Τελευταία Νέα
Διεθνή

Βρετανία: Γιατί κάλεσαν Γερμανούς οδηγούς χωρίς δίπλωμα να οδηγήσουν βυτιοφόρα – Αμβλύνονται οι ελλείψεις σε καύσιμα

Βρετανία: Γιατί κάλεσαν Γερμανούς οδηγούς χωρίς δίπλωμα να οδηγήσουν βυτιοφόρα – Αμβλύνονται οι ελλείψεις σε καύσιμα

Οι Γερμανοί συμπεριλήφθηκαν αυτόματα στη λίστα τω οδηγων επειδή οι γερμανικές άδειες οδήγησης που εκδόθηκαν πριν από το 1999 περιλαμβάνουν δικαίωμα οδήγησης μικρών και μεσαίων φορτηγών έως 7,5 τόνους

Σχετικά Άρθρα

Μία γκάφα ολκής έλαβε χώρα εκ μέρους της γερμανικής κυβέρνησης εν μέσω σοβαρής ενεργειακής κρίσης καθώς χιλιάδες Γερμανοί που ζουν στη Βρετανία έλαβαν επιστολή από την κυβέρνηση, με την οποία τους ζητείται να να οδηγήσουν φορτηγά, σε μια προσπάθεια να συμβάλουν στην επίλυση της κρίσης καυσίμων που ταλανίζει τον τελευταίο καιρό τη χώρα.
Μια σημαντική ωστόσο λεπτομέρεια είναι ότι στην πλειοψηφία τους, οι αποδέκτες της έκκλησης αυτής δεν έχουν ποτέ οδηγήσει φορτηγό ή άλλο βαρέος τύπου όχημα, όπως σημειώνει σε δημοσίευμά του Reuters το Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2021

Απέλπιδα προσπάθεια

Συμπεριλήφθηκαν συλλήβδην σε μια μαζική αποστολή 1 εκατομμυρίου επιστολών, σε μια απέλπιδα προσπάθεια της κυβέρνησης να «στρατολογήσει» ακόμα και οδηγούς… ασθενοφόρων για να τους πείσει να πραγματοποιήσουν μεταφορές καυσίμων.
Η προσπάθεια αυτή για μαζικές προσλήψεις οδηγών έχει ως στόχο να μειώσει τις ελλείψεις που παρατηρούνται στην εφοδιαστική αλυσίδας της Βρετανίας και την έλλειψη βενζίνης στα πρατήρια.

Εκτός λειτουργίας το 26%) των ανεξάρτητων πρατηρίων καυσίμων

Η εξέλιξη αυτή ήρθε στο προσκήνιο μετά από τις τελευταίες δηλώσεις του αρμόδιο υπουργού της βρετανικής κυβέρνησης, ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης θα αντιμετωπίσουν άλλη μια εβδομάδα ουρών στα πρατήρια καυσίμων.
Ενώ ένας φορέας της βιομηχανίας δήλωσε ότι περισσότερο από το ένα τέταρτο (26%) των ανεξάρτητων πρατηρίων καυσίμων στη Βρετανία παρέμεναν χωρίς καύσιμα, με κατεβασμένο ρολά.

Γιατί οι Γερμανοί οδηγοί

Οι Γερμανοί συμπεριλήφθηκαν αυτόματα στην μαζική αυτή αποστολή επειδή οι γερμανικές άδειες οδήγησης που εκδόθηκαν πριν από το 1999 περιλαμβάνουν δικαίωμα οδήγησης μικρών και μεσαίων φορτηγών έως 7,5 τόνους.
Εκπρόσωπος του υπουργείου Μεταφορών εξήγησε ότι οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου που κατάγονται από τη Γερμανία και οι οποίοι άλλαξαν την άδειά τους με βρετανική, θα είχαν μεταφέρει αυτό το στοιχείο στη βάση δεδομένων της Υπηρεσίας Αδειοδότησης Οδηγών και Οχημάτων (DVLA).
Αυτό σήμαινε ότι συμπεριλήφθηκαν στην κατηγορία HGV (βαρέα οχήματα μεταφοράς), η οποία κάλυπτε επίσης τους οδηγούς ασθενοφόρων, όταν η DVLA έστειλε την επιστολή.

Κρίθηκαν επιλέξιμοι

Το υπουργείο Μεταφορών σημείωσε: «Η επιστολή στάλθηκε αυτόματα σε σχεδόν 1 εκατομμύριο άτομα με άδειες φορτηγού – συμπεριλαμβανομένου ενός περιορισμένου αριθμού διεθνών κατοίκων που ήταν αυτόματα επιλέξιμοι.
Όποιος επιθυμεί να οδηγήσει επαγγελματικά θα μπορέσει να έχει πρόσβαση σε περαιτέρω δοκιμές και εκπαίδευση ».
Ένας εκπρόσωπος του υπουργείου διευκρίνισε: «Δεν θέλουμε οι οδηγοί ασθενοφόρων να αλλάξουν δουλειά ή να απομακρυνθούν από τη ζωτική τους εργασία όπου σώζουν ζωές … ήταν αδύνατο να περιοριστεί ο κατάλογος των αποδεκτών των επιστολών κατά επάγγελμα, λόγω προστασίας προσωπικών δεδομένων».

«Μείναμε έκπληκτοι

Ένας 41χρονος Γερμανός, ο οποίος, μαζί με τη σύζυγό του, έλαβαν ένα αντίγραφο της επιστολής στο σπίτι τους στο Λονδίνο το πρωί της Παρασκευής, δήλωσαν στον Independent: «Μείναμε έκπληκτοι. Είμαι σίγουρος ότι η αμοιβή και οι συνθήκες για τους οδηγούς φορτηγών έχουν βελτιωθεί, αλλά τελικά αποφάσισα να συνεχίσω την εργασία μου σε μια επενδυτική τράπεζα».
Και πρόσθεσε: «Η γυναίκα μου δεν έχει οδηγήσει ποτέ κάτι μεγαλύτερο από ένα Volvo, οπότε σκοπεύει επίσης να αρνηθεί τη συναρπαστική αυτή ευκαιρία».

Υποχωρεί η έλλειψη σε καύσιμα

Η Ένωση Λιανοπωλητών Βενζίνης (PRA) δήλωσε την Παρασκευή ότι η κατάσταση με την έλλειψη καυσίμων στα προάστια βελτιώνεται, αλλά με πολύ αργούς ρυθμούς και ότι οι ανεξάρτητοι έμποροι λιανικής πώλησης βενζίνης δεν λαμβάνουν αρκετά καύσιμα για να καλύψουν τη ζήτηση, περισσότερο από μία εβδομάδα μετά την πρώτη αναφορά των ελλείψεων.
Μια επιλογή που μελετά η βρετανική κυβέρνηση είναι να αναπτυχθούν οι οδηγοί του στρατού που βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής και έχουν λάβει εξειδικευμένη εκπαίδευση για τον τρόπο οδήγησης βυτιοφόρων καυσίμων.
Η PRA, η οποία αντιπροσωπεύει τα δύο τρίτα των 8,380 πρατηρίων καυσίμων του Ηνωμένου Βασιλείου, ανακοίνωσε ότι λιγότερα από τα μισά από αυτά (47%) διέθεταν βενζίνη και ντίζελ την Παρασκευή, έναντι 52% την Πέμπτη.

Ουρές επί του παρόντος

Ο Gordon Blumer, εκτελεστικός διευθυντής του PRA, δήλωσε: «Ενώ η κατάσταση είναι παρόμοια με τις τελευταίες ημέρες, υπάρχουν ενδείξεις ότι βελτιώνεται – αλλά πολύ αργά.
«Οι ανεξάρτητοι πρατηριούχοι δεν λαμβάνουν αρκετές παραδόσεις καυσίμων σε σύγκριση με άλλους τομείς όπως τα σούπερ μάρκετ.
Μέχρι να αρχίσουν οι ανεξάρτητοι βενζινάδες να λαμβάνουν συχνά προμήθειες, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε μεγάλες ουρές στα πρατήρια».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης