Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Ψώνια στον Σκλαβενίτη κάνουν οι 6 στους 10 καταναλωτές

Ψώνια στον Σκλαβενίτη κάνουν οι 6 στους 10 καταναλωτές
Το brand name Σκλαβενίτης σαρώνει στην αγορά αφού εμφανίζεται να έχει σταθερούς πελάτες

Το brand name Σκλαβενίτης σαρώνει στην αγορά αφού εμφανίζεται να έχει σταθερούς πελάτες οι οποίοι παραμένουν πιστοί και εμπιστεύονται την αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Το εγχείρημα ενσωμάτωσης των καταστημάτων της Μαρινόπουλος αποδεικνύεται μία ευφυέστατη κίνηση από την διοίκηση, η οποία από τον Μάρτιο του 2017 μέχρι σήμερα αποδίδει καρπούς καθιστώντας την αλυσίδα στην κορυφή της αγοράς τροφίμων.
Οι καταναλωτές δίνουν καθημερινά ψήφο εμπιστοσύνης με την αλυσίδα να κρατά σταθερούς τους 6 στους 10 που την επισκέπτονται για τα ψώνια τους.
Πρόκειται για στοιχεία κλειδωμένα στα συρτάρια εταιρειών ερευνών τα οποία στη συνέχεια μοιράζονται στις αλυσίδες για να βλέπουν την συμπεριφορά των καταναλωτών.
Οι πληροφορίες είναι γνωστές σε όλους αλλά η δημοσιοποίηση τους μπορεί να προκαλέσει «θερμό επεισόδιο» ανάμεσα στους εμπλεκόμενους.
Για το BN πρόκειται για στοιχεία τα οποία αξιολογούνται ως ενημέρωση υπερ του ανταγωνισμού με τους καταναλωτές να διαμορφώνουν τις μελλοντικές εξελίξεις στον κλάδο χάρη στις προτιμήσεις τους.
Η Σκλαβενίτης έχει καταφέρει οι ανώνυμοι καταναλωτές να προωθούν το όνομα της αλυσίδας σε άλλους σε ποσοστό 38% το οποίο να σημειωθεί ενισχύθηκε κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες μέσα στο 2020.
Η σταθερή της πελατείας ενισχύθηκε κατά 2% ενώ οι 8 στους 10 έχουν κάνει αγορές από τα καταστήματα της αλυσίδας. Με την αξιοπιστία της αλυσίδας να ανέρχεται στο υψηλότερο επίπεδο στο 38% στο σύνολο των καταναλωτών.

Η βαριά υπογραφή Σκλαβενίτη

Το όνομα Σκλαβενίτης είναι η βαριά υπογραφή στη συνείδηση των καταναλωτών αυτός είναι κι ο λόγος που μετά την απορρόφηση της «Μαρινόπουλος», οι πωλήσεις εκτοξεύθηκαν στα 3,1 δις ευρώ τη χρονιά που πέρασε σημειώνοντας άνοδο περίπου 20%,.
Η βίαιη αύξηση προήλθε σε σημαντικό βαθμό από το πρώτο lockdown του περασμένου Μαρτίου αφού οι καταναλωτές έσπευσαν στα σούπερ μάρκετ για αγορά προϊόντων. Θετικό αποτύπωμα καταγράφεται και στο πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς με την αλυσίδα να σημειώνει ενίσχυση των πωλήσεων περίπου στο 5% .
Ανάμεσα στις ευνοημένες αλυσίδες είναι και η Lidl Ελλάς η οποία εμφανίζεται με σταθερή πελατειακή βάση στα επίπεδα του 45%.
Η διοίκηση απέφυγε να σχολιάσει τα στοιχεία παρότι ήταν θετικά.
Ο βασικός ανταγωνιστής της Σκλαβενίτης, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσιάζεται πιο αδύναμα στοιχεία όπως αυτό της σταθερότητας της πελατειακής της βάσης που υποχώρησε στο 48% χάνοντας 14 ποσοστιαίες μονάδες για το 2020.
Όλοι οι εμπλεκόμενοι λένε ότι πρόκειται για φωτογραφία της στιγμής και κανένας δεν αναπαύεται στις δάφνες τους καθώς το εμπόριο είναι ένας διαρκής αγώνας που δεν έχει ημερομηνία λήξης και όλα μπορούν να ανατραπούν.
Οι υπόλοιποι παίκτες στην αγορά τροφίμων όπως είναι η My Market , η Μασούτης , ο Γαλαξίας, ο Κρητικός το Market in, είναι εν δυνάμει αγοραστές ή πωλητές στην περίπτωση που κάποιος θέλει τα ταράξει τα νερά στην αγορά τροφίμων και να οδηγήσει την οργανωμένη εγχώρια αγορά τροφίμων στα ευρωπαϊκά πρότυπα με τις μεγάλες αλυσίδες της κατηγορίας να ελέγχουν άνω του 80% της αγοράς.
Οι τζίροι δεν αποτελούν από μόνοι τους το μοναδικό εργαλείο αξιολόγησης αλλά τα περιθώρια κέρδους ανά αλυσίδα.
Η πρωτοκαθεδρία της Σκλαβενίτης είναι αδιαμφισβήτητη και να σημειωθεί είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας με περισσότερους από 25.000 εργαζόμενους.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης