Τελευταία Νέα
Διεθνή

Turkish Airlines: Επιστροφή στην κερδοφορία το α΄ τρίμηνο του 2021 λόγω μεταφοράς εμπορευμάτων

Turkish Airlines: Επιστροφή στην κερδοφορία το α΄ τρίμηνο του 2021 λόγω μεταφοράς εμπορευμάτων

Η Turkish Airlines ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 61 εκατ. δολαρίων ή αλλιώς 438 εκατ. τουρκικών λιρών για το α΄ τρίμηνο 2021

Σχετικά Άρθρα

Σε τροχιά κερδοφορίας επέστρεψε στο α’ τρίμηνο του 2021 η Turkish Airlines γεγονός που προκαλεί έκπληξη καθώς είναι ο πρώτος από τους μεγάλους αερομεταφορείς που καταφέρνει να αφήσει πίσω το ζημιογόνο 2020, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg την Τρίτη 4 Μαΐου 2021.
Συμφωνα με το δημοσίευμα ο τουρκικός αερομεταφορέας κατόρθωσε να επιτύχει κέρδη, χάρη στην εκτίναξη των εσόδων από τη μεταφορά εμπορευμάτων, η οποία «αναπλήρωσε» με τον καλύτερο τρόπο την κατάρρευση της επιβατικής κίνησης εξαιτίας των ταξιδιωτικών περιορισμών.

Ο ρόλος της λίρας

Ως αποτέλεσμα, η Turkish Airlines ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 61 εκατ. δολαρίων ή αλλιώς 438 εκατ. τουρκικών λιρών.
Το α’ τρίμηνο του 2020, είχε εμφανίζει ζημιές 327 εκατ. δολαρίων.
Στα θετικά οικονομικά μεγέθη συνέβαλαν επίσης, η βελτίωση της ισοτιμίας του τουρκικού νομίσματος, οι φοροαπαλλαγές, στο πλαίσιο των μέτρων στήριξης για την πανδημία, καθώς και η σημαντική μείωση των λειτουργικών δαπανών.

Εμπόριο

Σύμφωνα με τους αναλυτές, τον «δρόμο» της Turkish Airlines αναμένεται να ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες δραστηριοποιούνται στη μεταφορά εμπορευμάτων.
Κι αυτό, διότι η ζήτηση για το παγκόσμιο εμπόριο έχει ανακάμψει πλήρως και κινείται στα επίπεδα πριν από την πανδημία καθώς οι οικονομίες επιστρέφουν στην κανονικότητα..
Σ’ αντίθεση με τον τουριστικό – ταξιδιωτικό κλάδο, η δραστηριότητα του οποίου παραμένει σε καθίζηση, επηρεάζοντας δραματικά όσες αεροπορικές εταιρείες είναι απόλυτα εξαρτημένες από τη μεταφορά επιβατών.

«Ακτινογραφία» των στοιχείων

Τα έσοδα από το φορτίο αυξήθηκαν 77% στα 824 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδα από την κίνηση των επιβατών μειώθηκαν 55% στα 901 εκατομμύρια δολάρια.
Τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν κατά σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια, με το κόστος καυσίμων έχει πτώση κατά 47%, οι αμοιβές του προσωπικού 38% και τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ 42%.
Η Ανατολική Ασία ήταν ο κορυφαίος «παραγωγός» εσόδων στο 31% του συνόλου.
Η περιοχή είναι η μεγαλύτερη πηγή ροών φορτίου προς την Ευρώπη, οι οποίες σημείωσαν άνθηση εν μέσω της κυριαρχίας των online αγορών κατά τη διάρκεια του lockdown.

Μεταφορές

Eνώ το μέλλον για τις αεροπορικές εταιρείες κυριαρχείται από αβεβαιότητα καθώς οι κυβερνήσεις επιταχύνουν για την επανεκκίνηση των ταξιδίων και την άρση των σχετικών περιορισμών, οι αερομεταφορείς με ισχυρό έργο στις εμπορευματικές μεταφορές παρουσιάζουν τα καλύτερα αποτελέσματα.
Η FedEx, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του κλάδου,κατέγραψε ύψηλό 6 μηνών στα έσιδα στις 19 Μαρτίου 2021, καθώς οι υψηλότερες τιμές και οι διαδικτυακές αγορές αύξησαν τα κέρδη, ενώ η Qatar Airways, δεύτερη τη τάξει, υποκατέστησε τη μεταφορά επιβατών με την ανάληψη έργου διεθνών μεταφορών.
cargo.PNG
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης