Τουρισμός & Αερομεταφορές

Που πρέπει να επικεντρώσει την προσοχή της η ταξιδιωτική βιομηχανία

Που πρέπει να επικεντρώσει την προσοχή της η ταξιδιωτική βιομηχανία
Η εμπιστοσύνη είναι ένα ουσιαστικό στοιχείο των πωλήσεων ταξιδιού και της εξυπηρέτησης πελατών

Σημαντικά κενά εμπιστοσύνης μεταξύ των τουριστών και της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, εντοπίζει νέα μελέτη της Travelport.
Η μελέτη που διενεργήθηκε από την Edelman Data & Intelligence, επισημαίνει πώς τα κενά θα πρέπει να τα αντιμετωπίσουν άμεσα οι προμηθευτές ταξιδιών.
Οι ταξιδιώτες έχουν τις αμφιβολίες τους, για:

  • Την αξιοπιστία των πληροφοριών.
  • Τη διαφάνεια των τιμών.
  • Το απόρρητο των δεδομένων.
  • Την τήρηση στα πρωτόκολλα COVID-19.

Η εμπιστοσύνη, ουσιαστικό στοιχείο πωλήσεων ταξιδιού

Η εμπιστοσύνη είναι ένα ουσιαστικό στοιχείο των πωλήσεων ταξιδιού και της εξυπηρέτησης πελατών.

  • Το 46% δίνει προτεραιότητα στην εμπιστοσύνη έναντι οτιδήποτε άλλο όταν επιλέγουν έναν ταξιδιωτικό φορέα.
  • Το 48% θα αγοράσει εύκολα πρόσθετα ταξιδιού αν υπάρχει εμπιστοσύνη.
  • Το 42% θα αναβαθμίσει το πακέτο του αν δημιουργηθεί σχέση εμπιστοσύνης.

Τα τέσσερα κενά εμπιστοσύνης

1. Αξιοπιστία πληροφοριών

  • Το 73% θα εμπιστευόταν τις πληροφορίες από φίλους και συγγενείς.
  • Τα επίπεδα εμπιστοσύνης είναι χαμηλά όταν η πηγή πληροφοριών είναι μία διασημότητα (19%) ή επιρροή κοινωνικών μέσων (23%).
  • Οι ιστότοποι κριτικής πελατών προσγειώθηκαν περίπου στη μέση. Με το 46% να εμπιστεύεται τις συμβουλές τους.

2. Διαφάνεια τιμών

Οι δύο πιο σημαντικοί παράγοντες κατά την καλλιέργεια της εμπιστοσύνης των καταναλωτών είναι:

  • Να μην υπάρχει «κανένα κρυφό κόστος» (64%).
  • Να προσφέρουν «πλήρως ευέλικτα ή επιστρεπτέα προϊόντα» (55%).

Σχετικά με την τρέχουσα απόδοση των ταξιδιωτικών εταιρειών σε αυτές τις δύο πτυχές, οι συμμετέχοντες απάντησαν σε μεγάλο βαθμό «φτωχοί» (67% και 61%, αντίστοιχα).

3. Το απόρρητο των δεδομένων

Η βιομηχανία χάνει σε ένα άλλο βασικό ζήτημα που συζητείται μεταξύ των καταναλωτών στην ψηφιακή εποχή. Το απόρρητο των δεδομένων.
Μόνο το 40% παγκοσμίως αισθάνεται σίγουρο ότι μπορεί να εμπιστευθεί στις ταξιδιωτικές εταιρείες τα προσωπικά του στοιχεία.

4. Πρωτόκολλα COVID-19

  • Το 52% λέει πώς η ταξιδιωτική βιομηχανία είχε κάνει καλή δουλειά στην ανάπτυξη και εφαρμογή νέων μέτρων υγείας και ασφάλειας ως απάντηση στο COVID-19.
  • Περίπου οι μισοί (48%) θα ήθελαν επιπλέον διαβεβαίωση σχετικά με το πόσο ορισμένα από τα διαφημιζόμενα ή δηλωμένα μέτρα COVID-19 εφαρμόζονται.

Μερικά από τα στοιχεία που σημείωσαν το χαμηλότερο επίπεδο για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ήταν κοινωνικές αποστάσεις. Όπως για παράδειγμα οι ουρές επιβίβασης.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης