Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιοι είναι οι κανόνες για να προσελκύσετε τον νέο ψηφιακό πελάτη

tags :
Ποιοι είναι οι κανόνες για να προσελκύσετε τον νέο ψηφιακό πελάτη
Νέοι πελάτες έφτασαν σε αριθμούς ρεκόρ σε τουριστικούς ιστότοπους και ταξιδιωτικές εφαρμογές
Εάν δεν το έχετε καταλάβει ήδη, εδώ είναι ο νέος σας πελάτης. Ψηφιακός, απρόβλεπτος -που εύκολα μπορείτε να χάσετε- και ισχυρός.
Αυτός ο νέος πελάτης αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας και ανταγωνισμού των τουριστικών εταιρειών.
Η Adobe, κυκλοφόρησε την Έρευνα Ψηφιακών Τάσεων 2021. Σε αυτή 13.000 επαγγελματίες μάρκετινγκ, διαφήμισης, ηλεκτρονικού εμπορίου, δημιουργικών και πληροφορικής, σκιαγραφούν την νέα άποψη του πελάτη.
Μία άποψη που συνδυάζει τόσο την ευκαιρία όσο και την πρόκληση στον κλάδο ταξιδίων και τουρισμού.
«Νέοι πελάτες έφτασαν σε αριθμούς ρεκόρ σε τουριστικούς ιστότοπους και ταξιδιωτικές εφαρμογές, αναφέρει η έκθεση.
Και δημιούργησαν νέες συμπεριφορές στα ταξίδια που πρέπει να κατανοηθούν. Ταυτόχρονα, οι υπάρχοντες πελάτες συμπεριφέρθηκαν λιγότερο προβλέψιμα».

«Ισχυρές» νίκες

Η σημασία μιας ισχυρής και εξελιγμένης εμπειρίας πελατών θα «διαφοροποιήσει τις εταιρείες που ξεπερνούν τους τομείς τους».
Οι ηγέτες της εμπειρίας των πελατών «απογειώθηκαν» το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Πάνω από το 70% ξεπέρασαν τους τομείς τους.
Οι εταιρείες που έχουν δημιουργήσει ισχυρές λειτουργίες ανάλυσης (με «σημαντική εικόνα» για νέα ταξίδια και απόδοση μάρκετινγκ) έχουν περισσότερες από δύο φορές πιθανότητες να λένε ότι οι πελάτες τους είναι θετικοί για την ψηφιακή τους εμπειρία από τους συναδέλφους τους με χαμηλότερα επίπεδα διορατικότητας. Σε ποσοστά 71% έναντι 31%, αντίστοιχα.

Ο ρόλος μάρκετινγκ είναι τώρα από άκρο σε άκρο

Τρία τέταρτα των ανώτερων στελεχών που ερωτήθηκαν στην έρευνα δήλωσαν ότι ο ρόλος του μάρκετινγκ στη χάραξη στρατηγικής επεκτάθηκε το 2020.
Η ψηφιακή μέτρηση έχει γίνει πιο εξελιγμένη και επέτρεψε στην εταιρεία να επιδείξει τον αντίκτυπο του μάρκετινγκ.
«Το μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ σε καλύτερη θέση για να καθοδηγήσει την εξέλιξη του εταιρικού οράματος. Την μετάβαση στην αγορά και ακόμη και τη στρατηγική προϊόντων», υπογραμμίζεται στην έκθεση.

Τέλος η τεχνολογία παλαιού τύπου

Η τεχνολογία παλαιού τύπου χαρακτηρίστηκε ως το κοινό εμπόδιο στην αποτελεσματική εμπειρία μάρκετινγκ και πελατών.
Πλέον η ξεκάθαρη και ταχύτερη πορεία βελτίωσης συνδυάζει την υπάρχουσα τεχνολογία με ένα επίπεδο διαχείρισης δεδομένων που συνδέεται με cloud.

Η ενσυναίσθηση πρωταγωνιστεί

Ο νέος ψηφιακός πελάτης έχει ανάγκη την ενσυναίσθηση. Μία αξία την οποία η έκθεση χαρακτηρίζει ως “το μέλλον της εμπειρίας”.
Οι έμποροι, επισημαίνεται γνωρίζουν ότι τα ταξίδια των πελατών ήταν πάντα συναισθηματικά. Ακόμη και στο B2B.
Σύμφωνα με έκθεση «υπάρχουν σημεία τριβής οπουδήποτε πρέπει να ληφθεί μια απόφαση. Η οποία μπορεί να εκδηλώσει οτιδήποτε. Από την ελπίδα έως τον ενθουσιασμό ή από το άγχος έως την ανησυχία.
Η ανάλυση και προσαρμογή στο συναισθηματικό ταξίδι του πελάτη είναι η επόμενη εξέλιξη της διαχείρισης εμπειριών».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης