Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Νέες προκλήσεις και ευκαιρίες στην αγορά MICE μετά την πανδημία

Νέες προκλήσεις και ευκαιρίες στην αγορά MICE μετά την πανδημία
Η αύξηση του κόστους ήταν επίσης ένα στοίχημα για τους διοργανωτές εκδηλώσεων
Νέες προκλήσεις φαίνεται πως αντιμετωπίζει η βιομηχανία MICE καθώς οι εκδηλώσεις με φυσική παρουσία ανακάμπτουν. Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία του δεύτερου τριμήνου έρευνας της Global DMC Partners (GDP).
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και τα εμβόλια αποτελούν πρόκληση.
Το 46% των ερωτηθέντων ανέφεραν τους περιορισμούς ταξιδιού και τη διάθεση εμβολίων ως τις κύριες προκλήσεις στην επιστροφή σε διαπροσωπικές εκδηλώσεις.
Η αύξηση του κόστους ήταν επίσης ένα στοίχημα για τους διοργανωτές εκδηλώσεων.
Το 32% ανέφεραν ότι οι προϋπολογισμοί τους δεν έχουν αλλάξει σημαντικά, γεγονός που θέτει μια πρόσθετη πρόκληση καθώς οι τιμές των δωματίων, τα αεροπορικά εισιτήρια και άλλα συναφή κόστη αυξάνονται.
Αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να είναι προσωρινό μόνο καθώς το 26% των υπεύθυνων σχεδιασμού αναφέρουν τώρα ότι αυξάνονται οι προϋπολογισμοί των εταιρειών για συνέδρια και εκδηλώσεις.
Μόνο το 23% των διοργανωτών εκδηλώσεων δήλωσαν ότι μειώνουν τους προϋπολογισμούς στο 2ο τρίμηνο.
Το προσωπικό και οι χώροι εκδηλώσεων αποτελεί επίσης ένα ακόμα πρόβλημα.
Ποσοστό 62% των συμμετεχόντων απάντησαν ότι το κόστος ξενοδοχείου / χώρου αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία σχετικά με τον προϋπολογισμό τους.
Ακολουθούν η αύξηση του κόστους στις πτήσεις με 25%.
Τα υβριδικά μοντέλα εκδηλώσεων είναι επίσης δημοφιλή.
Η ζήτηση στην αγορά αλλάζει επίσης. Οι διοργανωτές εκδηλώσεων εξετάζουν περισσότερες περιοχές εκτός των εγχώριων αγορών τους για το 2022. Η Ευρώπη είναι η περιοχή με τη μεγαλύτερη ζήτηση.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης