Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Ιντρακάτ: Συζητήσεις με τους Κινέζους της Sichuan για κοινή κάθοδο στο διαγωνισμό της Εγνατίας Οδού

tags :
Ιντρακάτ: Συζητήσεις με τους Κινέζους της Sichuan για κοινή κάθοδο στο διαγωνισμό της Εγνατίας Οδού
Η προθεσμία της 1ης Απριλίου και το παρελθόν των προσφυγών
Σχετικά Άρθρα

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι συζητήσεις και οι διεργασίες μεταξύ των σχημάτων που αναμένεται να κατέβουν στο διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού ο οποίος έχει προγραμματιστεί για την 1η Απριλίου 2021.
Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου, ενώ προσφορά υπέβαλλε μόνον η κοινοπραξία της ΓΕΚ Τέρνα με την Egis, η οποία όμως δεν αποσφραγίστηκε μετά τα ασφαλιστικά μέτρα που ζήτησαν και κέρδισαν από το ΣτΕ η Ακτωρ και η Μυτιληναίος.

Προσφορές

Ετσι το ΤΑΙΠΕΔ κάλεσε όλους τους υποψηφίους που έχουν προκριθεί να υποβάλουν και αυτοί δεσμευτικές οικονομικές προσφορές, εφόσον ενδιαφέρονται ακόμη.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το σχήμα της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την Egis θα υποβάλλει νέα βελτιωμένη προσφορά (η προσφορά που υπέβαλλε δεν ανοίχτηκε) ενώ γίνονται συζητήσεις στο σχήμα του κινέζικου Ομίλου (στο οποίο συμμετέχει και η Damco του Ομίλου Κοπελούζου) να συμμετάσχει και η Intrakat η οποία δεν συμμετείχε στα σχήματα που πέρασαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού.
Οι συζητήσεις του κινέζικου ομίλου με την Intrakat είναι σε προχωρημένο στάδιο και δεν αποκλείεται η κοινή κάθοδος του σχήματος στο διαγωνισμό.

Τα σχήματα

Να σημειωθεί ότι τα σχήματα που έχουν προκριθεί είναι:

  • ANAS International Enterprise S.p.A.
  • FREYJA HOLDINGS SARL (Macquarie European Infrastructure Fund 5 L.P. / Macquarie European Infrastructure Fund 5 SCSp)
  • ROADIS Transportation Holding S.L.U. – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
  • SICHUAN COMMUNICATIONS INVESTMENT GROUP CO., LTD – DAMCO ENERGY S.A.
  • VINCI HIGHWAYS S.A.S – VINCI CONCESSIONS S.A.S – MYTILINEOS HOLDINGS S.A.
  • ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – EGIS PROJECTS S.A.
  • ΔΙΟΛΚΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΤΕ.
Τα σενάρια

Πληροφορίες από την κατασκευαστική αγορά αναφέρουν ότι το πιο πιθανό είναι η μάχη να δοθεί μεταξύ των Ομίλων: Roadis Transportation Holding S.L.U. – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, Sichuan Communications Investment Group C. Ltd – Damco Energy (όμιλος Κοπελούζου) και ενδεχομένως και Intrakat, Vinci Highways S.A.S. – Vinci Concessions S.A.S. – Mytilineos και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis Projects S.A.

Η σύμβαση


Η παραχώρηση της Εγνατίας είναι ιδιωτικοποίηση οικονομικού αντικειμένου 1,5 δισ. ευρώ περίπου, με το 50% αυτού του ποσού να αφορά επενδύσεις και έργα συντήρησης και αναβάθμισης και το υπόλοιπο, το τίμημα της παραχώρησης.
Το αντικείμενο της παραχώρησης είναι ο βασικός άξονας μαζί με τρεις κάθετους άξονες.
Δηλαδή ο βασικός άξονας από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους Έβρου μήκους 658 χλμ. και οι κάθετοι άξονες Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα - Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας με μήκος και οι τρεις 225 χλμ.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης