Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες προτεραιότητες βάζουν οι Αμερικανοί στα ταξίδια τους

Ποιες προτεραιότητες βάζουν οι Αμερικανοί στα ταξίδια τους
Οι κάτοχοι καρτών έχουν δει την αξία των ανταμοιβών τους να αλλάζει δραστικά

Η συγκέντρωση πόντων για δωρεάν ταξίδια είναι πιο σημαντική από τα οφέλη που προέρχονται από την κατοχή μιας προνομιακής πιστωτικής κάρτας. Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα του YouGov για το Forbes Advisor.
Ειδικότερα, ζητήθηκε από τους Αμερικανούς ταξιδιώτες να εξετάσουν πώς πιθανές αλλαγές στις υπηρεσίες ή τα οφέλη θα επηρεάσουν τις επιλογές τους στις πιστωτικές κάρτες ανταμοιβών ταξιδιού.

Tα πάντα είναι οι ανταμοιβές

Οι ανταμοιβές είναι ένας επιτακτικός λόγος για να υποβάλουν αίτηση για νέα πιστωτική κάρτα. Μάλιστα κυριαρχούν ιδιαίτερα στο χώρο των ταξιδιωτικών καρτών.
Πάνω από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων επέλεξαν την κάρτα ταξιδιού τους για το μπόνους καλωσορίσματος ή τις επιλογές συνεχούς κέρδους.
Μόνο το 22% επέλεξε τα περιλαμβανόμενα οφέλη ως τον κύριο λόγο για την υποβολή αίτησης σε νέα πιστωτική κάρτα.
Εάν οι αεροπορικές εταιρείες ή τα ξενοδοχεία αυξήσουν τον αριθμό των μιλίων ή των πόντων για εξαργύρωση, αυτό θα επηρεάσει την επιλογή κατοχής πιστωτικών καρτών τους. Σε αυτό συμφώνησε σχεδόν το 80% των ερωτηθέντων.
Οι κάτοχοι καρτών έχουν δει την αξία των ανταμοιβών τους να αλλάζει δραστικά.
Τούτου προκύπτει καθώς τόσο οι εκδότες καρτών όσο και τα υποκείμενα προγράμματα ανανεώνουν την τιμή για ορισμένες εξαργυρώσεις.

Οι ανταμοιβές έχουν σημασία, αλλά τα μίλια και οι πόντοι δεν είναι η μόνη λύση

Μόνο το 15% των ερωτηθέντων στην έρευνα είχαν κάνει αίτηση για κάρτα ανταμοιβής ταξιδιού τον τελευταίο χρόνο. Καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί συνεχίζουν να περιπλέκουν τα πράγματα, οι Αμερικανοί μπορεί να προτιμούν να συγκεντρώνουν άλλους τύπους ανταμοιβών.

Μόνο μια μικρή ομάδα ταξιδιωτών δίνει έμφαση στα οφέλη της Elite

Όταν ερωτήθηκαν σχετικά με το πόσο σημαντικά είναι τα οφέλη των ελίτ για τους ταξιδιώτες, οι απαντήσεις διαχωρίστηκαν. Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) δήλωσαν ότι αυτά τα οφέλη δεν επηρεάζουν καθόλου τη σχέση τους με ένα ξενοδοχείο ή αεροπορική εταιρεία.
Το 11% δήλωσε ότι δεν ήταν σίγουροι πώς αυτά τα οφέλη άλλαξαν την άποψή τους για την αφοσίωση. Είναι πιθανό αυτοί οι ερωτηθέντες να μην λαμβάνουν εκλεκτά οφέλη ούτως ή άλλως, επιβεβαιώνοντας ότι πολλοί ταξιδιώτες ξανασκεφτούν την πίστη των ξενοδοχείων, αν το κυνήγησαν ποτέ.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης