί μαζί τους. Επιπλέον, η τάση της εξ αποστάσεως εργασίας έκανε πολλούς εργαζόμενους να μην θέλουν να επιστρέψουν στην εργασία τους.

Το κόστος αυξάνεται

Πολλές κυβερνήσεις έχουν επιδοτήσει ή παράσχει οικονομική βοήθεια ώστε οι εταιρείες και τα ξενοδοχεία να μπορούν να αντιμετωπίσουν την πανδημία. Έχουν δηλαδή τυπώσει χρήματα για να μπορέσουν να ξεπεράσουν την κρίση. Χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν καταγράψει υπερδιπλάσιο πληθωρισμό από ό,τι είχαν συνήθως, με αποτέλεσμα το κόστος να αυξηθεί περισσότερο από το εισόδημα. Για το λόγο αυτό, ο ξενοδοχειακός τομέας πρέπει να προετοιμαστεί για να αντιμετωπίσει υψηλότερες εισροές και κόστος εργασίας.

Εικονικές δεξιώσεις

Τα ξενοδοχεία με επιλεγμένες υπηρεσίες θα πρέπει να προσανατολιστούν στις εικονικές δεξιώσεις. Τόσο η αύξηση του κόστους όσο και η έλλειψη προσωπικού θα βοηθήσουν αυτές τις νέες μεθόδους και υπηρεσίες να αντικαταστήσουν πλήρως ή εν μέρει τις παραδοσιακές δεξιώσεις. Δεν θα δούμε μια πλήρη αλλαγή σε αυτό, αλλά θα δούμε πολλές εταιρείες να δοκιμάζουν αυτόν τον τρόπο.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης