Τελευταία Νέα
Διεθνή

Ford και BMW επενδύουν 130 εκατ. σε εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών για ηλεκτροκίνητα μοντέλα

Ford και BMW επενδύουν 130 εκατ. σε εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών για ηλεκτροκίνητα μοντέλα

Οι μπαταρίες που παράγει το εργοστάσιο της Solid Power είναι στερεάς κατάστασης και δεν χρησιμοποιείται σε αυτές υγρός ηλεκτρολύτης ιόντων λιθίου

Σχετικά Άρθρα

Αυξάνει την επένδυσή της στην start up εταιρεία Solid Power που κατασκευάζει μπαταρίες για ηλεκτροκίνητα οχήματα η Ford Motor με βάση το σχεδιασμό της να αρχίσει να ενσωματώνει μπαταρίες επόμενης γενιάς στα νέα μοντέλα της μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC την Δευτέρα 3 Μαΐου 2021. .
Η Ford, η οποία αρχικά επένδυσε στην εταιρεία το 2019, ηγήθηκε ενός γύρου χρηματοδότησης ύψους 130 εκατομμυρίων δολαρίων στην Solid Power απο κοινού με την BMW και το fund Venture Volta Energy Technologies, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση των εταιρειών.

Τεχνολογία

Η Solid Power παράγει τις λεγόμενες μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες δεν λειτουργούν με τον υγρό ηλεκτρολύτη όπως στις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται σήμερα για την τροφοδοσία των περισσότερων ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι μπαταρίες μπορεί να είναι ελαφρύτερες, με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα που παρέχει μεγαλύτερη διάρκεια με χαμηλότερο κόστος.
Αλλά είναι επί του παρόντος πιο ακριβές από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου και η τεχνολογία τους δεν έχει αναπτυχθεί αρκετά.

Παραγωγική ικανότητα

Σύμφωνα με τη νέα συμφωνία, Ford και BMW θα λάβουν κυψέλες μπαταριών από τη Solid Power προς δοκιμή και ενσωμάτωση στα μελλοντικά τους ηλεκτροκίντα οχήματα από το επόμενο έτος.
Ο νέος γύρος επενδύσεων θα επιτρέψει στην εταιρεία να επεκτείνει τις δυνατότητες και τις θέσεις παραγωγής εντός της εταιρείας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Solid Power, Dough Campbell.

Μετάβαση

Ο Hau Thai-Tang, επικεφαλής πλατφόρμας προϊόντων και λειτουργός της Ford, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πιστεύει ότι η βιομηχανία θα ξεκινήσει τη μετάβαση από μπαταρίες ιόντων λιθίου σε σταθερή κατάσταση την επόμενη δεκαετία.
Αρνήθηκε να αποκαλύψει τη συνολική επένδυση της Ford σε μπαταρίες στερεής κατάστασης, αλλά είπε ότι είναι «σημαντικά μικρότερη» σε σχέση με τις συμβατικές.
«Πιστεύουμε ότι είναι ρεαλιστικό ότι μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, υπάρχει να είναι μια τεχνολογία που μπορούμε να εντάξουμε στην παραγωγή», είεπισήμανεπε στο CNBC κατά τη διάρκεια συνέντευξής του.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης