Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Η Google καταργεί τις χρεώσεις για συνδέσμους κρατήσεων ξενοδοχείων

tags :
Η Google καταργεί τις χρεώσεις για συνδέσμους κρατήσεων ξενοδοχείων
Η Google ανακοίνωσε πως οποιοδήποτε ξενοδοχείο ή ταξιδιωτική εταιρεία έχει δικαίωμα συμμετοχής μέσω του λογαριασμού του στο Hotel Center
Η Google κάνει μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τους συνδέσμους κρατήσεων ξενοδοχείων.
Οι ξενοδόχοι μπορούν πλέον να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις και τα έσοδα τους. Αλλά και να έχουν περισσότερο έλεγχο στην εμπειρία των online κρατήσεων των επισκεπτών τους, κάθε φορά.
Προσθέτοντας μια οργανική λίστα η Google επιτρέπει σε ξενοδοχεία, διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία και άλλους ιστότοπους κρατήσεων να έχουν ορατότητα δωρεάν.
Παρέχει επίσης πιο εκτεταμένες επιλογές κράτησης για τους καταναλωτές. Καθιστώντας δυνητικά την Google ακόμη μεγαλύτερη ανταγωνιστικά στο χώρο της μετα-αναζήτησης.
Πριν από αυτήν την αλλαγή, οι σύνδεσμοι κρατήσεων ξενοδοχείων στο Google.com/travel ήταν πληρωμένες διαφημίσεις. Και κατατάσσονταν κατά το παραδοσιακό μοντέλο υποβολής προσφορών διαφημιζόμενων.
Ξεκινώντας σήμερα 9 Μαρτίου, όταν ένας ταξιδιώτης αναζητά καταλύματα σε έναν συγκεκριμένο προορισμό και στη συνέχεια κάνει κλικ σε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο, εντός της ενότητας κράτησης – η οποία εμφανίζεται στην “καρτέλα επισκόπησης” – θα υπάρχουν νέες οργανικές θέσεις.
Κάνοντας κλικ στην καρτέλα “τιμές” θα εμφανίζονται οι έως τέσσερις διαφημίσεις και απεριόριστος αριθμός οργανικών, δωρεάν συνδέσμων κράτησης από όλους τους “επιλέξιμους συνεργάτες”.
Η Google ανακοίνωσε πως οποιοδήποτε ξενοδοχείο ή ταξιδιωτική εταιρεία έχει δικαίωμα συμμετοχής μέσω του λογαριασμού του στο Hotel Center.
Μαζί με την ακρίβεια των τιμών, η Google αναφέρει ότι η κατάταξη των δωρεάν, οργανικών συνδέσμων θα βασίζεται σε έναν αλγόριθμο.
Αυτός θα λαμβάνει υπόψη πράγματα όπως τιμές, και εμπειρία σελίδας προορισμού.
Αλλά “οι εμπορικές σχέσεις, η διαφήμιση και η πληρωμή προς την Google δεν λαμβάνονται υπόψη καθόλου”.
Οι χρήστες δεν μπορούν να αλλάξουν τη σειρά εμφάνισης των καταχωρήσεων. Αλλά θα μπορούν να φιλτράρουν για να εμφανίζουν μόνο εκείνες που προσφέρουν δωρεάν ακύρωση.
Μπορούν επίσης να επιλέξουν να βλέπουν τιμές ανά διανυκτέρευση, με ή χωρίς φόρους και τέλη, ή ανά διαμονή.

Πηγές δεδομένων

Οι σύνδεσμοι κρατήσεων θα συνεχίσουν να βασίζονται σε ροές από συνεργάτες.
Συμπεριλαμβανομένων ξενοδοχείων, διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων και συνεργατών ενοποίησης, μεταξύ των οποίων SiteMinder και Cloudbeds.
Στο μέλλον, η Google σκοπεύει επίσης να δημιουργήσει διασυνδέσεις ιστού που θα επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να παρέχουν απευθείας τιμές και διαθεσιμότητα δεδομένων στην πλατφόρμα της.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης