Τελευταία Νέα
Διεθνή

Πώς η εξ αποστάσεως εργασία άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες και η απάντηση του λιανεμπορίου

tags :
Πώς η εξ αποστάσεως εργασία άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες και η απάντηση του λιανεμπορίου
Περίπου το 1/4 των Αμερικανών εργαζομένων θα εξακολουθήσουν να μένουν σπίτι για αρκετές ημέρες της εβδομάδας έως και τα τέλη του 2021, όταν το ποσοστό πριν από την πανδημία ήταν μόλις 4%, σύμφωνα με έρευνες
Εν μέσω της έξαρσης της υγειονομικής κρίσης και των lockdowns οι κολοσσοί καταναλωτικών αγαθών επεκτείνουν τις γραμμές παραγωγής στα εργοστάσιά τους και αναπροσαρμόζουν τα προϊόντα τους.
Τροποποιούν τα επενδυτικά τους προγράμματα διότι πιστεύουν ότι η εξ αποστάσεως εργασία από μέτρο προστασίας της δημόσιας υγείας θα μετατραπεί σε ευρύτερη πρακτική των εταιρειών.
Με την τηλεργασία να γίνεται νέα κανονικότητα, αλλάζουν και οι ανάγκες/ συνήθειες των καταναλωτών.
Όπως περιγράφει σε ρεπορτάζ της η Wall Street Journal τη Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου οι εργαζόμενοι που μένουν στο σπίτι τείνουν να πίνουν περισσότερο καφέ, να στρέφονται σε γρήγορες λύσεις γευμάτων, να αγοράζουν περισσότερα πρόχειρα, άνετα ρούχα ακόμη και να… αφήνουν γένια (που απαιτούν τα ανάλογα προϊόντα περιποίησης) αντί να ξυρίζονται, στην περίπτωση των ανδρών.
Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν και οι πωλήσεις πάσης φύσεως οικιακών συσκευών και τεχνολογικού εξοπλισμού.

Προσαρμογή

Η Conagra Brands και η Κraft Heinz αγοράζουν και αναβαθμίζουν εξοπλισμό για την παραγωγή μεγαλύτερων ποσοτήτων προϊόντων για γρήγορα γεύματα στο σπίτι.
Η General Mills Inc. έχει προσθέσει μία γραμμή παραγωγή για τα δημητριακά Cinamon Toast Crunch στο εργοστάσιο της Τζώρτζια.
Η Kimberly-Clark Corp. κάνει μετατροπές σε εργοστάσιό της προκειμένου να παράξει περισσότερο χαρτί υγείας αντί για γραφεία. Η Campbell Soup Co. επεκτείνει την παραγωγή των Pepperidge Farm Goldfish, Kettle και Cape Cod. Και η Procter & Gamble Co. προσθέτει προϊόντα ανδρικής περιοποίησης στα ξυραφάκια Gillete.
Αυτές οι αποφάσεις έρχονται ύστερα από μία άνευ προηγουμένου περίοδο ανάπτυξης για τα σούπερ μάρκετ, των οποίων οι πωλήσεις εκτινάχθηκαν στα ύψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στην αρχή επέλεξαν να περιορίσουν την ποικιλία τους προκειμένου να αυξήσουν την προσφορά σε προϊόντα υψηλότερης ζήτησης.

Μακροπρόθεσμη τάση

Αλλά αρκετές απέφυγαν να κάνουν μακροπρόθεσμες επενδύσεις, που θα μπορούσαν να αποβούν ζημιογόνες σε περίπτωση αιφνίδιας κάμψης της ζήτησης.
Ωστόσο τώρα παρατηρούν ότι η πανδημία και τα lockdowns έχουν διαρκέσει τόσο ώστε να αλλάξουν τελικά τις συνήθειες και τα «θέλω» των καταναλωτών.
Η Global Workplace Analytics, εταιρεία ερευνών, υπολογίζει ότι περίπου το 1/4 των Αμερικανών εργαζομένων θα εξακολουθήσουν να μένουν σπίτι για αρκετές ημέρες της εβδομάδας έως και τα τέλη του 2021, όταν το ποσοστό πριν από την πανδημία ήταν μόλις 4%.
Για παράδειγμα η Alphabet, μητρική της Google, σχεδιάζει να επιτρέψει την επιστροφή των εργαζομένων στα γραφεία το επόμενο φθινόπωρο, ενώ θα δοκιμάσει και τη διατήρηση της τηλεργασίας για ένα μέρος της εβδομάδας και μετά την επιστροφή στην κανονικότητα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης