Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Η Διαχείριση ψηφιακών στοιχείων πιο σημαντική από ποτέ για τα ταξίδια

tags :
Η Διαχείριση ψηφιακών στοιχείων πιο σημαντική από ποτέ για τα ταξίδια
Για κάθε εταιρεία του κλάδου, η διαχείριση των ψηφιακών στοιχείων που χρησιμοποιούνται στις προσπάθειες μάρκετινγκ και διαφήμισης είναι μια τεράστια υπόθεση
Όσον αφορά τις ταξιδιωτικές και τουριστικές βιομηχανίες, η οπτικοποίηση είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές μιας προσπάθειας μάρκετινγκ. Το να βλέπεις μια εικόνα της Καραϊβικής, για παράδειγμα, είναι πιθανώς ένα πολύ πιο αποτελεσματικό εργαλείο από το να το διαβάζεις.
Για κάθε εταιρεία του κλάδου, η διαχείριση των ψηφιακών στοιχείων που χρησιμοποιούνται στις προσπάθειες μάρκετινγκ και διαφήμισης είναι μια τεράστια υπόθεση. Από την οργάνωση των συλλογών τους έως την παροχή πρόσβασης σε χρήστες παγκοσμίως, οι πλατφόρμες Digital Asset Management (DAM) έχουν αποδειχθεί πολύτιμες στον τομέα.

Η παρακολούθηση της συνεχώς εξελισσόμενης βιομηχανίας

Oλοκληρώθηκε πρόσφατα μια ανάλυση στον τομέα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η διαχείριση και η κοινή χρήση ψηφιακών στοιχείων έχει αλλάξει τα τελευταία 25 χρόνια. Αυτή η έρευνα δημιουργήθηκε με συνεντεύξεις και ανάλυση περιπτώσεων χρηστών, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων από τον Thomas Cook (τώρα Ving) και την Επιτροπή Τουρισμού της Νότιας Αυστραλίας.
Αυτό που έχει δείξει η έρευνα είναι ότι ενώ υπάρχουν ορισμένες ανησυχίες στον κλάδο σε σχέση με προκλήσεις όπως η ασφάλεια και η ψηφιακή μετανάστευση, ο τομέας έχει γενικά επιτύχει να συνεργαστεί με ψηφιακά μέσα και να υιοθετήσει αναδυόμενες τεχνολογίες.
Ειδικά στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού, η ψηφιοποίηση του φόρτου εργασίας αποτελεί σημαντικό θέμα τα τελευταία 25 χρόνια. Οι χρήστες λογισμικού DAM όχι μόνο έχουν επιτύχει πλήρως ψηφιοποιημένα αρχεία σε πολλές περιπτώσεις.
Η κύρια πρόκληση που ανέφεραν οι ερωτηθέντες ήταν η οργάνωση ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων – το 55% των ερωτηθέντων ανέφεραν την ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης ψηφιακών στοιχείων ως τη μεγαλύτερη πρόκληση. Με πολλές χιλιάδες διαχείριση περιουσιακών στοιχείων (το υψηλότερο ποσοστό που αναφέρθηκε ήταν 170.000), υπάρχει ανάγκη για ένα σύστημα να επεξεργαστεί και να αποκτήσει γρήγορη πρόσβαση σε αυτά, ειδικά καθώς αυξάνεται το ποσό των περιουσιακών στοιχείων.
Η κορυφαία προτεραιότητα για το 48% των ερωτηθέντων είναι ο αυτοματισμός της ροής εργασίας, οπότε επιταχύνεται και απλοποιείται η διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων. Με την αυξανόμενη εισροή περιουσιακών στοιχείων από διαφορετικές πηγές, οι ερωτηθέντες αναφέρουν την ανάγκη για ροές εργασίας για αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών.
Για τους ερωτηθέντες που εργάζονται σε διαφορετικές επιχειρήσεις με διαφορετικούς χρήστες, οι κατανοητές ροές εργασίας είναι βασικές και επιτρέπουν στους χρήστες να τυποποιήσουν τις καταχωρίσεις και να εξοικονομήσουν πολύτιμο χρόνο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλες εργασίες. «Ο αυτοματισμός μεταδεδομένων θα είναι μέρος της νέας« ψηφιακής »στρατηγικής, την οποία πρέπει να επιταχύνουμε τώρα.», Είπε ένας χρήστης.

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι αρκετά ανθεκτική

H τεχνητή νοημοσύνη (AI) δεν είναι απαραίτητα αρκετά ισχυρή και ακριβής σε όλες τις περιπτώσεις , έτσι μόνο το 6% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν ήδη AI για τη διαχείριση ψηφιακών στοιχείων. Ωστόσο, το 75% δεν είναι σίγουρο πότε θα αρχίσει να το χρησιμοποιεί, ενώ μόνο το 9% σκοπεύει να το παρουσιάσει τα επόμενα δύο χρόνια.
Ειδικά στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού, η ψηφιοποίηση του φόρτου εργασίας αποτελεί σημαντικό θέμα τα τελευταία 25 χρόνια. Οι χρήστες λογισμικού DAM όχι μόνο έχουν επιτύχει πλήρως ψηφιοποιημένα αρχεία σε πολλές περιπτώσεις, αλλά έχουν επίσης βελτιώσει την αξία τους προσθέτοντας εκτεταμένα μεταδεδομένα σε εικόνες προορισμών και καταλυμάτων. Παρόλο που το AI δεν είναι απαραίτητα αρκετά ισχυρό και ακριβές σε όλες τις περιπτώσεις για να το ωφελήσει γενικά, όλοι οι ερωτηθέντες στον τομέα του ταξιδιού ή του τουρισμού είτε είχαν χρησιμοποιήσει ήδη AI και αυτοματοποιημένα μεταδεδομένα με επιτυχία, είτε πίστευαν ότι θα ήταν σημαντικό στο εγγύς μέλλον.
Η τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει ολοένα και πιο σημαντική για την επιχείρησή τους, γεγονός που δείχνει ότι ο τομέας δεν γνωρίζει μόνο αυτήν την τεχνολογία, αλλά επίσης ανυπομονεί να την χρησιμοποιήσει.
Τα AI, ML (μηχανική εκμάθηση) και αυτοματισμοί (ροές εργασίας) που χρησιμοποιούν μεταδεδομένα θα είναι σημαντικά για το μέλλον. Ωστόσο, αυτό που βλέπουμε σήμερα με την τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσει, για παράδειγμα, τις ανάγκες των μουσείων και της κληρονομιάς. Παρόλο που ένα AI μπορεί να αναγνωρίσει ένα αντικείμενο σε μια εικόνα, δεν μπορεί να κάνει αφηρημένες ερμηνείες όπως στην περίπτωση της τέχνης.

Εύκολη συνεργασία και απομακρυσμένη διαχείριση χρηστών είναι απαραίτητο

Πολλοί οργανισμοί έχουν αλλάξει τον τρόπο εργασίας τους από το COVID-19 και αυτό αντικατοπτρίζεται στις προτεραιότητες για το 2020/2021 Το 35% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η απομακρυσμένη πρόσβαση σε αρχεία είναι ζωτικής σημασίας όταν εργάζεστε από το σπίτι και για διαφορετικές ομάδες.
Στους τομείς τουρισμού και ταξιδιού, όπου οι ομάδες βασίζονται συχνά σε διαφορετικές τοποθεσίες και η γρήγορη επικοινωνία είναι κρίσιμη, μπορεί κανείς να δει εύκολα πώς τα συστήματα DAM μπορούν να είναι χρήσιμα.
Για παράδειγμα, μια ομάδα μάρκετινγκ μπορεί να θέλει να δημιουργήσει μια ανάρτηση ιστολογίου που θα διαφημίζει τις τελευταίες περιοχές ενδιαφέροντος, προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους ταξιδιώτες. Μεταβαίνοντας στην πλατφόρμα DAM, μπορούν να βρουν τις κατάλληλες εικόνες και να ζητήσουν αμέσως άδεια από έναν διαχειριστή, ο οποίος με τη σειρά του μπορεί εύκολα να εγκρίνει το αίτημα με ένα μόνο κλικ.
Αυτή η περίπτωση χρήσης θα προβάλλει επίσης τις διάφορες ενσωματώσεις που υποστηρίζουν τον τομέα. Ένα σύστημα DAM θα ​​μπορούσε να ενσωματωθεί στο WordPress, για παράδειγμα, έτσι ώστε η σύνδεση εικόνων σε μια ανάρτηση ιστολογίου να γίνει μια απρόσκοπτη εμπειρία.
Ένας ερωτώμενος του ταξιδιωτικού τομέα εξήγησε ότι το λογισμικό DAM: «είναι μέρος μιας πλατφόρμας ψηφιακών εκδόσεων« βάσει περιεχομένου », που σχεδίασα πολύ καιρό πριν. Όμως, από τα σημερινά επιταχυνόμενα «ψηφιακά δίκτυα», θα πρέπει να χτίσουμε νέα μοντέλα για CMS και διάφορα API σε άλλες πλατφόρμες».

Η ασφάλεια του οπτικού περιεχομένου είναι υψίστης σημασίας

Με το 87% των ερωτηθέντων να έχουν ήδη εφαρμόσει κάποιο είδος μέτρου ασφαλείας, το γεγονός ότι η προστασία των ψηφιακών στοιχείων είναι σημαντική είναι προφανές. Οργανισμοί στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού χρησιμοποιούν μια επιλογή μεθόδων προστασίας σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες.
Για παράδειγμα, ορισμένοι ενδέχεται να χρησιμοποιούν τη χρήση εφεδρικών αντιγράφων ασφαλείας για να διασφαλίσουν ότι δεν θα χαθεί κανένα ψηφιακό στοιχείο, ενώ άλλοι μπορεί να επικεντρωθούν στη διαχείριση πρόσβασης με τη χρήση μέτρων όπως ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων και η τμηματοποίηση του δικτύου.
Όλα αυτά τα μέτρα έχουν ως στόχο να περιορίσουν την πρόσβαση σε εκείνους με εγκεκριμένα δικαιώματα, καθώς και να διασφαλίσουν ότι τα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία δεν θα χρησιμοποιηθούν κατάχρηση. Σε συνδυασμό με άλλες δυνατότητες ευκολίας χρήσης του DAM, όπως η απομακρυσμένη διαχείριση χρηστών, αυτά τα μέτρα παρέχουν στον τομέα την απαραίτητη ηρεμία.
Παρά τις ανησυχίες που μπορεί να έχει ο τομέας, είναι σαφές ότι η υιοθέτηση της δομής διαχείρισης ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων ωφελεί τις εταιρείες του ταξιδιωτικού τομέα σε γενικές γραμμές. Είτε η διαχείριση στοιχείων ενεργητικού είτε χρηστών από απόσταση, οι πλατφόρμες που βασίζονται σε σύννεφο γίνονται ο κανόνας και μπορούν να υποστηρίξουν τον τομέα με εργαλεία συνεργασίας, εύκολα εφαρμόσιμα συστήματα ασφαλείας και ταχύτερες διαδικασίες διαχείρισης σε όλη την εταιρεία.
Τέλος, η ανάγκη συγκέντρωσης της συλλογής ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού παραμένει κεντρικό σημείο. Ευτυχώς, από τα γραφεία αρχειοθέτησης πριν από 25 χρόνια, σήμερα τα στοιχεία διατηρούνται στο cloud, το οποίο έχει γίνει ένα πολύτιμο εργαλείο για αυτούς τους οργανισμούς που διαχειρίζονται εκατομμύρια εικόνες και βίντεο για να προσελκύσουν ταξιδιώτες να συμμετάσχουν στις περιπέτειες που προσφέρονται.
Περισσότεροι από 250.000 χρήστες και 4.000 πελάτες σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών παγκοσμίως χρησιμοποιούν το FotoWare συμπεριλαμβανομένων των NHST Media Group, Lindex, The White House Historical Association, The Financial Times, Marks & Spencer, Metropolitan Police, Axel Springer Verlag, The Economist, Australian Defense Force και Thomson Reuters.

Πηγή: www.tourismotoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης