Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως άλλαξαν οι συνήθειες στις ταξιδιωτικές κρατήσεις με την πανδημία

Πως άλλαξαν οι συνήθειες στις ταξιδιωτικές κρατήσεις με την πανδημία
Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι πρέπει να αποδείξουν στους πελάτες ότι μπορούν να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την ταξιδιωτική τους εμπειρία
Απευθείας κρατήσεις μέσω των αεροπορικών ή ξενοδοχειακών εταιρειών επιθυμούν πλέον οι ταξιδιώτες αντί των online ταξιδιωτικών γραφείων.
Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της GlobalData.
Συνολικά το 39% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα κάνουν κράτηση απευθείας, ενώ το 17% δήλωσε ότι θα επιλέξουν τους OTA’s και τους ιστότοπους σύγκρισης τιμών.
«Η πανδημία προκάλεσε σημαντική αλλαγή στις συνήθειες κράτησης των καταναλωτών». Αυτό δήλωσε ο Gus Gardner, αναλυτής ταξιδιωτικών και τουριστικών αναλυτών στο GlobalData.
Προηγούμενη έρευνα το τρίτο τρίμηνο του 2019 έδειξε ότι οι OTA’s ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή για κρατήσεις. Αμέσως μετά ακολουθούσαν οι απευθείας κρατήσεις σε ξενοδοχείο ή αεροπορική εταιρεία.
«Τα κανάλια άμεσων κρατήσεων είναι πιθανό να έχουν σημειώσει αύξηση της δημοτικότητάς τους», δήλωσε ο Garnder.
«Οι ταξιδιώτες επιθυμούν τώρα το υψηλότερο επίπεδο ευελιξίας και δεν είναι περίεργο που οι ευέλικτοι όροι των άμεσων κρατήσεων, οι εύκολες αλλαγές και οι γρήγορες επιστροφές χρημάτων κερδίζουν τους ταξιδιώτες».
Ενώ η απευθείας κράτηση δίνει δύναμη στον καταναλωτή, οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι πρέπει να αποδείξουν στους πελάτες ότι μπορούν να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την ταξιδιωτική τους εμπειρία.
Τέλος, θα πρέπει να επισημάνουν πώς αγωνίζονται για την επιστροφή χρημάτων των πελατών τους σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά.
Η έρευνα της GlobalData έδειξε ότι πολλοί καταναλωτές απομακρύνθηκαν από τουςς OTA’s επειδή οι επιστροφές χρημάτων τους καθυστερούσαν.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης